6 sprawdzonych sposobów, aby zachęcić pacjentów do wystawienia opinii

Opinie są kluczowym czynnikiem decydującym o wyborze lekarza. To opracowanie powstało w kwietniu 2016. Dokładnie 8 lat później sprawdzamy, jak zmienił się wpływ opinii na wybór placówki i lekarza. I jak zachęcić pacjentów, aby dzielili się swoimi doświadczeniami z innymi.

Czytaj dalej

6 sprawdzonych sposobów, aby zachęcić pacjentów do wystawienia opinii

Opinie są kluczowym czynnikiem decydującym o wyborze lekarza. To opracowanie powstało w kwietniu 2016. Dokładnie 8 lat później sprawdzamy, jak zmienił się wpływ opinii na wybór placówki i lekarza. I jak zachęcić pacjentów, aby dzielili się swoimi doświadczeniami z innymi.


Placówka przyjazna osobom neuroróżnorodnym - dlaczego warto i jak to zrobić?

Neuroróżnorodność to koncepcja, który w ostatnich latach zyskuje na popularności i znaczeniu. Szacuje się że nawet 20% społeczeństwa mieści się w spektrum tej grupy, wobec tego może znajdować się w nim nawet co piąta osoba odwiedzająca Twoją placówkę.  Dowiedz się jak poznanie bliżej tych założeń może pomóc w skutecznej komunikacji z pacjentami i jakie innowacje usprawnią pracę z pacjentami neuroróżnorodnymi.                                       


5 sposobów, aby zwiększyć zaangażowanie pracowników placówki medycznej

Pracownicy są nie tylko wizytówką twojej placówki. Zgrany zespół i świadomy manager to także efektywniejsza praca, dobra atmosfera wśród ludzi i lepsze wyniki kliniki. 


Zarządzanie zespołem: Rola managera w placówce medycznej

Manager placówki medycznej odpowiada za pracowników - motywuje ich do pracy, a jest to możliwe wtedy, gdy poprzez odpowiednie wykonanie swoich obowiązków zwiększa zaangażowanie każdego pracownika.


Jak pacjenci szukają gabinetów lekarskich i placówek medycznych?

Dawno minęły czasy, gdy pacjent potrzebujący pomocy medycznej szedł po prostu do najbliższego lekarza. Rynek usług medycznych w Polsce bardzo się zmienił: dziś pacjenci mają znacznie większy wybór. I bardzo chętnie z niego korzystają.


Jak zwiększyć efektywność placówki medycznej korzystając z rozwiązań MyDr EDM?

Zwiększenie efektywności w placówkach medycznych to kluczowy element zapewnienia wysokiej jakości usług zdrowotnych, zadowolenia pacjentów i optymalnego zarządzania zasobami. Odkryj, jak zrobić to skutecznie, wykorzystując rozwiązania systemu medycznego MyDr EDM.


Włącz się do walki z Męskim Rakiem

 

Sposobem nie tyko na doraźną walkę z męskim rakiem, ale też na edukację i profilaktykę jest jesienna kampania "Zrób to dla jaj".

Na co może liczyć Twoja placówka dzięki współpracy ze ZnanyLekarz?

ZnanyLekarz poza podstawowymi funkcjami kalendarza, jakimi są m.in. możliwość umawiania wizyt przez pacjentów 24/7, automatyczne powiadomienia, kampanie marketingowe czy budowanie reputacji poprzez zbieranie opinii, oferuje szereg korzyści dla placówek medycznych. Nasi klienci mają szansę błyskawicznie rozwinąć swoje centra medyczne, dzięki nowoczesnym narzędziom ułatwiającym codzienną pracę administracyjną, wspierającym budowę wizerunku w sieci, a przede wszystkim zwiększającym liczbę pacjentów umawiających wizyty. Sprawdź, czego możesz się spodziewać jako klient ZnanyLekarz.


paź 04, 2024

Widoczność i pozycjonowanie w Internecie - funkcje ZnanyLekarz dla placówek medycznych

Poznaj funkcje ZnanyLekarz dla placówek medycznych, dzięki którym jeszcze szybciej zyskasz lepszą widoczność swojej placówki i więcej zadowolonych pacjentów.


wrz 24, 2024

4 filary wizerunku placówki medycznej

Pozytywny wizerunek placówki medycznej przekłada się na relacje z pacjentami – a także na pozyskiwanie nowych, co bezpośrednio wpływa na jej rentowność. Poznaj 4 filary jego budowy.


