Placówka przyjazna osobom neuroróżnorodnym - dlaczego warto?

Neuroróżnorodność to koncepcja, który w ostatnich latach zyskuje na popularności i znaczeniu. Szacuje się że nawet 20% społeczeństwa mieści się w spektrum tej grupy, wobec tego może znajdować się w nim nawet co piąta osoba odwiedzająca Twoją placówkę.  Dowiedz się jak poznanie bliżej tych założeń może pomóc w skutecznej komunikacji z pacjentami i jakie innowacje usprawnią pracę z pacjentami neuroróżnorodnymi.                                       

Czytaj dalej

Placówka przyjazna osobom neuroróżnorodnym - dlaczego warto?

Neuroróżnorodność to koncepcja, który w ostatnich latach zyskuje na popularności i znaczeniu. Szacuje się że nawet 20% społeczeństwa mieści się w spektrum tej grupy, wobec tego może znajdować się w nim nawet co piąta osoba odwiedzająca Twoją placówkę.  Dowiedz się jak poznanie bliżej tych założeń może pomóc w skutecznej komunikacji z pacjentami i jakie innowacje usprawnią pracę z pacjentami neuroróżnorodnymi.                                       


3 grzechy managerów placówek w zarządzaniu personelem

Zarządzanie personelem jest jednym z kluczowych aspektów sukcesu każdej placówki. Niestety wielu managerów palcówek popełnia w tym procesie błędy.  Poznaj przyczyny i skutki tych zachowań oraz dowiedz się, jak unikać pułapek.


Usprawnij pracę lekarzy i generuj większy zysk placówki - praktyczne porady jak zyskać na obecności na ZnanyLekarz

Chcesz, aby Twoi lekarze pomogli placówce w generowaniu większego zysku i budowali jej renomę? Przedstawiamy sprawdzone sposoby.

lut 13, 2024

6 obaw dotyczących serwisu ZnanyLekarz.pl, czyli jak przekonać lekarzy do współpracy?

Zdarza się, że lekarze reagują niechętnie na prośbę, aby założyli profil w serwisie ZnanyLekarz.pl. Zwykle kierują się uprzedzeniami i nie znają korzyści, jakie daje obecność w serwisie. A te są trudne do przecenienia - nie tylko dla placówki, ale i dla samych lekarzy. Nie wspominając o pacjentach! Oto sześć najpowszechniejszych obaw i zastrzeżeń dotyczących ZnanyLekarz.pl, jakie lekarze zgłaszają managerom placówek medycznych - i kontrargumenty.


SEM i widoczność w Internecie dla placówki medycznej: 3 praktyczne sposoby

Aby skutecznie promować placówkę medyczną, konieczne jest posiadanie silnej obecności w Internecie. Poznaj kluczowe obszary widoczności placówki online oraz dowiedz się, jak ją zwiększyć. Odkryj skuteczne sposoby na dotarcie do większej liczby potencjalnych pacjentów i wyróżnienie się na tle konkurencji.


Zarządzanie placówką medyczną: największe wyzwania managera w 2024 r.

Poznaj najważniejsze wyzwania, z jakimi muszą zmierzyć się menedżerowie placówek medycznych. Przedstawiamy również narzędzia oraz rozwiązania wskazywane przez liderów opieki zdrowotnej w Polsce, które mogą pomóc w radzeniu sobie z tymi wyzwaniami.


4 narzędzia, które usprawnią komunikację z pacjentami

Pacjenci są coraz bardziej niecierpliwi. I oczekują, że to to Ty dopasujesz się do ich potrzeb. Jak temu sprostać?


5 bezpłatnych szablonów Microsoft Excel, które ułatwią Ci zarządzanie marketingiem placówki

 

Z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne są liczby w zarządzaniu placówką medyczną i prowadzeniu działań promocyjnych. Efektywne planowanie, realizacja i monitorowanie działań wymaga operowania danymi, odpowiedniego planowania działań oraz bieżącej analizy parametrów. Jak uniknąć zamieszania w gąszczu różnych danych, parametrów, cyfr i dat?


Założenie bezpłatnego profilu placówki na ZnanyLekarz - czy warto?

 

Zastanawiasz się, jakie - i czy w ogóle - korzyści daje utworzenie podstawowego profilu placówki medycznej na ZnanyLekarz? Sprawdź!

6 kroków do skutecznego profilu placówki w ZnanyLekarz.pl

 

Ze ZnanyLekarz.pl korzysta blisko 13 mln użytkowników miesięcznie. ZnanyLekarz.pl to także najczęściej pojawiający się wynik dla różnych zapytań w wyszukiwarce Google. Dlatego...jeśli chcesz zadbać o swoją widoczność w sieci i skutecznie docierać do pacjentów - zadbaj o profil swojej placówki medycznej w ZnanyLekarz.pl. Pokażemy Ci, jak to zrobić.


Jak skutecznie pozyskiwać pacjentów i budować widoczność placówki lokalnie?



Dla placówek medycznych jednym ze sposobów na osiągnięcie sukcesu jest dotarcie z ofertą do potencjalnych pacjentów z najbliższej okolicy. Warto więc skupić się na promocji lokalnej. Według badań prawie 80% lokalnych zapytań online kończy się wizytą lub zakupem (tzw. efekt ROPO). Jak więc promować się w Internecie w swojej okolicy? Istnieje kilka sposobów.


Jak social media wpływają na decyzje pacjentów?

Sektor usług zmienił się na przestrzeni ostatnich lat nie do poznania. Tak zwana “droga zakupowa”, czyli proces decyzyjny prowadzący do zakupu, zaczyna się dziś w Internecie. Parafrazując popularne powiedzenie, można żartobliwie stwierdzić: “Jeśli nie ma Cię w Internecie, nie zarobisz”. Zjawisko to dotyczy również branży zdrowia.


Włącz się do walki z Męskim Rakiem

 

Sposobem nie tyko na doraźną walkę z męskim rakiem, ale też na edukację i profilaktykę jest jesienna kampania "Zrób to dla jaj".

Jak i gdzie znaleźć lekarzy do pracy w placówce medycznej?

Niedobór lekarzy i specjalistów w Polsce nie jest dla nikogo ani tajemnicą, ani zaskoczeniem. Jest natomiast wyzwaniem dla managerów placówek. 


Nieodwołane wizyty i nieobecności pacjentów - jak sobie z nimi radzić?

Zatrzymaj licznik nieodwołanych wizyt. Poznaj sposoby na nieobecności pacjentów i szczegóły akcji #odwoluje #nieblokuje.


7 bezpłatnych szablonów Microsoft Excel, które ułatwią Ci zarządzanie placówką medyczną

W prowadzeniu placówki medycznej liczby są niezwykle ważne. Musisz operować danymi, planować aktywności i na bieżąco analizować parametry, aby skutecznie realizować cele. Jednak w gąszczu różnych danych, parametrów, cyfr i dat łatwo się pogubić. Dlatego warto skorzystać z narzędzi, które ułatwią Ci pracę.


Jak promować usługi medycyny estetycznej w Internecie?

Jak Internet wpływa na świat medycyny estetycznej? Jak wykorzystać szansę i dotrzeć do pacjentów?

 

5 sposobów, aby zwiększyć zaangażowanie pracowników placówki medycznej

Pracownicy są nie tylko wizytówką twojej placówki. Zgrany zespół i świadomy manager to także efektywniejsza praca, dobra atmosfera wśród ludzi i lepsze wyniki kliniki. 


Zarządzanie zespołem: Rola managera w placówce medycznej

Manager placówki medycznej odpowiada za pracowników - motywuje ich do pracy, a jest to możliwe wtedy, gdy poprzez odpowiednie wykonanie swoich obowiązków zwiększa zaangażowanie każdego pracownika.


Jak zwiększyć przychody placówki dzięki doświadczeniom pacjentów?

Jako manager zarządzający placówką medyczną, masz obowiązek zapewnienia pacjentom jak najlepszej opieki. Jednak czy kiedykolwiek zastanowiłeś się nad tym, jak pozytywne doświadczenia pacjentów mogą wpłynąć na Twoją placówkę?


10 najczęstszych pytań o system VoIP dla placówki

Sprawna i wydajna recepcja to wizytówka placówki. I jeden z gwarantów jej rentowności. W tym, aby taka była na co dzień placówkom pomaga system VoIP ZnanyLekarz Phone. O co najczęściej pytają użytkownicy systemu wsparcia recepcji i rejestracji?


Badanie NPS, czyli jak sprawdzić lojalność pacjentów placówki medycznej

Czy jako osoba zarządzająca placówką zadajesz sobie pytanie, co naprawdę o Twojej placówce myślą pacjenci? Przeprowadzasz odpowiednie badania? Jeśli nie, niepotrzebnie ryzykujesz utratę dochodów – z powodów, których najpewniej nie znasz.


