Doświadczenia pacjentów i komfort pracy lekarza - czy można to pogodzić?

Odpowiedzią na te pytanie jest empatia. Empatyczny lekarz, czyli jaki? Jak być empatycznym jednocześnie dla pacjenta i dla siebie? - ekspert odpowiada.

Czytaj dalej

Doświadczenia pacjentów i komfort pracy lekarza - czy można to pogodzić?

Odpowiedzią na te pytanie jest empatia. Empatyczny lekarz, czyli jaki? Jak być empatycznym jednocześnie dla pacjenta i dla siebie? - ekspert odpowiada.


Męski rak, badania i profilaktyka raka u mężczyzn- poradnik komunikacji


Męski rak w komunikacji gabinetu, placówki, lekarza. Dowiedz się, jak edukować pacjentów, zapraszać na badania, budować zasięgi i prowadzić skuteczną komunikację.


5 wskazówek jak poprawić relacje lekarz - pacjent

 

Rzeczywistość, z jaką na co dzień mierzą się lekarze w systemie ochrony zdrowia, jest daleka od tej sprzed kilku lat. Sytuacja wywołana przez COVID-19 przy  konsultacjach trwających zaledwie 5 minut  spowodowała wiele zmian w relacji lekarz-pacjent.

Digitalizacja branży medycznej: cyfrowy pacjent i podróż pacjenta

Pacjent cyfrowy, digitalizacja branży medycznej i lekarz 2.0. Dowiedz się, dlaczego cyfrowa podróż pacjenta jest dziś tak ważna dla Twojej praktyki. 


4 kroki do zbadania satysfakcji pacjentów

Sam Walton, założyciel dwóch wielkich amerykańskich sieci sprzedaży detalicznej Wal-Mart i Sam's Club, powiedział kiedyś: „Jest tylko jeden szef. Klient. On może zwolnić każdego w firmie, od prezesa w dół – po prostu wydając swoje pieniądze gdzie indziej.”


4 typy problematycznych pacjentów. Jak sobie z nimi radzić?


Przez gabinety lekarzy przewijają się rozmaici pacjenci. Współpraca z jednymi jest przyjemnością, inni potrafią napsuć krwi, jeszcze inni wymagają po prostu odpowiedniego podejścia. Oto cztery typy szczególnie problematycznych pacjentów, którzy na pewno u Ciebie gościli - wraz z podpowiedziami, jak sobie z nimi radzić.


Popularne artykuły