Widget - sprytny sposób na rejestrację wizyt online

Według badań ZnanyLekarz, aż 85% pacjentów wyraża chęć rejestracji na wizytę online. Uważają ten sposób za bardzo wygodny, podobnie jak możliwość otrzymywania powiadomień oraz zmiany terminu wizyty. Danie im tej możliwości znacząco wpływa na tzw. Patient experience. A stąd już tylko krok do tego, aby mieć więcej lojalnych i zadowolonych pacjentów.
Możesz to zrobić korzystając właśnie z widgeta ZnanyLekarz.


Jak skutecznie pozyskiwać pacjentów i budować widoczność placówki lokalnie?



Dla placówek medycznych jednym ze sposobów na osiągnięcie sukcesu jest dotarcie z ofertą do potencjalnych pacjentów z najbliższej okolicy. Warto więc skupić się na promocji lokalnej. Według badań prawie 80% lokalnych zapytań online kończy się wizytą lub zakupem (tzw. efekt ROPO). Jak więc promować się w Internecie w swojej okolicy? Istnieje kilka sposobów.


sie 13, 2024

Widoczność placówki medycznej w Internecie – 4 praktyczne porady

Czy wiesz, jak dać się znaleźć pacjentom? Sprawdź, jak zwiększyć widoczność swojej placówki medycznej w Internecie, przyciągając tym samym nowych pacjentów i budując zaufanie wśród obecnych.


Patient experience: 8 kroków na ścieżce pacjenta do placówki

Czasy, gdy pacjent korzystał przede wszystkim z usług placówki położonej najbliżej miejsca  zamieszkania, odeszły do lamusa. Dziś wybór tego, gdzie zostanie podjęte leczenie, opiera się na wielu czynnikach, które razem składają się na patient experience.


Sprawdzone techniki rozszerzania źródeł przychodów placówki medycznej

Oprócz zwykłego modelu opieki nad pacjentem, wiele praktyk można włączyć do działalności klinik i centrów medycznych w celu zwiększenia efektywności i przychodów oraz poszerzenia oferty rynkowej.


lip 11, 2024

7 porad, jak promować placówkę medyczną lokalnie… w globalnej sieci!

 

Każdy menedżer placówki medycznej chciałby, żeby biznes, którym zarządza, odniósł sukces. W przypadku mniejszych placówek zwykle konkuruje się na lokalnym rynku. Jak odnieść na nim zwycięstwo? 


Organizacja pracy w placówce medycznej w sezonie wakacyjnym

 

Organizacja pracy placówki w okresie wakacyjnym bywa sporym wyzwaniem dla managerów placówek. Nie jest to jednak zadanie niewykonalne! Potrzeba trochę chęci, pomocy oraz… odpowiednich narzędzi. Pokażemy Ci jak wykorzystać funkcje systemu medycznego dla placówki, aby zapewnić ciągłość działania i optymalizować pracę.


3 grzechy managerów placówek w zarządzaniu personelem

Zarządzanie personelem jest jednym z kluczowych aspektów sukcesu każdej placówki. Niestety wielu managerów placówek popełnia w tym procesie błędy.  Poznaj przyczyny i skutki tych zachowań oraz dowiedz się, jak unikać pułapek.


8 sposobów, aby zmniejszyć straty z nieodwołanych wizyt

Zatrudniasz najlepszych lekarzy, dokładasz starań, aby jak najrozsądniej zarządzać ich grafikiem pracy. Skutecznie pozyskujesz nowych pacjentów - regularnie umawiane są nowe wizyty. Ale pacjenci się na nich nie stawiają. Co wtedy?


kwi 29, 2024

Marketing usług medycznych: 11 pomysłów na posty w social mediach + przykłady

Skuteczny marketing usług medycznych oparty jest na efektywności. To oczywiste, że chcesz być tam, gdzie Twoi pacjenci. Obecni i potencjalni. A takim właśnie miejscem są social media.


Modele biznesowe dla placówek medycznych

Wybór właściwego modelu zadecyduje o przyszłości placówki medycznej. Poznaj cztery najpopularniejsze. Wykorzystaj tę wiedzę do podnoszenia jakości świadczonych usług dla pacjentów oraz ustalania standardów dla Twojego zespołu.


Jak social media wpływają na decyzje pacjentów?

Sektor usług zmienił się na przestrzeni ostatnich lat nie do poznania. Tak zwana “droga zakupowa”, czyli proces decyzyjny prowadzący do zakupu, zaczyna się dziś w Internecie. Parafrazując popularne powiedzenie, można żartobliwie stwierdzić: “Jeśli nie ma Cię w Internecie, nie zarobisz”. Zjawisko to dotyczy również branży zdrowia.


lut 27, 2024

SEM i widoczność w Internecie dla placówki medycznej: 3 praktyczne sposoby

Aby skutecznie promować placówkę medyczną, konieczne jest posiadanie silnej obecności w Internecie. Poznaj kluczowe obszary widoczności placówki online oraz dowiedz się, jak ją zwiększyć. Odkryj skuteczne sposoby na dotarcie do większej liczby potencjalnych pacjentów i wyróżnienie się na tle konkurencji.


Nieodwołane wizyty i nieobecności pacjentów - jak sobie z nimi radzić?

Zatrzymaj licznik nieodwołanych wizyt. Poznaj sposoby na nieobecności pacjentów i szczegóły akcji #odwoluje #nieblokuje.


Style komunikacji (nie tylko) w marketingu medycznym

DISC i kolory w marketingu medycznym. Poznaj typy osobowości oraz style zachowań i wykorzystaj ich mocne strony w komunikacji w pacjentami.


Usprawnij pracę lekarzy i generuj większy zysk placówki - praktyczne porady jak zyskać na obecności na ZnanyLekarz

Chcesz, aby Twoi lekarze pomogli placówce w generowaniu większego zysku i budowali jej renomę? Przedstawiamy sprawdzone sposoby.

6 obaw dotyczących serwisu ZnanyLekarz.pl, czyli jak przekonać lekarzy do współpracy?

Zdarza się, że lekarze reagują niechętnie na prośbę, aby założyli profil w serwisie ZnanyLekarz.pl. Zwykle kierują się uprzedzeniami i nie znają korzyści, jakie daje obecność w serwisie. A te są trudne do przecenienia - nie tylko dla placówki, ale i dla samych lekarzy. Nie wspominając o pacjentach! Oto sześć najpowszechniejszych obaw i zastrzeżeń dotyczących ZnanyLekarz.pl, jakie lekarze zgłaszają managerom placówek medycznych - i kontrargumenty.


4 narzędzia, które usprawnią komunikację z pacjentami

Pacjenci są coraz bardziej niecierpliwi. I oczekują, że to to Ty dopasujesz się do ich potrzeb. Jak temu sprostać?


Zarządzanie placówką medyczną: największe wyzwania managera w 2024 r.

Poznaj najważniejsze wyzwania, z jakimi muszą zmierzyć się menedżerowie placówek medycznych. Przedstawiamy również narzędzia oraz rozwiązania wskazywane przez liderów opieki zdrowotnej w Polsce, które mogą pomóc w radzeniu sobie z tymi wyzwaniami.


6 kroków do skutecznego profilu placówki w ZnanyLekarz.pl

 

Ze ZnanyLekarz.pl korzysta blisko 13 mln użytkowników miesięcznie. ZnanyLekarz.pl to także najczęściej pojawiający się wynik dla różnych zapytań w wyszukiwarce Google. Dlatego...jeśli chcesz zadbać o swoją widoczność w sieci i skutecznie docierać do pacjentów - zadbaj o profil swojej placówki medycznej w ZnanyLekarz.pl. Pokażemy Ci, jak to zrobić.


gru 01, 2023

5 bezpłatnych szablonów Microsoft Excel, które ułatwią Ci zarządzanie marketingiem placówki

 

Z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne są liczby w zarządzaniu placówką medyczną i prowadzeniu działań promocyjnych. Efektywne planowanie, realizacja i monitorowanie działań wymaga operowania danymi, odpowiedniego planowania działań oraz bieżącej analizy parametrów. Jak uniknąć zamieszania w gąszczu różnych danych, parametrów, cyfr i dat?


12 darmowych narzędzi, które ułatwią pracę managera placówki medycznej w 2020 roku

Aby lekarze zatrudnieni w placówce medycznej dobrze wykonywali swoją pracę, potrzebują odpowiednich narzędzi. To samo dotyczy managera placówki. Skutecznego marketingu online nie sposób dziś prowadzić, nie dysponując odpowiednim oprogramowaniem. Na szczęście nie trzeba wydawać na nie fortuny. Przygotowaliśmy zestawienie 12 narzędzi przydatnych dla każdego managera, za które nie trzeba zapłacić ani złotówki!

 


5 wyzwań, z którymi musi zmierzyć się manager placówki medycznej (w 2018 roku)

Manager placówki medycznej musi mierzyć się w codziennej pracy z wieloma wyzwaniami. Część z nich dotyczy promowania usług placówki. To coraz trudniejsze zadanie - zmieniają się oczekiwania pacjentów, trendy i narzędzia, a także… prawo. Nie znaczy to jednak, że manager stoi na straconej pozycji.


Co o ruchu telefonicznym w placówce powinien wiedzieć każdy manager

W branży zdrowia coraz częściej stawia się na rozwiązania zdalne, online'owe. Bardzo wielu pacjentów, szczególnie z młodszych pokoleń, oczekuje możliwości samodzielnego zapisu na wizytę przez Internet. Według badań ZnanyLekarz, aż 85% pacjentów wyraża chęć rejestracji wizyt online. Nadal jednak dla części pacjentów to rozmowa telefoniczna stanowi podstawową formę kontaktu z placówką. I tutaj dane są jednoznaczne: 44% pierwszych prób połączeń kończy się niepowodzeniem. A aż 60% pacjentów rezygnuje z dzwonienia po raz kolejny do tego samego miejsca. To z kolei oznacza utraconego klienta. Dlatego tak ważne jest, aby manager miał pod kontrolą ten istotny kanał kontaktu z pacjentami i dbał o wysoką jakość obsługi telefonicznej.


5 postanowień na 2023 rok dla managerów placówek medycznych

 

 

Podpowiadamy managerom, co warto postanowić i wcielić w życie, aby w nowym roku placówka medyczna działała jeszcze sprawniej i przyciągała coraz liczniejsze grono pacjentów, którzy chętnie wrócą na kolejne wizyty.


Zarządzanie placówką medyczną: 5 największych wyzwań managera

Zarządzanie placówką medyczną to złożony proces. Musisz radzić sobie z kierowaniem placówką, zatrudnianiem ludzi i optymalizacją ich pracy. A do tego dbać, aby pacjenci przychodzili i…byli zadowoleni. Sporo wyzwań, jak na jedną osobę.


Jak zwiększyć przychody placówki dzięki doświadczeniom pacjentów?

Jako manager zarządzający placówką medyczną, masz obowiązek zapewnienia pacjentom jak najlepszej opieki. Jednak czy kiedykolwiek zastanowiłeś się nad tym, jak pozytywne doświadczenia pacjentów mogą wpłynąć na Twoją placówkę?


Komunikacja z pacjentem: 8 najczęstszych błędów w obsłudze pacjenta

Każda rozmowa ma wpływ na to, co nazywamy patient experience. Przy tak dużej konkurencyjności i dostępności placówek medycznych tym, co przyciąga i decyduje o lojalności pacjentów jest jakość obsługi. Analogicznie, każdy błąd w komunikacji może kosztować twoją placówkę utratę pacjenta. 


Pacjent dzwoni i dodzwonić się nie może, czyli o problemie z komunikacją

Czy wiesz, ilu pacjentów Twoja placówka traci z tak banalnego powodu, jak problem z dodzwonieniem się na recepcję? Na uchybieniach komunikacyjnych cierpi też wizerunek kliniki. Tymczasem można zaradzić im w prosty sposób, korzystając z łatwo dostępnych narzędzi.


7 bezpłatnych szablonów Microsoft Excel, które ułatwią Ci zarządzanie placówką medyczną

W prowadzeniu placówki medycznej liczby są niezwykle ważne. Musisz operować danymi, planować aktywności i na bieżąco analizować parametry, aby skutecznie realizować cele. Jednak w gąszczu różnych danych, parametrów, cyfr i dat łatwo się pogubić. Dlatego warto skorzystać z narzędzi, które ułatwią Ci pracę.


paź 03, 2023

Jak i gdzie znaleźć lekarzy do pracy w placówce medycznej?

Niedobór lekarzy i specjalistów w Polsce nie jest dla nikogo ani tajemnicą, ani zaskoczeniem. Jest natomiast wyzwaniem dla managerów placówek. 


5 sprawdzonych wskazówek jak promować lokalnie placówkę

Dla żadnego managera nie jest tajemnicą, że promocja placówki to zadanie niezwykle ważne z kilku powodów: po pierwsze, na rynku każdej branży istnieje duża konkurencja, dotyczy to również branży medycznej. Po drugie, Internet oraz powszechna mobilność wpłynęły nie tylko na rozwój możliwości dotarcia do nowych pacjentów, ale również na większe trudności w zaistnieniu na rynku i wyróżnieniu się spośród ofert konkurencji.


wrz 07, 2023

Jak promować usługi medycyny estetycznej w Internecie?

Jak Internet wpływa na świat medycyny estetycznej? Jak wykorzystać szansę i dotrzeć do pacjentów?

 

Badanie NPS, czyli jak sprawdzić lojalność pacjentów placówki medycznej

Czy jako osoba zarządzająca placówką zadajesz sobie pytanie, co naprawdę o Twojej placówce myślą pacjenci? Przeprowadzasz odpowiednie badania? Jeśli nie, niepotrzebnie ryzykujesz utratę dochodów – z powodów, których najpewniej nie znasz.


10 najczęstszych pytań o system VoIP dla placówki

Sprawna i wydajna recepcja to wizytówka placówki. I jeden z gwarantów jej rentowności. W tym, aby taka była na co dzień placówkom pomaga system VoIP ZnanyLekarz Phone. O co najczęściej pytają użytkownicy systemu wsparcia recepcji i rejestracji?


cze 15, 2023

W jaki sposób recepcja zmniejsza zysk Twojej placówki?

W ostatnich latach w placówkach medycznych nastąpił prawdziwy postęp technologiczny. Nie tylko czymś oczywistym, ale wręcz niezbędnym w dzisiejszych czasach stało się oprogramowanie do zarządzania placówką, własna strona internetowa, a nierzadko także fanpage w social media. Pomimo tego rozwoju nadal są obszary, które niejako “uchroniły się” przed zmianami i często kładą się cieniem na zyskach placówki. Jednym z takich obszarów jest ruch telefoniczny.


Jak "uleczyć" telefoniczną rejestrację i obsługę pacjenta? + rozwiązania

Skuteczna rejestracja jest wizytówką placówki medycznej. Jak sprawić, by nią była?


Jak zatrzymać pacjentów? 5 sposobów na lojalność i budowanie wizerunku

Pozyskanie nowych pacjentów jest kilkukrotnie droższe, a do tego wymaga zdecydowanie więcej wkładu, niż zatrzymanie tych już obecnych. Tymczasem niemal dla połowy pacjentów pierwsza wizyta w gabinecie okazuje się ostatnią. Dlaczego? I jak możesz to zmienić?


kwi 17, 2023

Nieodebrane połączenia - strata, której możesz uniknąć

Nieodebrane połączenia mogą zaszkodzić placówce opieki zdrowotnej, zmniejszając rentowność i powodując niezadowolenie pacjentów. Sprawdź, ile tracisz przez nieodebrane połączenia. I dowiedz się, jakie działania podjąć, aby rozwiązać ten problem!


Social media w komunikacji placówki: na przykładzie Salve Medica

 

Jak prowadzić social media placówki? Co publikować i jakimi zasadami się kierować?

Obowiązek odbierania telefonów przez placówkę

Rzecznik Praw Obywatelskich jasno określił obowiązek odbierania telefonów przez placówkę medyczną. Czy twoja placówka go spełnia? I, czy w ogóle musi?


Integracja ZnanyLekarz Phone z WhatsApp - kolejny krok ku poprawie doświadczeń pacjenta

Jak skutecznie komunikować się z pacjentami? To proste: bądź tam, gdzie są twoi pacjenci w czasie, kiedy tego potrzebują. Pomogą ci w tym odpowiednie narzędzia.

WhatsApp to jeden z najpopularniejszych komunikatorów. Zgodnie z danymi udostępnionymi przez Meta (dawniej Facebook), w Polsce korzysta z niego 14 428 368 użytkowników miesięcznie. Wielu z nich to Twoi pacjenci. Lepsze wyniki wśród komunikatów ma jedynie, również należący do Meta, Messenger.

W tym samym badaniu, przeprowadzonym przez Gemius we wrześniu 2022 r. znajdziesz też informacje, że przeciętny użytkownik poświęca blisko 2 godziny 53 minuty każdego dnia na korzystanie z WhatsApp. Dzięki najnowszej funkcjonalności ZnanyLekarz Phone, wykorzystasz ten potencjał  w komunikacji ze swoimi pacjentami.


Wyzwania w zarządzaniu placówką medyczną w 2023 roku + rozwiązania

Zarządzanie placówką medyczną to złożony proces. Manager placówki medycznej mierzy się w codziennej pracy z wieloma wyzwaniami. Musisz radzić sobie z kierowaniem placówką, zatrudnianiem ludzi i optymalizacją ich pracy. 


Mapa podróży pacjenta- ścieżka klienta w branży medycznej

Jeśli choć trochę interesujesz się marketingiem medycznym, to z pewnością słyszałeś pojęcie customer journey. O ile te dwa słowa nic Ci nie mówią, powinieneś wiedzieć, że za każdym razem, gdy kupujesz przedmiot lub usługę, sam jesteś bohaterem swojej własnej podróży lub podróży jako klient. Tak, jak istnieje termin customer journey, czyli ścieżka klienta, także w branży medycznej mamy pojęcie 'patient journey'  lub ''ścieżki pacjenta'.


Dlaczego utrudniasz pacjentom umówienie wizyty w placówce?

Pacjent wybiera numer placówki medycznej, z nadzieją przykłada słuchawkę do ucha… i przez kolejne minuty słyszy tylko irytującą melodię na czekanie. W niemal połowie przypadków w ogóle nie doczeka się odebrania telefonu. To pacjent najczęściej bezpowrotnie stracony.


Komunikacja z pacjentem: telefoniczna rejestracja pacjenta (a patient experience)

Czy wiesz, jak ogromną rolę w procesie komunikacji placówki odgrywają recepcja i telefoniczna rejestracja pacjenta? Dzięki nim możesz jednocześnie sprawnie umawiać wizyty, dbać o dobre doświadczenia pacjentów, komfort pracy recepcji i rozwijać swoją placówkę. Brzmi jak bajka? Pokażemy Ci, jak ZnanyLekarz pomaga zmienić ją w rzeczywistość.


4 proste kroki do efektywności placówki medycznej

Sukces Twojej placówki zależy od skutecznego zarządzania. Drobne błędy popełnione przez managera odbiją się nie tylko na ilości umawianych wizyt. Pozostawią też swój ślad w postaci negatywnych ocen w Internecie. O czym zatem pamiętać, aby ich uniknąć?

sty 04, 2023

Profil Premium - daj się znaleźć pacjentom

Największe wyzwania managera placówki to dbałość o widoczność w sieci i dostępność usług. Nowy Profil Premium znacznie to ułatwia.


Co musisz wiedzieć o motywacji pracowników placówki medycznej?

Placówka medyczna to złożony organizm. Do sprawnego działania wymaga wspólnej pracy wielu osób - nie tylko lekarzy, ale też pracowników recepcji i pozostałego personelu niemedycznego. Zdarza się, że zarządzający placówką manager tak mocno koncentruje się na działaniach promocyjnych - skądinąd także potrzebnych - że zapomina, iż sukces nawet najlepiej promowanej placówki stanie pod znakiem zapytania, jeśli szwankować zacznie to, co najistotniejsze: jakość pracy poszczególnych osób. Spoiwem, o które bezwzględnie należy dbać, okazuje się niedoceniana kwestia motywacji pracowników. Gdy motywacja niedomaga, zespół szybko się rozregulowuje.


gru 16, 2022

Jak zmierzyć skuteczność marketingu przy pomocy... telefonu?

Pomiar wyników kampanii jest niezbędnym elementem całego procesu marketingowego. Nie tylko pozwala prześledzić ich efekty i poznać zwrot z inwestycji, ale także ułatwia wprowadzenie w przyszłości niezbędnych zmian w zakresie strategii i optymalizacji budżetu. Jak zatem zmierzyć skuteczność marketingu?


gru 16, 2022

Jak wybrać bezpieczne oprogramowanie medyczne z EDM dla placówki?

Każdy manager zdaje sobie sprawę, że system do zarządzania placówką medyczną to narzędzie codziennego użytku w pracy. Jego wybór nie może być zatem przypadkowy. Czym warto się kierować przy wyborze oprogramowania zawierającego EDM?


gru 13, 2022

Lekarz... zbyt popularny?

Managerowie promują placówki medyczne na różne sposoby. Wiedza z zakresu marketingu jest bardzo przydatna, ale często zapomina się o tym, co naprawdę ważne: pacjentów przyciągają lekarze. Jeśli więc zatrudniasz "gwiazdę", czyli lekarza wyjątkowo cenionego przez pacjentów, koniecznie to wykorzystaj. Uważaj przy tym na pułapki!


4 powody, dla których Twoja placówka powinna monitorować połączenia

Kontrola efektywności recepcji, a w szczególności przyjrzenie się połączeniom telefonicznym w Twojej placówce, to niezwykle istotne kwestie, jeżeli zależy Ci na optymalizacji zarządzania i zwiększeniu liczby wizyt pacjentów.


Rekrutuj najlepszych lekarzy ze ZnanyLekarz.pl!



O tym, czy placówka odniesie rynkowy sukces, czy porażkę, w znacznej mierze decydują zatrudnieni przez nią lekarze. Już na etapie poszukiwania lekarza placówka zostanie zignorowana przez pacjentów, jeśli wyniki wyszukiwania w Google skojarzą ją z niepopularnymi, cieszącymi się kiepskimi opiniami specjalistami. Zadaniem managera placówki jest wybranie takich lekarzy, którzy przyciągną pacjentów. Nie jest to proste.


Popularne artykuły