Jak pacjenci szukają gabinetów lekarskich i placówek medycznych?

Dawno minęły czasy, gdy pacjent potrzebujący pomocy medycznej szedł po prostu do najbliższego lekarza. Rynek usług medycznych w Polsce bardzo się zmienił: dziś pacjenci mają znacznie większy wybór. I bardzo chętnie z niego korzystają.


W jaki sposób recepcja zmniejsza zysk Twojej placówki?

W ostatnich latach w placówkach medycznych nastąpił prawdziwy postęp technologiczny. Nie tylko czymś oczywistym, ale wręcz niezbędnym w dzisiejszych czasach stało się oprogramowanie do zarządzania placówką, własna strona internetowa, a nierzadko także fanpage w social media. Pomimo tego rozwoju nadal są obszary, które niejako “uchroniły się” przed zmianami i często kładą się cieniem na zyskach placówki. Jednym z takich obszarów jest ruch telefoniczny.


Jak zatrzymać pacjentów? 5 sposobów na lojalność i budowanie wizerunku

Pozyskanie nowych pacjentów jest kilkukrotnie droższe, a do tego wymaga zdecydowanie więcej wkładu, niż zatrzymanie tych już obecnych. Tymczasem niemal dla połowy pacjentów pierwsza wizyta w gabinecie okazuje się ostatnią. Dlaczego? I jak możesz to zmienić?


4 filary wizerunku placówki medycznej

Pozytywny wizerunek placówki medycznej przekłada się na relacje z pacjentami – a także na pozyskiwanie nowych. Poznaj 4 filary jego budowy.


Social media w komunikacji placówki: na przykładzie Salve Medica

 

Jak prowadzić social media placówki? Co publikować i jakimi zasadami się kierować?

Obowiązek odbierania telefonów przez placówkę

Rzecznik Praw Obywatelskich jasno określił obowiązek odbierania telefonów przez placówkę medyczną. Czy twoja placówka go spełnia? I, czy w ogóle musi?


Style komunikacji (nie tylko) w marketingu medycznym

DISC i kolory w marketingu medycznym. Poznaj typy osobowości oraz style zachowań i wykorzystaj ich mocne strony w komunikacji w pacjentami.


Jak "uleczyć" telefoniczną rejestrację i obsługę pacjenta? + rozwiązania

Skuteczna rejestracja jest wizytówką placówki medycznej. Jak sprawić, by nią była?


Integracja ZnanyLekarz Phone z WhatsApp - kolejny krok ku poprawie doświadczeń pacjenta

Jak skutecznie komunikować się z pacjentami? To proste: bądź tam, gdzie są twoi pacjenci w czasie, kiedy tego potrzebują. Pomogą ci w tym odpowiednie narzędzia.

WhatsApp to jeden z najpopularniejszych komunikatorów. Zgodnie z danymi udostępnionymi przez Meta (dawniej Facebook), w Polsce korzysta z niego 14 428 368 użytkowników miesięcznie. Wielu z nich to Twoi pacjenci. Lepsze wyniki wśród komunikatów ma jedynie, również należący do Meta, Messenger.

W tym samym badaniu, przeprowadzonym przez Gemius we wrześniu 2022 r. znajdziesz też informacje, że przeciętny użytkownik poświęca blisko 2 godziny 53 minuty każdego dnia na korzystanie z WhatsApp. Dzięki najnowszej funkcjonalności ZnanyLekarz Phone, wykorzystasz ten potencjał  w komunikacji ze swoimi pacjentami.


Wyzwania w zarządzaniu placówką medyczną w 2023 roku + rozwiązania

Zarządzanie placówką medyczną to złożony proces. Manager placówki medycznej mierzy się w codziennej pracy z wieloma wyzwaniami. Musisz radzić sobie z kierowaniem placówką, zatrudnianiem ludzi i optymalizacją ich pracy. 


Patient experience: 8 kroków na ścieżce pacjenta do placówki

Czasy, gdy pacjent korzystał przede wszystkim z usług placówki położonej najbliżej miejsca  zamieszkania, odeszły do lamusa. Dziś wybór tego, gdzie zostanie podjęte leczenie, opiera się na wielu czynnikach, które razem składają się na patient experience.


Poznaj nowe funkcje ZnanyLekarz dla placówek medycznych

Poznaj nowe funkcje w ramach systemu ZnanyLekarz dzięki którym jeszcze szybciej zyskasz lepszą widoczność swojej placówki i więcej zadowolonych pacjentów.


