Biblioteka

Przeglądaj interesujące artykuły, tematy, filmy oraz infografiki.

Usprawnienie pracy gabinetu
Technologia prosta w obsłudze: 5 prostych ustawień w Twoim kalendarzu

Stale rozwijająca się technologia została zaprojektowana tak, aby ułatwiać codzienne życie milionów użytkowników na całym świecie. Nie inaczej jest w przypadku prostych rozwiązań technologicznych zastosowanych w systemie ZnanyLekarz. Odkryj je, skonfiguruj jednorazowo i korzystaj z efektów, jakie przynoszą bezpośrednio do Twojego gabinetu i/lub placówki medycznej.

illu-people-laptop-calendar-check-1

#1 Formularz przed wizytą 

E-mail, data urodzenia, powód wizyty, adres, dotychczasowe rozpoznania, alergie i przyjmowane leki - to tylko część informacji, które możesz zebrać od pacjentów zanim pojawią się w gabinecie. Uruchomienie formularza dla pacjentów jest jednorazowe i wymaga zaledwie kilku kliknięć w Ustawieniach w kalendarzu ZnanyLekarz. Potem pacjenci każdorazowo będą pytani o podanie tych informacji, na których zbieranie nie będziesz tracić czasu już podczas wizyty.

Zobacz, jak ustawić

#2 Informacje dla pacjentów

Zanim rozpocznie się diagnoza pacjenta w gabinecie lub podczas konsultacji online niezbędna jest wymiana informacji. Wiesz już, jak zebrać istotne dane od pacjenta. Jednak jest kilka kwestii, które pacjent powinien wiedzieć, zanim przyjdzie do gabinetu, prawda? Poinformuj go m.in. o konieczności zabrania dotychczasowych wyników, zmiennym stroju do ćwiczeń lub zasadach przyjęć. Wszystko za pomocą prostej funkcji: Informacje dla pacjentów. Co jest w niej szczególnie istotne? Pozwala upewnić się, że pacjenci zapoznali się z informacjami, które otrzymali.

Zobacz, jak ustawić

#3 Automatyczne powiadomienia

To wygodna funkcja, która w dużej mierze pozwala oddać w ręce pacjenta zarządzanie jego wizytą. Jednorazowe ustawienie powiadomień gwarantuje pacjentowi: wiadomość ze szczegółami wizyty, przypomnienie o zbliżającej się wizycie i możliwości jej edycji lub odwołania, opcję umówienia kolejnej wizyty online. Dla lekarza lub specjalisty jest to kolejny, prosty krok do tego, aby zbudować lojalność pacjentów i zachęcać ich do samodzielnych rezerwacji wizyt. Brzmi interesująco, prawda?

Zobacz, jak ustawić

#4 Szybkie wiadomości 

Mimo wspominanej już rozwijającej się technologii, wciąż pozostaje kilka kwestii, które pacjenci będą załatwiać telefonicznie, mailowo lub poprzez czat z lekarzem lub specjalistą. Poświęć kilka minut (jednorazowo), aby ustawić wygodne w użyciu szablony tzw. szybkich wiadomości, które wymieniasz z pacjentami w kalendarzu ZnanyLekarz. W przyszłości każda taka rozmowa przebiegnie o wiele szybciej dzięki temu, że skorzystasz z gotowych treści.

Zobacz, jak ustawić

#5 Płatności online (dla lekarzy i specjalistów)

Możliwość opłaty za wizytę z góry to korzyść zarówno dla Ciebie, jak i dla pacjentów. Zapłacenie za wizytę w momencie rezerwacji wizyty powoduje, że pacjent czuje się bardziej zobowiązany do przyjścia w umówionym terminie. Nasze rozwiązanie to w praktyce mniej Twojego czasu poświęconego na rozliczanie wizyt i przyjmowanie płatności. Dodatkowo stworzyliśmy politykę odwoływania wizyt tak, że chroni Cię ona w przypadku wizyt odwołanych na mniej niż 24h przed terminem.

Dowiedz się, w jaki sposób możesz wprowadzić to rozwiązanie w swoim gabinecie.

Zobacz, jak ustawić

Szkolenia online Sprawdź ofertę bezpłatnych szkoleń dla lekarzy i specjalistów
Materiały do pobrania Pobierz bezpłatne poradniki przygotowane przez ekspertów

Zapisz się do newslettera i bądź na bieżąco!