Nie tolerujemy fałszywych opinii

W serwisie ZnanyLekarz obowiązuje zasada zerowej tolerancji dla fałszywych opinii!

Fałszywa opinia - jak ją definiujemy?

Wszelkie opinie dodane przez osobę, która nie była pacjentem lekarza tj. użytkownik nie posiadający realnych doświadczeń z danym specjalistą.

Jak dbamy o to, aby publikowane opinie były wyłącznie rzetelne?

W ZnanyLekarz szczególną wagę przykładamy do tego, aby publikowane opinie były rzetelne, wiarygodne i stanowiły rzeczywistą wartość dla pacjentów oraz lekarzy, specjalistów i placówek, których dotyczą. Dlatego każda opinia, zanim trafi na ZnanyLekarz.pl jest moderowana zgodnie z naszymi wytycznymi, które zawierają wykaz zasad i reguł oraz naszym ogólnym regulaminem: https://www.znanylekarz.pl/regulamin.

Co robimy w przypadku niewłaściwego korzystania z naszej platformy?

Jeśli na profilu znajdziemy nierzetelne opinie - są one usuwane.
Jeśli moderując nową opinię mamy wątpliwości czy dana opinia jest rzetelna - najpierw skontaktujemy się z autorem, z prośbą o przesłanie potwierdzenia zrealizowanej wizyty. Dopiero jeśli nie otrzymamy takiego potwierdzenia, opinia nie zostaje zaakceptowana.
W sytuacjach szczególnych wysyłamy ostrzeżenie o zidentyfikowaniu prób manipulacji opiniami. W przypadku, gdy widzimy powtarzające się próby wprowadzenia użytkowników w błąd, możemy podjąć kroki prawne. 

Zgłaszaj nieuczciwe zachowania na naszej platformie

Jeśli masz informacje o tym, że ktoś sprzedaje, kupuje lub publikuje nieprawdziwe opinie, a tym samym nadużywa naszej platformy, daj nam znać, kontaktując się pod adresem nierzetelne.opinie@znanylekarz.pl.

Transparentność filarem wzajemnego zaufania

Wierzymy, że wszyscy specjaliści, którzy korzystają z naszej platformy, dążą do realizacji wspólnego celu, jakim jest ludzka, przejrzysta i uczciwa opieka zdrowotna.

Kupowanie opinii, proszenie o wystawienie recenzji przez osoby, które nie są pacjentami (znajomi, rodzina, współpracownicy) czy pisanie opinii dla samego siebie, jest nieuczciwe. Co więcej, takie działanie ma znamiona nieuczciwej konkurencji - jest nielegalne i wprowadza w błąd pacjentów. 

Opinie są cenne w budowaniu reputacji w Internecie, ale tylko wtedy, gdy komentarze pochodzą od pacjentów, którzy faktycznie korzystali z Twoich usług.

Wspierajmy się wspólnie w budowaniu lepszego doświadczenia pacjentów i dążeniu do transparentności opinii. Zaufanie jest bezcenną wartością.

A4 - 1 (1)

Dlaczego rzetelność opinii jest istotna?

Lekarza w sieci pomagają wybrać w głównej mierze opinie.
Przeprowadziliśmy badanie ankietowe wśród pacjentów, aby dowiedzieć się, w jaki dokładnie sposób wyszukują lekarzy. Spośród wszystkich ankietowanych aż 89% przyznało, że szukało lekarza w sieci. Większość z nich rozpoczynała poszukiwania od wyszukiwarki Google. Jakimi kryteriami kierowali się, dokonując wyboru lekarza, gdy już trafili na niego w sieci? Najistotniejsze okazują się rekomendacje udzielone przez innych pacjentów – wskazało na nie aż 63% badanych.

Rzetelność opinii, a co za tym idzie, ich autentyczność i wiarygodność jest więc bardzo istotna. Zarówno wśród opinii negatywnych jak i pozytywnych mogą pojawić się nieprawdziwe recenzje. Takie opinie mogą wprowadzić w błąd pacjentów i dać nieprawdziwy obraz pracy lekarza, dlatego tak istotnym jest moderowanie opinii i identyfikowanie nierzetelności już na pierwszych etapach.

Ze strony ZnanyLekarz.pl korzysta ponad 6 000 000 internautów miesięcznie. Dlatego zależy nam na tym, aby ZnanyLekarz.pl był dla nich niezmiennie źródłem wiarygodnych i rzetelnych informacji. Chcemy budować środowisko pełne zaufania i transparentności.

pl-patient-loyalty-2@2x

Jaka jest misja ZnanyLekarz.pl?

Zależy nam na tym, aby pacjenci w najłatwiejszy możliwy sposób znaleźli idealnego lekarza i umówili do niego wizytę. Droga pacjenta powinna być przyjemna, dlatego zawsze jesteśmy gotowi na pomoc w znalezieniu możliwie najlepszej opieki zdrowotnej. W każdej chwili, w dowolnym miejscu.

Z drugiej strony, pomagamy lekarzom lepiej zarządzać własnymi praktykami medycznymi i budować ich reputację w Internecie. Dzięki naszemu zintegrowanemu, kompleksowemu rozwiązaniu lekarze mogą nie tylko poprawić swoją obecność w Internecie, ale także poświęcić swój czas na to, co naprawdę ważne: na swoich pacjentów.

MX Opiniones

Jak prawidłowo napisać opinię?

Opinia powinna spełniać nasze kryteria jakościowe, które pozwolą na jak najbardziej kompleksowe opisanie swojego doświadczenia. 

Opinia powinna być:

  • Szczera i uczciwa, opisująca Twoje autentyczne doświadczenia pacjenta
  • Konkretna i szczegółowa, wskazując jednoznacznie pozytywne czy też negatywne aspekty wizyty
  • Napisana językiem pełnym szacunku, odnoszącym się tylko do sfery zawodowej lekarza.

Czego nie akceptujemy w opinii?

  • Treści mających charakter oskarżycielski, dyskryminujący, nieodpowiedni czy też wulgarny 
  • Opisywania sfery prywatnej lekarza czy też personelu medycznego, 
  • Informacji, które nie opisują doświadczenia pacjenta [np. Subiektywna ocena innych opinii, pytań do lekarza, umieszczania linków lub też danych kontaktowych w opinii czy też opisywania informacji znajdujących się na profilu lekarza]
rating-doctor-opinion-paciente-1
Wspieramy proces pozyskiwania rzetelnych opinii

Naszym klientom udostępniamy narzędzia, dzięki którym bez wysiłku są w stanie pozyskiwać opinie od pacjentów:

  1. Automatyczne powiadomienia, które po każdej wizycie są wysyłane do pacjenta.
  2. Kampanie marketingowe, które pozwolą na uzyskanie wyników na większą skalę.
  3. Możliwość wysłanie indywidualnej wiadomości z informacją o możliwości wystawienia opinii.
  4. W swoim gabinecie możesz umieścić nasze materiały marketingowe, które zachęcą pacjentów do wystawienia opinii po wizycie np. W postaci ulotki.