5 postanowień na 2023 rok dla managerów placówek medycznych

 

 

Podpowiadamy managerom, co warto postanowić i wcielić w życie, aby w nowym roku placówka medyczna działała jeszcze sprawniej i przyciągała coraz liczniejsze grono pacjentów, którzy chętnie wrócą na kolejne wizyty.


4 proste kroki do efektywności placówki medycznej

Sukces Twojej placówki zależy od skutecznego zarządzania. Drobne błędy popełnione przez managera odbiją się nie tylko na ilości umawianych wizyt. Pozostawią też swój ślad w postaci negatywnych ocen w Internecie. O czym zatem pamiętać, aby ich uniknąć?

7 porad, jak promować placówkę medyczną lokalnie… w globalnej sieci!

 

Każdy menedżer placówki medycznej chciałby, żeby biznes, którym zarządza, odniósł sukces. W przypadku mniejszych placówek zwykle konkuruje się na lokalnym rynku. Jak odnieść na nim zwycięstwo? 


Pacjent dzwoni i dodzwonić się nie może, czyli o problemie z komunikacją

Czy wiesz, ilu pacjentów Twoja placówka traci z tak banalnego powodu, jak problem z dodzwonieniem się na recepcję? Na uchybieniach komunikacyjnych cierpi też wizerunek kliniki. Tymczasem można zaradzić im w prosty sposób, korzystając z łatwo dostępnych narzędzi.


4 powody, dla których Twoja placówka powinna monitorować połączenia

Kontrola efektywności recepcji, a w szczególności przyjrzenie się połączeniom telefonicznym w Twojej placówce, to niezwykle istotne kwestie, jeżeli zależy Ci na optymalizacji zarządzania i zwiększeniu liczby wizyt pacjentów.


Rekrutuj najlepszych lekarzy ze ZnanyLekarz.pl!



O tym, czy placówka odniesie rynkowy sukces, czy porażkę, w znacznej mierze decydują zatrudnieni przez nią lekarze. Już na etapie poszukiwania lekarza placówka zostanie zignorowana przez pacjentów, jeśli wyniki wyszukiwania w Google skojarzą ją z niepopularnymi, cieszącymi się kiepskimi opiniami specjalistami. Zadaniem managera placówki jest wybranie takich lekarzy, którzy przyciągną pacjentów. Nie jest to proste.


Co wiesz o pacjentach Twojej placówki?

Czy wiesz, w jaki sposób pacjenci trafiają do Twojej placówki i czego oczekują?


lis 15, 2022

Profil Premium - daj się znaleźć pacjentom

Największe wyzwania managera placówki to dbałość o widoczność w sieci i dostępność usług. Nowy Profil Premium znacznie to ułatwia.


5 sprawdzonych wskazówek jak promować lokalnie placówkę

Dla żadnego managera nie jest tajemnicą, że promocja placówki to zadanie niezwykle ważne z kilku powodów: po pierwsze, na rynku każdej branży istnieje duża konkurencja, dotyczy to również branży medycznej. Po drugie, Internet oraz powszechna mobilność wpłynęły nie tylko na rozwój możliwości dotarcia do nowych pacjentów, ale również na większe trudności w zaistnieniu na rynku i wyróżnieniu się spośród ofert konkurencji.


Na czym polega profesjonalna obsługa pacjenta w placówce medycznej?

 

Wielu właścicieli i osób zarządzających placówkami medycznymi zastanawia się, co zrobić, aby pacjent wybrał ich gabinet czy przychodnię. Otwierają swoje placówki w dobrych lokalizacjach, zatrudniają bardzo dobrych specjalistów, inwestują w nowoczesny sprzęt. I widzą, że to jeszcze za mało, by zaspokoić potrzeby i spełnić oczekiwania pacjenta. Okazuje się, że w obecnych czasach dużej konkurencji wszystkie te działania nie wystarczają, by zbudować placówkę wyróżniającą się na rynku, ponieważ są to rozwiązania ogólnodostępne i stają się standardem.


Dlaczego utrudniasz pacjentom umówienie wizyty w placówce?

Pacjent wybiera numer placówki medycznej, z nadzieją przykłada słuchawkę do ucha… i przez kolejne minuty słyszy tylko irytującą melodię na czekanie. W niemal połowie przypadków w ogóle nie doczeka się odebrania telefonu. To pacjent najczęściej bezpowrotnie stracony.


