Komunikacja z pacjentem: o empatii w zawodzie lekarza

Empatyczny lekarz, czyli jaki? Jak być empatycznym jednocześnie dla pacjenta i dla siebie? 

Czytaj dalej

Komunikacja z pacjentem: o empatii w zawodzie lekarza

Empatyczny lekarz, czyli jaki? Jak być empatycznym jednocześnie dla pacjenta i dla siebie? 


4 kroki do zbadania satysfakcji pacjentów

Sam Walton, założyciel dwóch wielkich amerykańskich sieci sprzedaży detalicznej Wal-Mart i Sam's Club, powiedział kiedyś: „Jest tylko jeden szef. Klient. On może zwolnić każdego w firmie, od prezesa w dół – po prostu wydając swoje pieniądze gdzie indziej.”


Listopad - Miesiąc Walki z Męskim Rakiem + poradnik komunikacji


Movember w komunikacji gabinetu, placówki, lekarza. Dowiedz się, jak edukować pacjentów, budować zasięgi i prowadzić skuteczną komunikację.


4 typy problematycznych pacjentów. Jak sobie z nimi radzić?


Przez gabinety lekarzy przewijają się rozmaici pacjenci. Współpraca z jednymi jest przyjemnością, inni potrafią napsuć krwi, jeszcze inni wymagają po prostu odpowiedniego podejścia. Oto cztery typy szczególnie problematycznych pacjentów, którzy na pewno u Ciebie gościli - wraz z podpowiedziami, jak sobie z nimi radzić.


Popularne artykuły