Dowiesz się, jak skutecznie Twoja rejestracja informuje pacjentów o usługach i terminach wizyt. A także jaki ma średni wskaźnik nieodebranych połączeń.
Otrzymasz rekomendacje
Nasi eksperci po dokonaniu analizy podpowiedzą Ci, jak zlikwidować nieefektywne obszary.
Audyt jest szczególnie przydatny w placówkach, które:
Odbierają dużą liczbę połączeń dziennie (ponad 20)
W placówce znajduje się co najmniej 1 stanowisko recepcji
Dbają o doświadczenia pacjenta
Czują potrzebę poprawy swoich strategii
Jak to działa?
Zostaw swoje dane, aby zamówić audyt
Podaj nazwę placówki i swój numer telefonu. Nasz ekspert skontaktuje się z Tobą i przedstawi szczegóły audytu. Analiza nie wymaga z Twojej strony żadnego zaangażowania - nasz ekspert przygotuje ją za Ciebie.
Ekspert wykona audyt z pomocą profesjonalnych narzędzi
Dla uzyskania miarodajnego wyniku audyt jest realizowany w ciągu kilku dni roboczych o różnych porach dnia. Co więcej, przebiega on bez wpływu na działanie pracy placówki.
Otrzymasz wyniki analizy
Po dokonaniu analizy i przygotowaniu raportu ekspert przedstawi Ci wyniki na spotkaniu on-line. Przekaże Ci też wskazówki, które pomogą usprawnić nieefektywne obszary pracy recepcji.
Zamów bezpłatny audyt skuteczności recepcji w Twojej placówce: