Pozytywny wizerunek placówki medycznej przekłada się na relacje z pacjentami – a także na pozyskiwanie nowych. Poznaj 4 filary jego budowy.
Dla placówek medycznych jednym ze sposobów na osiągnięcie sukcesu jest dotarcie z ofertą do potencjalnych pacjentów z najbliższej okolicy. Warto więc skupić się na promocji lokalnej. Według badań prawie 80% lokalnych zapytań online kończy się wizytą lub zakupem (tzw. efekt ROPO). Jak więc promować się w Internecie w swojej okolicy? Istnieje kilka sposobów.
Aby skutecznie promować placówkę medyczną, konieczne jest posiadanie silnej obecności w Internecie. Poznaj kluczowe obszary widoczności placówki online oraz dowiedz się, jak ją zwiększyć. Odkryj skuteczne sposoby na dotarcie do większej liczby potencjalnych pacjentów i wyróżnienie się na tle konkurencji.
Ze ZnanyLekarz.pl korzysta blisko 13 mln użytkowników miesięcznie. ZnanyLekarz.pl to także najczęściej pojawiający się wynik dla różnych zapytań w wyszukiwarce Google. Dlatego...jeśli chcesz zadbać o swoją widoczność w sieci i skutecznie docierać do pacjentów - zadbaj o profil swojej placówki medycznej w ZnanyLekarz.pl. Pokażemy Ci, jak to zrobić.
Sektor usług zmienił się na przestrzeni ostatnich lat nie do poznania. Tak zwana “droga zakupowa”, czyli proces decyzyjny prowadzący do zakupu, zaczyna się dziś w Internecie. Parafrazując popularne powiedzenie, można żartobliwie stwierdzić: “Jeśli nie ma Cię w Internecie, nie zarobisz”. Zjawisko to dotyczy również branży zdrowia.
Dawno minęły czasy, gdy pacjent potrzebujący pomocy medycznej szedł po prostu do najbliższego lekarza. Rynek usług medycznych w Polsce bardzo się zmienił: dziś pacjenci mają znacznie większy wybór. I bardzo chętnie z niego korzystają.
Poznaj nowe funkcje w ramach systemu ZnanyLekarz dzięki którym jeszcze szybciej zyskasz lepszą widoczność swojej placówki i więcej zadowolonych pacjentów.
Każdy menedżer placówki medycznej chciałby, żeby biznes, którym zarządza, odniósł sukces. W przypadku mniejszych placówek zwykle konkuruje się na lokalnym rynku. Jak odnieść na nim zwycięstwo?
Czy wiesz, w jaki sposób pacjenci trafiają do Twojej placówki i czego oczekują?
Największe wyzwania managera placówki to dbałość o widoczność w sieci i dostępność usług. Nowy Profil Premium znacznie to ułatwia.
W naszych publikacjach wiele razy przedstawialiśmy korzyści, jakie daje placówce medycznej posiadanie profilu w serwisie ZnanyLekarz.pl. Tymczasem ważne jest również, aby swoje profile posiadali także lekarze, których zatrudniamy. Dlaczego? I jak ich do tego przekonać?
Otrzymuj najciekawsze artykuły i treści od ZnanyLekarz.pl.
Popularne artykuły
Otrzymuj najciekawsze artykuły i treści od ZnanyLekarz.pl.