lock-icon WYBIERZ PLAN I AKTYWUJ

Bezpieczne i proste w obsłudze wiadomości z pacjentami

Wysyłaj wiadomości i dokumentację medyczną w bezpieczny sposób. Wykorzystaj je także by docierać do nowych pacjentów.

Zobacz plan Umów demo

Wiadomości łączą lekarzy i pacjentów na całym świecie

icon-stethoscope

60 tys.

lekarzy korzysta z czatu każdego miesiąca

People

3 mln

pacjentów miesięcznie korzysta z czatu

icon-bubble-qanda

14,4 mln

wiadomości miesięcznie wymienianych między pacjentami i lekarzami

Bezpieczeństwo

Zachowaj bezpieczeństwo swojej komunikacji

Używaj wiadomości do wysyłania recept, wyników badań oraz kontaktu z pacjentami. Wszystkie dane są szyfrowane, a dostęp do rozmów mają jedynie użytkownicy. To zapobiega nieautoryzowanemu dostępowi, czy utracie danych.

pl-lp-chat-header-safety@2x
Otwarty dla nowych pacjentów

Pozwól zainteresowanym pacjentom skontaktować się z tobą poprzez twój profil

Czy jesteś dostępny dla nowych pacjentów? Aktywuj wiadomości na swoim publicznym profilu na ZnanyLekarz. Każdy zainteresowany pacjent może je znaleźć i wysłać ci wiadomość, aby dowiedzieć się więcej o twoich usługach. Zwiększ swoją potencjalną bazę klientów, rozpoczynając z nimi rozmowę.

pl-lp-chat-content-contact-doctor@2x
Najlepsza organizacja

Organizuj i kontroluj swoje wiadomości

Oddziel bieżące rozmowy od zakończonych, używając folderów. W trzymaniu skrzynki odbiorczej znajdź tylko wiadomości, które wymagają twojej uwagi, a zakończone przenieś do 'Zarządzane'. Jednocześnie szybko identyfikuj nadawcę: czy to nowy zainteresowany pacjent czy powracający.

pl-lp-chat-header-attached-files@2x
Połączony z systemem EDM

Synchronizuj czat z kartą pacjenta dla większej elastyczności

Otwórz kartę pacjenta podczas korzystania z wiadomości, aby łatwiej udzielać odpowiedzi. Sprawdź wcześniejsze wizyty, historię medyczną i wiele więcej. Udostępnione dokumenty są również zsynchronizowane, więc gdy pacjent przesyła ci plik za pośrednictwem czatu, zostaje on automatycznie zapisany w jego karcie.

pl-lp-chat-content-reach-patients@2x

Dodatkowe zasoby dla ciebie

icon-lock
Bezpieczny dostęp z dowolnego miejsca
icon-bubble-qanda
Wiadomości posortowane według typu pacjenta
icon-clock
Szablony wiadomości
icon-video-consultation
Wsparcie w konsultacji online

Często zadawane pytania

Jak uruchomić wiadomości?

Wiadomości są dostępne dla wszystkich użytkowników planów Starter, Plus oraz VIP. Aby je aktywować, wybierz swój plan.

Jak dowiem się, o tym, że otrzymałem nową wiadomość?

Otrzymasz powiadomienie na swoim profilu  ZnanyLekarz, możesz też wybrać, chcesz być powiadomiony przez e-mail lub SMS.

Jak moi pacjenci dowiedzą się, że wysyłam do nich wiadomość?

Pacjenci otrzymają wiadomości za pośrednictwem aplikacji ZnanyLekarz, gdzie zostaną poinformowani  Jeśli nie mają aplikacji otrzymają powiadomienie e-mailowe lub SMS z informacją o wiadomości.

Czy ZnanyLekarz ma dostęp do informacji i wiadomości z czatu?

ZnanyLekarz nie będzie miał dostępu do informacji o twoich pacjentach. Dane będą zaszyfrowane i przetwarzane tylko w celu wysyłania wiadomości. Platforma nigdy nie będzie wykorzystywać tych danych w żadnym innym celu ani nie będzie ich udostępniać osobom trzecim. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Ochrony Danych ZnanyLekarz.

Współdzielę dostęp do profilu z moją asystentką. Czy mogę zablokować dostęp do wiadomości?

Tak, administrator konta to osoba, która ustawia uprawnienia dostępu w sekcji "Użytkownicy i uprawnienia". Jeśli twoje konto jest udostępnione, możesz wybrać, kto będzie miał dostęp do wiadomości.

Czy mogę wyłączyć wiadomości z poziomu mojego profilu na ZnanyLekarz?

Tak, możesz zdecydować, czy chcesz udostępniać wiadomości na swoim profilu. Możesz zarządzać nim jednym kliknięciem w ustawieniach.

Umów bezpłatne demo

Wprowadź swoje dane, a przeprowadzimy Cię przez darmową prezentację