BEZPŁATNY AUDYT

Zrób Test Tajemniczego Pacjenta

Zidentyfikuj problemy i możliwości poprawy obsługi telefonicznej pacjentów

Dowiedz się, jak skutecznie zarządzać ruchem telefonicznym

pl-teleregistration-call-center@2x
pl-reception-secretary-patient-booking-slot-confirmation@2x

Dlaczego warto?

icon-check
Sprawdzisz jakość obsługi pacjentów
Dowiesz się, jak skutecznie Twoja rejestracja informuje pacjentów o usługach i terminach wizyt. A także jaki ma średni wskaźnik nieodebranych połączeń.
icon-bubble-qanda
Otrzymasz rekomendacje
Nasi eksperci po dokonaniu analizy podpowiedzą Ci, jak zlikwidować nieefektywne obszary.
Vector
Audyt jest szczególnie przydatny w placówkach, które:
  • Odbierają dużą liczbę połączeń dziennie (ponad 20)
  • W placówce znajduje się co najmniej 1 stanowisko recepcji
  • Dbają o doświadczenia pacjenta
  • Czują potrzebę poprawy swoich strategii
pl-reception-secretary-patient-data-chart@2x

Jak to działa?

icon-clipboard
Zostaw swoje dane, aby zamówić audyt
Podaj nazwę placówki i swój numer telefonu. Nasz ekspert skontaktuje się z Tobą i przedstawi szczegóły audytu. Analiza nie wymaga z Twojej strony żadnego zaangażowania - nasz ekspert przygotuje ją za Ciebie.
icon-patients
Ekspert wykona audyt z pomocą profesjonalnych narzędzi
Dla uzyskania miarodajnego wyniku audyt jest realizowany w ciągu kilku dni roboczych o różnych porach dnia. Co więcej, przebiega on bez wpływu na działanie pracy placówki.
icon-chart
Otrzymasz wyniki analizy
Po dokonaniu analizy i przygotowaniu raportu ekspert przedstawi Ci wyniki na spotkaniu on-line. Przekaże Ci też wskazówki, które pomogą usprawnić nieefektywne obszary pracy recepcji.
Zamów bezpłatny audyt skuteczności recepcji w Twojej placówce: