Zwiększ widoczność Twojej placówki bez ponoszenia kosztów!
Bez widoczności ani rusz!
Własna strona internetowa lub profil na portalu społecznościowym czy medycznym to dla większości prywatnych klinik i przychodni podstawowa forma kontaktu z klientami. Na nich przedstawisz kluczowe informacje, takie jak cennik oraz dane kontaktowe, zaprezentujesz zespół lekarski i podasz zakres usług. Jeśli Twoja placówka posiada już swoją stronę internetową, sprawdź, czy jest przyjazna dla pacjentów i spełnia najważniejsze kryteria. Przeprowadź test - na ile z poniższych pytań możesz odpowiedzieć twierdząco? Czy...
- strona Twojej placówki jest dobrze wypozycjonowana?
- nawigacja po stronie jest prosta, a treści pogrupowane w przejrzysty sposób?
- dane kontaktowe są aktualne i łatwe do znalezienia?
- pacjent może umówić wizytę bezpośrednio ze strony?
- jej projekt dostosowany jest do możliwości urządzeń mobilnych?
Jeżeli na wszystkie pytania możesz odpowiedzieć twierdząco - gratulacje, Twoja strona jest widoczna i w pełni użyteczna dla pacjentów! To doskonała baza do dalszego rozwoju strony i wprowadzania kolejnych udogodnień.
A co jeśli na niektóre pytania odpowiadasz przecząco? Wówczas zapewne zauważysz, że posiadanie własnej strony internetowej to ledwie pierwszy krok na drodze do sukcesu. Równie ważne jest jej uporządkowanie i odpowiednie wypromowanie w wyszukiwarce. Jeśli chcesz poprawić pozycję swojej placówki, zadbaj o jej obecność i uzupełnienie informacji na ZnanyLekarz.pl, w mediach społecznościowych oraz o dobre pozycjonowanie własnej strony internetowej.
Bądź widoczny bez ponoszenia kosztów
Czy zdarza się, że w ferworze codziennych obowiązków nie znajdujesz czasu na działania marketingowe i promowanie swojej placówki w Internecie? Skorzystaj z możliwości, które daje Ci ZnanyLekarz.pl! Załóż profil Twojej placówki i zwiększ jej widoczność online! Zyskasz w ten sposób dostęp do w pełni darmowego i intuicyjnego Pakietu Podstawowego! Dzięki niemu umieścisz na profilu placówki informacje, których poszukują pacjenci:
- dodasz lekarzy przyjmujących w placówce,
- wprowadzisz istotne dane (m.in. adres, stronę internetową, zakres usług i cennik),
- dołączysz logotyp swojej placówki.
Zyskasz również dostęp do podstawowych statystyk i będziesz na bieżąco z nowymi opiniami dotyczącymi Twoich lekarzy - poinformujemy Cię o nich mailowo! A jeśli Twoja placówka posiada już profil na ZnanyLekarz.pl, zadbaj, by zawierał on powyższe dane. Pamiętaj, że dla pacjentów są to jedne z najważniejszych informacji przy poszukiwaniu lekarza oraz placówki.
Dodatkową możliwością, jaką daje Ci ZnanyLekarz.pl, jest włączenie kalendarza zapisów online do Twojej placówki. Dzięki niemu pacjenci wygodnie umówią wizyty 24/7.
Jakie jeszcze korzyści płyną z posiadania pakietu na ZnanyLekarz.pl? Profile na portalu są dostosowane zarówno do przeglądania na komputerze, jak i na smartfonie. Są także wysoko pozycjonowane: aż 70 000 wyników ze strony ZnanyLekarz.pl (np. nazwiska lekarzy) pojawia się jako pierwsze po wpisaniu w Google. Zakładając bezpłatny profil Twojej placówki na ZnanyLekarz.pl, a następnie dokładnie go uzupełniając, zapewnisz jej widoczność w Internecie!
Redaktorka, autorka treści na blogach oraz bazach wiedzy dla lekarzy i managerów placówek medycznych.