3 sposoby na zwiększenie liczby wizyt w placówce medycznej

Bez pacjentów nie ma placówki medycznej. Poznaj sprawdzone sposoby na to, aby skutecznie pozyskiwać ich przy pomocy trzech kanałów komunikacyjnych: telefonicznego, online i osobistego.


Mapa podróży pacjenta- ścieżka klienta w branży medycznej

Jeśli choć trochę interesujesz się marketingiem medycznym, to z pewnością słyszałeś pojęcie customer journey. O ile te dwa słowa nic Ci nie mówią, powinieneś wiedzieć, że za każdym razem, gdy kupujesz przedmiot lub usługę, sam jesteś bohaterem swojej własnej podróży lub podróży jako klient. Tak, jak istnieje termin customer journey, czyli ścieżka klienta, także w branży medycznej mamy pojęcie 'patient journey'  lub ''ścieżki pacjenta'.


Konsultacje online - jak uniknąć strat, nie tylko w dobie koronawirusa


W czasach koronawirusa pomoc lekarska jest bardzo utrudniona, ale nadal niezbędna dla wielu osób. Zgodnie z zaleceniami, należy unikać wychodzenia z domu. Co z kolei stwarza dla pacjentów oczywiste trudności w dotarciu na konsultacje, zaś dla lekarzy i managerów placówek - w codziennej pracy. Jak zatem, przynajmniej częściowo, realizować umówione wizyty i uchronić placówkę przed stratami podczas epidemii?


8 sposobów, aby zmniejszyć straty z nieodwołanych wizyt

Zatrudniasz najlepszych lekarzy, dokładasz starań, aby jak najrozsądniej zarządzać ich grafikiem pracy. Skutecznie pozyskujesz nowych pacjentów - regularnie umawiane są nowe wizyty. Ale pacjenci się na nich nie stawiają. Co wtedy?


4 powody, dla których Twoi pracownicy powinni być obecni w serwisie ZnanyLekarz.pl

W naszych publikacjach wiele razy przedstawialiśmy korzyści, jakie daje placówce medycznej posiadanie profilu w serwisie ZnanyLekarz.pl. Tymczasem ważne jest również, aby swoje profile posiadali także lekarze, których zatrudniamy. Dlaczego? I jak ich do tego przekonać?


ZnanyLekarz dla stomatologów - podsumowanie po Warsaw Dental Medica Show

Już po raz drugi mieliśmy przyjemność uczestniczyć w targach Warsaw Dental Medica Show. Bardzo doceniamy, że mogliśmy spotkać się z Państwem, przeprowadzić wiele wartościowych rozmów i zaprezentować nasze oprogramowanie dla lekarzy i placówek medycznych. O czym rozmawiano w kuluarach i co trapi stomatologów? Sprawdź. 👇🏻

6 sposobów, jak zatrzymać pacjentów

Jak zapewnić sobie lojalność pacjentów?

Odchodzenie pacjentów z placówek i gabinetów lekarskich jest czymś normalnym i nieuniknionym. Część z nich po prostu zmienia miejsce zamieszkania albo na skutek różnych wydarzeń życiowych decyduje się na zmiany w sposobie korzystania z usług branży ochrony zdrowia. Inni jednak podejmują decyzję o odejściu, gdyż poczuli się niewłaściwie potraktowani. Podjęcie walki o takich pacjentów jest obowiązkiem.


Tracisz średnio połowę nowo pozyskanych pacjentów - czy wiesz czemu?

W wielu placówkach medycznych wciąż pokutuje przekonanie, że nadrzędnym biznesowym celem jest pozyskiwanie jak największej liczby nowych pacjentów. Jak się okazuje, takie działania niekoniecznie są opłacalne. Często zamiast zysku generują straty. Dlaczego tak się dzieje i jak temu zaradzić?


Jak efektywnie zarządzać ruchem telefonicznym w placówce? Poznaj system VoIP

Istnieje wiele sposobów na zarządzanie połączeniami telefonicznymi w placówkach medycznych. Podstawowym jest oczywiście korzystanie z telefonów tradycyjnych lub komórkowych. Innym, coraz częściej wybieranym, jest system VoIP, umożliwiający wykonywanie połączeń telefonicznych przez Internet.


lip 8, 2022

Marketing medyczny: employee advocacy placówki medycznej

Firmy doceniają znaczenie employee advocacy w procesie budowania wizerunku. Nie inaczej jest w przypadku branży medycznej. Dowiedz się, na czym polega i jak możesz wyglądać rzecznictwo pracownicze w placówce medycznej.


