Używaj wiadomości do wysyłania recept, wyników badań oraz kontaktu z pacjentami. Wszystkie dane są szyfrowane, a dostęp do rozmów mają jedynie użytkownicy. To zapobiega nieautoryzowanemu dostępowi, czy utracie danych.
60 tys.
lekarzy korzysta z czatu każdego miesiąca
3 mln
pacjentów miesięcznie korzysta z czatu
14,4 mln
wiadomości miesięcznie wymienianych między pacjentami i lekarzami
Używaj wiadomości do wysyłania recept, wyników badań oraz kontaktu z pacjentami. Wszystkie dane są szyfrowane, a dostęp do rozmów mają jedynie użytkownicy. To zapobiega nieautoryzowanemu dostępowi, czy utracie danych.
Czy jesteś dostępny dla nowych pacjentów? Aktywuj wiadomości na swoim publicznym profilu na ZnanyLekarz. Każdy zainteresowany pacjent może je znaleźć i wysłać ci wiadomość, aby dowiedzieć się więcej o twoich usługach. Zwiększ swoją potencjalną bazę klientów, rozpoczynając z nimi rozmowę
Otwórz kartę pacjenta podczas korzystania z wiadomości, aby łatwiej udzielać odpowiedzi. Sprawdź wcześniejsze wizyty, historię medyczną i wiele więcej. Udostępnione dokumenty są również zsynchronizowane, więc gdy pacjent przesyła ci plik za pośrednictwem czatu, zostaje on automatycznie zapisany w jego karcie.
Oddziel bieżące rozmowy od zakończonych, używając folderów. W trzymaniu skrzynki odbiorczej znajdź tylko wiadomości, które wymagają twojej uwagi, a zakończone przenieś do 'Zarządzane'. Jednocześnie szybko identyfikuj nadawcę: czy to nowy zainteresowany pacjent czy powracający.
Przechowywanie w chmurze pozwala ci sprawdzać swoje rozmowy z dowolnego miejsca, używając danych logowania. Wszystko jest chronione zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych.
Szybko zidentyfikuj nadawcę w skrzynce odbiorczej, aby lepiej kontrolować swoje wiadomości. Sprawdź, czy to nowy, czy powracający pacjent i ustal priorytety, komu powinieneś odpowiedzieć w pierwszej kolejności.
Możesz tworzyć szablony, aby szybciej odpowiadać pacjentom. Wybierz szablon i odpowiedz jednym kliknięciem.
Używaj czatu także podczas konsultacji online. Proś pacjentów o dodatkowe dokumenty i informacje oraz udostępniaj je.
Wiadomości są dostępne dla wszystkich użytkowników planów Starter, Plus oraz VIP. Aby je aktywować, wybierz swój plan
Otrzymasz powiadomienie na swoim profilu ZnanyLekarz, możesz też wybrać, chcesz być powiadomiony przez e-mail lub SMS.
Pacjenci otrzymają wiadomości za pośrednictwem aplikacji ZnanyLekarz, gdzie zostaną poinformowani Jeśli nie mają aplikacji otrzymają powiadomienie e-mailowe lub SMS z informacją o wiadomości.
ZnanyLekarz nie będzie miał dostępu do informacji o twoich pacjentach. Dane będą zaszyfrowane i przetwarzane tylko w celu wysyłania wiadomości. Platforma nigdy nie będzie wykorzystywać tych danych w żadnym innym celu ani nie będzie ich udostępniać osobom trzecim. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Ochrony Danych ZnanyLekarz.
Tak, administrator konta to osoba, która ustawia uprawnienia dostępu w sekcji "Użytkownicy i uprawnienia". Jeśli twoje konto jest udostępnione, możesz wybrać, kto będzie miał dostęp do wiadomości.
Tak, możesz zdecydować, czy chcesz udostępniać wiadomości na swoim profilu. Możesz zarządzać nim jednym kliknięciem w ustawieniach.
Wprowadź swoje dane, a przeprowadzimy Cię przez darmową prezentację