Nie tolerujemy fałszywych opinii

W serwisie ZnanyLekarz obowiązuje zasada zerowej tolerancji dla fałszywych opinii!

Fałszywa opinia - jak ją definiujemy?

Wszelkie opinie dodane przez osobę, która nie była pacjentem lekarza tj. użytkownik nie posiadający realnych doświadczeń z danym specjalistą.

Jak dbamy o to, aby publikowane opinie były wyłącznie rzetelne?

W ZnanyLekarz szczególną wagę przykładamy do tego, aby publikowane opinie były rzetelne, wiarygodne i stanowiły rzeczywistą wartość dla pacjentów oraz lekarzy, specjalistów i placówek, których dotyczą. Dlatego każda opinia, zanim trafi na ZnanyLekarz.pl jest moderowana zgodnie z naszymi wytycznymi, które zawierają wykaz zasad i reguł oraz naszym ogólnym regulaminem: https://www.znanylekarz.pl/regulamin.

Co robimy w przypadku niewłaściwego korzystania z naszej platformy?

Jeśli na profilu znajdziemy nierzetelne opinie - są one usuwane.
Jeśli moderując nową opinię mamy wątpliwości czy dana opinia jest rzetelna - najpierw skontaktujemy się z autorem, z prośbą o przesłanie potwierdzenia zrealizowanej wizyty. Dopiero jeśli nie otrzymamy takiego potwierdzenia, opinia nie zostaje zaakceptowana.
W sytuacjach szczególnych wysyłamy ostrzeżenie o zidentyfikowaniu prób manipulacji opiniami. W przypadku, gdy widzimy powtarzające się próby wprowadzenia użytkowników w błąd, możemy podjąć kroki prawne. 

Zgłaszaj nieuczciwe zachowania na naszej platformie

Jeśli masz informacje o tym, że ktoś sprzedaje, kupuje lub publikuje nieprawdziwe opinie, a tym samym nadużywa naszej platformy, daj nam znać, kontaktując się pod adresem nierzetelne.opinie@znanylekarz.pl.

Transparentność filarem wzajemnego zaufania

Wierzymy, że wszyscy specjaliści, którzy korzystają z naszej platformy, dążą do realizacji wspólnego celu, jakim jest ludzka, przejrzysta i uczciwa opieka zdrowotna.

Kupowanie opinii, proszenie o wystawienie recenzji przez osoby, które nie są pacjentami (znajomi, rodzina, współpracownicy) czy pisanie opinii dla samego siebie, jest nieuczciwe. Co więcej, takie działanie ma znamiona nieuczciwej konkurencji - jest nielegalne i wprowadza w błąd pacjentów. 

Opinie są cenne w budowaniu reputacji w Internecie, ale tylko wtedy, gdy komentarze pochodzą od pacjentów, którzy faktycznie korzystali z Twoich usług.

Wspierajmy się wspólnie w budowaniu lepszego doświadczenia pacjentów i dążeniu do transparentności opinii. Zaufanie jest bezcenną wartością.

A4 - 1 (1)

Dlaczego rzetelność opinii jest istotna?

Zdrowie jest najważniejszą wartością, którą pacjent powierza specjaliście znajdującym się na naszej platformie. 

Jako największy polski serwis do rezerwacji wizyt i dzielenia się opiniami, moderujemy opinie publikowane na naszej platformie. Chcemy mieć pewność, że budujemy godne zaufania, wiarygodne środowisko, które jest pomocne i bezpiecznie dla użytkowników oraz pracowników branży medycznej.

Zależy nam na  środowisku, które zachęca do podzielenia się swoimi wrażeniami, zarówno tymi pozytywnymi jak i negatywnymi oraz akceptuje i rozumie różne zdania. 

ZnanyLekarz wierzy w siłę opinii użytkowników, dlatego pozwalamy naszym użytkownikom dzielić się własnymi doświadczeniami ze specjalistami.

Dlaczego rzetelność opinii jest istotna?

Jak prawidłowo napisać opinię?

Opinia powinna spełniać nasze kryteria jakościowe, które pozwolą na jak najbardziej kompleksowe opisanie swojego doświadczenia. 

Opinia powinna być:

  • Szczera i uczciwa, opisująca Twoje autentyczne doświadczenia pacjenta.
  • Konkretna i szczegółowa, wskazując jednoznacznie pozytywne czy też negatywne aspekty wizyty.
  • Napisana językiem pełnym szacunku, odnoszącym się tylko do sfery zawodowej lekarza.

Czego nie akceptujemy w opinii?

  • Treści mających charakter oskarżycielski, dyskryminujący, nieodpowiedni czy też wulgarny. 
  • Opisywania sfery prywatnej lekarza czy też personelu medycznego.
  • Informacji, które nie opisują doświadczenia pacjenta [np. Subiektywna ocena innych opinii, pytań do lekarza, umieszczania linków lub też danych kontaktowych w opinii czy też opisywania informacji znajdujących się na profilu lekarza].
rating-doctor-opinion-paciente-1
Wspieramy proces pozyskiwania rzetelnych opinii

Naszym klientom udostępniamy narzędzia, dzięki którym bez wysiłku są w stanie pozyskiwać opinie od pacjentów:

  1. Automatyczne powiadomienia, które po każdej wizycie są wysyłane do pacjenta.
  2. Kampanie marketingowe, które pozwolą na uzyskanie wyników na większą skalę.
  3. Możliwość wysłanie indywidualnej wiadomości z informacją o możliwości wystawienia opinii.
  4. W swoim gabinecie możesz umieścić nasze materiały marketingowe, które zachęcą pacjentów do wystawienia opinii po wizycie np. W postaci ulotki.