Zwiększ widoczność Twojej placówki bez dodatkowych kosztów!

W czasach, gdy aż 85% pacjentów chce umawiać się do lekarza online, rośnie znaczenie widoczności placówek medycznych w Internecie. Niewidoczność w sieci skutkuje brakiem nowych klientów. Jak się przed tym ustrzec?

Bez widoczności ani rusz!

Własna strona internetowa lub profil na portalu społecznościowym, czy medycznym to dla większości prywatnych klinik i przychodni podstawowa forma kontaktu z klientami. Na nich przedstawisz kluczowe informacje, takie jak cennik oraz dane kontaktowe, zaprezentujesz zespół lekarski i podasz zakres usług. Jeśli Twoja placówka posiada już swoją stronę internetową, sprawdź, czy jest przyjazna dla pacjentów i spełnia najważniejsze kryteria. Przeprowadź test - na ile z poniższych pytań możesz odpowiedzieć twierdząco? Czy...

  • strona Twojej placówki jest dobrze wypozycjonowana?
  • nawigacja po stronie jest prosta, a treści pogrupowane w przejrzysty sposób?
  • dane kontaktowe są aktualne i łatwe do znalezienia?
  • pacjent może umówić wizytę bezpośrednio ze strony?
  • jej projekt dostosowany jest do możliwości urządzeń mobilnych?

Jeżeli na wszystkie pytania możesz odpowiedzieć twierdząco - gratulacje, Twoja strona jest widoczna i w pełni użyteczna dla pacjentów! To doskonała baza do dalszego rozwoju strony i wprowadzania kolejnych udogodnień, jak np. udostępnienia rejestracji wizyt online.

A co jeśli na niektóre pytania odpowiadasz przecząco? Wówczas zapewne zauważysz, że posiadanie własnej strony internetowej to ledwie pierwszy krok na drodze do sukcesu. Równie ważne jest jej uporządkowanie i odpowiednie wypromowanie w wyszukiwarce. Tutaj nie bez znaczenia jest też konkurencja. Możesz oczywiście zlecić to zadanie specjalistom, np. profesjonalnej agencji. Albo...wziąć sprawy w swoje ręce. Pokażę Ci, jak to zrobić.

Widoczność placówki w Internecie - o czym warto pamiętać

Jeśli chcesz poprawić pozycję swojej placówki w wynikach wyszukiwania, zadbaj o jej obecność i uzupełnienie informacji w portalach dla pacjentów, takich jak ZnanyLekarz.pl, w mediach społecznościowych, widoczność w mapach Google (tu warto też uzupełnić wszelkie dane w wizytówce Google) oraz o dobre pozycjonowanie własnej strony internetowej.

Bądź widoczny bez ponoszenia wygórowanych kosztów

Czy zdarza się, że w ferworze codziennych obowiązków nie znajdujesz czasu na działania marketingowe i promowanie swojej placówki w Internecie? Skorzystaj z siły innych, np. ZnanyLekarz.pl.

Prześledźmy, co dzieje się zanim pacjent trafi do placówki.

Ścieżka pacjenta do placówki, czyli gdzie musisz być widoczny

Ścieżka pacjenta zaczyna się, zanim jeszcze trafi on do gabinetu! Pierwszym krokiem bowiem jest poszukiwanie specjalisty. Większość pacjentów, gdy pojawią się u nich niepokojące objawy, na początku korzysta z wyszukiwarki internetowej (np. Google).

👉 Aż 90% pacjentów szuka lekarza w Internecie!

Z badań ZnanyLekarz wynika, że najczęściej wpisują w nią objawy, specjalizację lekarską lub nazwisko konkretnego (np. poleconego) lekarza. Co zobaczy po wpisaniu, powiedzmy "onkolog Katowice"?

 

Na tym etapie poszukiwań dobra widoczność online, czyli obecność placówki wysoko w wynikach wyszukiwarki internetowej, jest kluczowym czynnikiem wyboru dla pacjenta. Z dużym prawdopodobieństwem kliknie on jeden z linków, które wyświetlają się na górze strony. Jak łatwo zauważyć, jednym z najwyższych wyników organicznych, jeszcze przed wynikami pokazanymi na mapach Google, są...informacje ze ZnanyLekarz.pl.

Co możesz zrobić, aby poprawić widoczność swojej placówki w wynikach wyszukiwania?

Zacznij od uzupełnienia profilu placówki na ZnanyLekarz.pl. Jeśli jeszcze go nie masz, możesz bezpłatnie założyć go tutaj. Zyskasz w ten sposób dostęp do w pełni darmowego i intuicyjnego Pakietu Podstawowego! Dzięki niemu umieścisz na profilu placówki informacje, których poszukują pacjenci:

  • dodasz lekarzy przyjmujących w placówce,
  • wprowadzisz istotne dane (m.in. adres, stronę internetową, zakres usług i cennik),
  • dołączysz logotyp swojej placówki oraz
  • zdjęcia.

Zyskasz również dostęp do podstawowych statystyk i będziesz na bieżąco z nowymi opiniami dotyczącymi Twoich lekarzy - poinformujemy Cię o nich mailowo!

A jeśli Twoja placówka posiada już profil na ZnanyLekarz.pl, zadbaj, by zawierał on powyższe dane. Pamiętaj, że dla pacjentów są to jedne z najważniejszych informacji przy poszukiwaniu lekarza oraz placówki.

Dodatkową możliwością, jaką daje Ci ZnanyLekarz.pl, jest włączenie kalendarza zapisów online do Twojej placówki. Dzięki niemu pacjenci wygodnie umówią wizyty 24/7. W ramach Pakietu Premium zyskujesz też dostęp do szeregu funkcjonalności pomagających budować widoczność w Internecie, efektywnie zarządzać rejestracją i wizytami pacjentów oraz z łatwością pozyskiwać opinie, które są kluczowym czynnikiem decydującym o wyborze placówki lub lekarza.

 

Pro tip: Standardowy czas budowania reputacji online to rok. Z nami zbudujesz ją 2 razy szybciej. Z Pakietem Premium wyślesz ankiety pacjentów po wizytach automatycznie, wysyłając SMS-y i zbierając recenzje na Twój profil ZnanyLekarz. Więcej o funkcjonalnościach w ramach  Pakietu Premium znajdziesz w zakładce cennik.

buduj opinie 2x szybciej  rekomendacja_maestria

 

Jakie jeszcze korzyści płyną z posiadania pakietu na ZnanyLekarz.pl? Profile na portalu są dostosowane zarówno do przeglądania na komputerze, jak i na smartfonie. Są także wysoko pozycjonowane: aż 70 000 wyników ze strony ZnanyLekarz.pl (np. nazwiska lekarzy) pojawia się jako pierwsze po wpisaniu w Google. Zakładając bezpłatny profil Twojej placówki na ZnanyLekarz.pl, a następnie dokładnie go uzupełniając, zapewnisz jej większą widoczność w Internecie!

 

Przydatne materiały: