Nie ma się czego bać, czyli 4 mity dotyczące TeleRejestracji

telerejestracjaTeleRejestracja to jedna z usług wchodzących w skład oprogramowania gabinetowego ZnanyLekarz.pl. Ułatwia pacjentom zapisywanie się na wizyty, a jednocześnie odciąża lekarzy - dzięki wsparciu doświadczonych konsultantów nie muszą oni samodzielnie odbierać telefonów. Wciąż zdarza się, że lekarze mają wątpliwości dotyczące tego narzędzia.

Mit 1. Utracę kontrolę nad rozmowami

TeleRejestracja zajmie się umawianiem wizyt pacjentów i dopisywaniem ich do Kalendarza Wizyt. Jeśli pacjent będzie miał pytania dotyczące merytorycznej strony spotkania, zostanie przekierowany bezpośrednio do lekarza.

Lekarz ma z jednej strony pewność, że pacjenci będą kontaktować się z nim osobiście wyłącznie z istotnymi tematami, z drugiej - że TeleRejestracja nie będzie ingerować w przestrzeń jego kompetencji.

Mit 2. Pacjenci chcą rozmawiać ze mną, a nie z konsultantem

Pacjent dzwoniący do lekarza ma najczęściej jeden, bardzo konkretny cel: chce umówić się na wizytę. Tymczasem, jak wynika ze statystyk, 44% telefonów do lekarza pozostaje nieodebranych! Dla porównania, TeleRejestracja odbiera średnio 99.5% połączeń.

Pacjenci są przyzwyczajeni do rozmów z konsultantami - mają z nimi do czynienia dzwoniąc po taksówkę, na infolinie produktowe czy choćby zamawiając jedzenie na wynos.


Dowiedz się więcej o TeleRejestracji >>


Mit 3. Boję się, że na skutek zwykłych pomyłek stracę pacjentów

Konsultant widzi Kalendarz Wizyt lekarza, ma wgląd w wolne terminy. Nie ma możliwości, aby przeniósł pacjenta do innego lekarza - tego typu pomyłki są wykluczone przez samą konstrukcję TeleRejestracji. Lekarz posiada pełną kontrolę nad swoim Kalendarzem.

Wizyty pacjentów zapisanych przez TeleRejestrację może przekładać i odwoływać dokładnie tak, jak zapisanych własnoręcznie.

Remigiusz Szczepanowski (1)

👉 Przeczytaj historię sukcesu lek. Szczepanowskiego, klikając tutaj.

Mit 4. Boję się o mój wizerunek

Konsultanci TeleRejestracji to przeszkoleni profesjonaliści. Ich praca polega wyłącznie na telefonicznym kontakcie z pacjentami. Są dostępni dla pacjentów od 8:00 do 20:00 w dni robocze.

Czas oczekiwania na odebranie połączenia rzadko przekracza jeden sygnał! Skoncentrowany na swojej pracy konsultant obsłuży pacjenta szybko i sprawnie. W oczach pacjentów nasz gabinet znacznie zyskuje na profesjonalizmie, gdy umówienie wizyty jest proste i wygodne.

Na wprowadzeniu TeleRejestracji lekarz zyskuje czas, który dotąd tracił na rozmowy. Jeśli posiada recepcję - może ona zająć się bieżącą obsługą pacjenta, poświęcić mu więcej uwagi i w rezultacie poprawić wizerunek gabinetu. 

Pamiętajmy, że pacjenci oceniają głównie wrażenia, jakie wynoszą z wizyty. Jeśli umówienie się nie przysparza problemów, a w trakcie spotkania lekarza nie rozpraszają telefony - szansa na pozytywną opinię i powrót pacjenta jest znacznie większa. Warto więc wyzbyć się obaw i zaufać TeleRejestracji!


 

Zobacz, jak w praktyce działa System zarządzania wizytami i TeleRejestracja >>

Ebook efektywne zarządzanie gabinetem i placówką medyczną