Biblioteka

Przeglądaj interesujące artykuły, tematy, filmy oraz infografiki.

video Usprawnienie pracy placówki
Jak skutecznie komunikować się z pacjentami? Poznaj tajniki metody zarządzania rejestracją medyczną

 

Czy Twój zespół dba o pozytywne relacje z pacjentem?

Recepcja medyczna odgrywa ogromną rolę w procesie komunikacji na linii pacjent - placówka. Dlaczego? 

Na całokształt doświadczeń pacjenta (tzw. patient experience) wpływają wszystkie sytuacje, w których ma on styczność z placówką i jej pracownikami. Mając świadomość co i jak można zrobić, zyskujesz szansę na skuteczną komunikację z pacjentem.


O tym właśnie rozmawialiśmy w webinarze, który odbył się 17 lutego o 14:00. 
Poprowadzili go eksperci ZnanyLekarz Phone - Aleksandra Dobrzyńska oraz Adrian Augustyniak.
Zapraszamy do obejrzenia nagrania!


Chcesz wiedzieć więcej o tym, jak skutecznie komunikować się z pacjentami? Przeczytaj artykuły:

Komunikacja z pacjentem: telefoniczna rejestracja pacjenta (a patient experience)

Telefoniczna rejestracja pacjenta to klucz do sukcesu w budowaniu patient experience i rozwoju placówki. Zobacz jak robić to efektywnie. >>

 

Czy wiesz, że...
możesz ułatwić rejestrację pacjentów także poza godzinami pracy placówki? Poznaj moc widget'a od ZnanyLekarz:
 
85% pacjentów wyraża chęć rejestracji na wizytę online. Dasz im ją, wykorzystując widget. Jednocześnie zyskasz lojalnych pacjentów i usprawnisz pracę placówki.

 

 

 

 

Poznaj funkcjonalności systemu ZnanyLekarz Phone

Zobacz demo

Szkolenia online Sprawdź ofertę bezpłatnych szkoleń dla lekarzy i specjalistów
Materiały do pobrania Pobierz bezpłatne poradniki przygotowane przez ekspertów

Zapisz się do newslettera i bądź na bieżąco!