Nie tolerujemy fałszywych opinii

W serwisie ZnanyLekarz.pl obowiązuje zasada zerowej tolerancji dla fałszywych opinii!

Co uważamy za fałszywą opinię?

Wszelkie opinie dodane przez osobę, która nie była pacjentem lekarza/kliniki.
Dzielenie się tylko prawdziwymi doświadczeniami jest jednym z naszych filarów, dzięki którym opieka zdrowotna staje się bardziej ludzka i godna zaufania.

Jak walczymy z fałszywymi opiniami?

Używamy technologii i łączymy ją z doświadczeniem naszych moderatorów, aby mieć pewność, że wszystkie publikowane opinie pochodzą od prawdziwych pacjentów.
Algorytmy i sztuczna inteligencja wraz z naszym wyspecjalizowanym zespołem, analizują każdą opinię, dokładnie badając wzorce i zachowania, które mogą być podejrzane, aby chronić naszych użytkowników oraz serwis.

Co robimy, jeśli zidentyfikujemy podejrzaną opinię?

Gdy zidentyfikujemy podejrzane działania na profilu lekarza lub placówki, nasi moderatorzy ponownie weryfikują opinię. Jeżeli autentyczność opinii nie zostanie potwierdzona, komentarz jest usuwany z platformy.

Co robimy w przypadku niewłaściwego korzystania z naszej platformy?

Jeśli na profilu znajdziemy nieprawdziwe opinie i mamy co do tego pewność - opinie są usuwane. Jeśli mamy wątpliwości - najpierw skontaktujemy się z autorem, z prośbą o przesłanie potwierdzenia odbycia wizyty. Jeśli nie otrzymamy takiego potwierdzenia, opinia zostanie usunięta.
Do lekarza lub placówki wysyłamy ostrzeżenie, a w przypadku, gdy widzimy powtarzające się próby wprowadzenia użytkowników w błąd, podejmujemy działania prawne.

Zgłaszaj nieuczciwe zachowania na naszej platformie

Jeśli masz informacje o tym, że ktoś sprzedaje, kupuje lub publikuje nieprawdziwe opinie, a tym samym nadużywa naszej platformy, daj nam znać, kontaktując się pod adresem nierzetelne.opinie@znanylekarz.pl.

Gramy fair

Wierzymy, że wszyscy lekarze, którzy korzystają z naszej platformy, dążą do realizacji wspólnego celu, jakim jest ludzka, przejrzysta i uczciwa opieka zdrowotna.

Kupowanie opinii, proszenie o nie osób, które nie są pacjentami (znajomi, rodzina, współpracownicy), czy pisanie opinii dla samego siebie, jest nieuczciwe. Co więcej, takie działanie jest nielegalne, ponieważ wprowadza w błąd pacjentów.

Opinie są cenne w budowaniu reputacji w Internecie, ale tylko wtedy, gdy komentarze pochodzą od pacjentów, którzy faktycznie korzystali z Twoich usług.

pl-patient-loyalty-1
Jak mogę pozyskiwać opinie w uczciwy sposób?

Zachęcaj pacjentów do wystawienia opinii. Mamy narzędzia, które mogą Ci to ułatwić. Jednym z nich są automatyczne przypomnienia. Jeżeli włączysz taką funkcję, system, po wizycie, wyśle do Twoich pacjentów prośbę o opinię.
Zaufanie jest bezcenne!