4 filary wizerunku placówki medycznej

Pozytywny wizerunek placówki medycznej przekłada się na relacje z pacjentami – a także na pozyskiwanie nowych. Poznaj 4 filary jego budowy.

Czytaj dalej

4 filary wizerunku placówki medycznej

Pozytywny wizerunek placówki medycznej przekłada się na relacje z pacjentami – a także na pozyskiwanie nowych. Poznaj 4 filary jego budowy.


Jak skutecznie pozyskiwać pacjentów i budować widoczność placówki lokalnie?



Dla placówek medycznych jednym ze sposobów na osiągnięcie sukcesu jest dotarcie z ofertą do potencjalnych pacjentów z najbliższej okolicy. Warto więc skupić się na promocji lokalnej. Według badań prawie 80% lokalnych zapytań online kończy się wizytą lub zakupem (tzw. efekt ROPO). Jak więc promować się w Internecie w swojej okolicy? Istnieje kilka sposobów.


SEM i widoczność w Internecie dla placówki medycznej: 3 praktyczne sposoby

Aby skutecznie promować placówkę medyczną, konieczne jest posiadanie silnej obecności w Internecie. Poznaj kluczowe obszary widoczności placówki online oraz dowiedz się, jak ją zwiększyć. Odkryj skuteczne sposoby na dotarcie do większej liczby potencjalnych pacjentów i wyróżnienie się na tle konkurencji.


6 kroków do skutecznego profilu placówki w ZnanyLekarz.pl

 

Ze ZnanyLekarz.pl korzysta blisko 13 mln użytkowników miesięcznie. ZnanyLekarz.pl to także najczęściej pojawiający się wynik dla różnych zapytań w wyszukiwarce Google. Dlatego...jeśli chcesz zadbać o swoją widoczność w sieci i skutecznie docierać do pacjentów - zadbaj o profil swojej placówki medycznej w ZnanyLekarz.pl. Pokażemy Ci, jak to zrobić.


Jak social media wpływają na decyzje pacjentów?

Sektor usług zmienił się na przestrzeni ostatnich lat nie do poznania. Tak zwana “droga zakupowa”, czyli proces decyzyjny prowadzący do zakupu, zaczyna się dziś w Internecie. Parafrazując popularne powiedzenie, można żartobliwie stwierdzić: “Jeśli nie ma Cię w Internecie, nie zarobisz”. Zjawisko to dotyczy również branży zdrowia.


Jak pacjenci szukają gabinetów lekarskich i placówek medycznych?

Dawno minęły czasy, gdy pacjent potrzebujący pomocy medycznej szedł po prostu do najbliższego lekarza. Rynek usług medycznych w Polsce bardzo się zmienił: dziś pacjenci mają znacznie większy wybór. I bardzo chętnie z niego korzystają.


Poznaj nowe funkcje ZnanyLekarz dla placówek medycznych

Poznaj nowe funkcje w ramach systemu ZnanyLekarz dzięki którym jeszcze szybciej zyskasz lepszą widoczność swojej placówki i więcej zadowolonych pacjentów.


7 porad, jak promować placówkę medyczną lokalnie… w globalnej sieci!

 

Każdy menedżer placówki medycznej chciałby, żeby biznes, którym zarządza, odniósł sukces. W przypadku mniejszych placówek zwykle konkuruje się na lokalnym rynku. Jak odnieść na nim zwycięstwo? 


Co wiesz o pacjentach Twojej placówki?

Czy wiesz, w jaki sposób pacjenci trafiają do Twojej placówki i czego oczekują?


lis 15, 2022

Profil Premium - daj się znaleźć pacjentom

Największe wyzwania managera placówki to dbałość o widoczność w sieci i dostępność usług. Nowy Profil Premium znacznie to ułatwia.


4 powody, dla których Twoi pracownicy powinni być obecni w serwisie ZnanyLekarz.pl

W naszych publikacjach wiele razy przedstawialiśmy korzyści, jakie daje placówce medycznej posiadanie profilu w serwisie ZnanyLekarz.pl. Tymczasem ważne jest również, aby swoje profile posiadali także lekarze, których zatrudniamy. Dlaczego? I jak ich do tego przekonać?


Popularne artykuły