Nieodebrane połączenia - strata, której możesz uniknąć

Nieodebrane połączenia mogą zaszkodzić placówce opieki zdrowotnej, zmniejszając rentowność i powodując niezadowolenie pacjentów. Sprawdź, ile tracisz przez nieodebrane połączenia. I dowiedz się, jakie działania podjąć, aby rozwiązać ten problem!


Trudny pacjent w placówce + e-book

Przychodzi pacjent do placówki…i zaczynają się przysłowiowe “schody”. Osoby pracujące w recepcji, czy rejestracji telefonicznej świetnie znają ten scenariusz. Niektórzy pacjenci od pierwszego kontaktu wydają się być trudni. Inni, wybuchają z błahych powodów lub są zupełnie niekomunikatywni. Możliwości jest tak wiele, jak wielu jest pacjentów - ponieważ każdy przypadek jest indywidualny.

Są jednak pewne cechy wspólne, które pozwalają wyodrębnić kilka typów “pacjentów trudnych”.


Marketing usług medycznych: 11 pomysłów na posty w social mediach + przykłady

Skuteczny marketing usług medycznych oparty jest na efektywności. To oczywiste, że chcesz być tam, gdzie Twoi pacjenci. Obecni i potencjalni. A takim właśnie miejscem są social media.


kwi 5, 2022

6 sprawdzonych sposobów, aby zachęcić pacjentów do wystawienia opinii

Opinie są kluczowym czynnikiem decydującym o wyborze lekarza. To opracowanie powstało w kwietniu 2016. Dokładnie 6 lat później sprawdzamy, jak zmienił się wpływ opinii na wybór placówki i lekarza. I jak zachęcić pacjentów, aby dzielili się swoimi doświadczeniami z innymi.


Komunikacja z pacjentem: 8 najczęstszych błędów w obsłudze pacjenta

Każda rozmowa ma wpływ na to, co nazywamy patient experience. Przy tak dużej konkurencyjności i dostępności placówek medycznych tym, co przyciąga i decyduje o lojalności pacjentów jest jakość obsługi. Analogicznie, każdy błąd w komunikacji może kosztować twoją placówkę utratę pacjenta. 


Zarządzanie placówką medyczną: 5 największych wyzwań managera

Zarządzanie placówką medyczną to złożony proces. Musisz radzić sobie z kierowaniem placówką, zatrudnianiem ludzi i optymalizacją ich pracy. A do tego dbać, aby pacjenci przychodzili i…byli zadowoleni. Sporo wyzwań, jak na jedną osobę.


Komunikacja z pacjentem: telefoniczna rejestracja pacjenta (a patient experience)

Czy wiesz, jak ogromną rolę w procesie komunikacji placówki odgrywają recepcja i telefoniczna rejestracja pacjenta? Dzięki nim możesz jednocześnie sprawnie umawiać wizyty, dbać o dobre doświadczenia pacjentów, komfort pracy recepcji i rozwijać swoją placówkę. Brzmi jak bajka? Pokażemy Ci, jak ZnanyLekarz pomaga zmienić ją w rzeczywistość.


Widget - sprytny sposób na rejestrację wizyt online

Według badań ZnanyLekarz, aż 85% pacjentów wyraża chęć rejestracji na wizytę online. Uważają ten sposób za bardzo wygodny, podobnie jak możliwość otrzymywania powiadomień oraz zmiany terminu wizyty. Danie im tej możliwości znacząco wpływa na tzw. Patient experience. A stąd już tylko krok do tego, aby mieć więcej lojalnych i zadowolonych pacjentów.
Możesz to zrobić korzystając właśnie z widgeta ZnanyLekarz.


Strategia omnichannel: czym jest i dlaczego warto wdrożyć ją w placówce?

Wyobraź sobie następującą sytuację: pewien pacjent, Janek, właśnie zaważył u siebie objawy choroby. Prawdopodobnie pierwszym krokiem, który zrobi, będzie wyszukanie w Google informacji o tym, co może mu dolegać. Załóżmy, że na stronie internetowej pewnej placówki trafił na świetnie napisany artykuł, który rozwiał sporo jego wątpliwości. Janek chce mieć jednak pewność co do diagnozy, dlatego umawia się na wizytę u specjalisty przez portal ZnanyLekarz.pl. Cały proces zajmuje mu dosłownie kilka kliknięć. Przed wizytą dostaje maila lub SMS-a z przypomnieniem, a w trakcie pobytu w placówce wszystko przebiega sprawnie i bez żadnych opóźnień.


Popularne artykuły