Wydaje Ci się, że ZnanyLekarz nie jest dla Ciebie lub kojarzy Ci się jedynie z portalem do wystawiania opinii i umawiania wizyt? Wiele tracisz, bo to jedynie ułamek oferty dla lekarzy i placówek medycznych...
Specjalista posiadający oprogramowanie medyczne ZnanyLekarz zyskuje nie tylko kompletny, wysoko pozycjonowany profil z kalendarzem na ZnanyLekarz.pl, poprzez który pacjenci umawiają się na wizyty stacjonarne i konsultacje online. W ramach planu otrzymuje przede wszystkim kompleksowy, a zarazem prosty w obsłudze system do zarządzania gabinetem: wizytami, danymi medycznymi, komunikacją z pacjentami. W ten sposób specjalista nie potrzebuje żadnego innego oprogramowania, by prowadzić swój gabinet. Prześledźmy wspólnie najważniejsze możliwości, które oferuje ZnanyLekarz, na podstawie historii pacjenta, Jana Kowalskiego.
Jan Kowalski, który chce umówić się na wizytę z powodu bólu w kolanie, z dużym prawdopodobieństwem rozpocznie swoje poszukiwania specjalisty w Internecie, np. wpisując w Google “ortopeda Kraków”. Na pierwszych miejscach wyszukiwania wyskoczą mu wyniki ze ZnanyLekarz.pl, gdzie znajdzie profil specjalisty, sprawdzi opinie innych pacjentów, listę usług oraz cennik i w kilku kliknięciach umówi wizytę. Może też zadzwonić na podany na profilu numer, pod którym profesjonalna TeleRejestracja umówi go na wizytę. Jeśli wybrany przez niego lekarz włączył opcję pobierania opłat za wizytę z góry, Jan dokona też od razu płatności. Tę stronę procesu wiele osób na pewno kojarzy, sprawdźmy zatem, co dzieje się dalej.
Wkrótce po umówieniu wizyty, Jan otrzyma potwierdzenie, a następnie przypomnienie o zbliżającym się terminie. Jego lekarz nie musi się już martwić, czy Jan nie zapomni o wizycie. Zaraz po umówieniu konsultacji specjalista zobaczy w systemie informacje o wizycie Jana, będzie mógł także napisać do niego wiadomość przy pomocy czatu, np. poprosić go o wysłanie zdjęcia RTG przed wizytą. Jan wstawi plik ze zdjęciem do czatu i wyśle prosto do lekarza, dzięki czemu oszczędzą kilka cennych minut podczas wizyty.
Co jeśli Jan nie będzie w stanie dotrzeć do gabinetu lekarza? Żaden problem, w każdej chwili może odwołać lub przesunąć wizytę, korzystając z linku podanego w SMSie, który wcześniej otrzymał, lub zmienić typ wizyty na konsultację online. Teleporadę zrealizują przy pomocy jednego linku, bez konieczności instalowania dodatkowych programów. Również lekarz ma możliwość przesunięcia lub odwołania wizyty Jana, a system automatycznie poinformuje pacjenta o tym fakcie. Oczywiście warto jednak zawczasu uaktualniać swój grafik wizyt i ustawiać w nim np. planowane nieobecności.
Lekarza w prowadzeniu wizyty wesprze niezrównany pomocnik - System zarządzania wizytami, o którym już trochę wspominaliśmy. To w nim na karcie pacjenta specjalista zobaczy elektroniczną dokumentację medyczną Jana, opisy poprzednich wizyt, przesłane pliki (np. zdjęcie RTG) czy przyjmowane leki. Podczas wizyty z łatwością dopisze i sprawdzi nowe informacje, korzystając z bazy kodów ICD-9, ICD-10 lub systemu eWUŚ. Jeśli okaże się to potrzebne, wystawi Janowi e-receptę, e-zwolnienie bądź e-skierowanie na dalsze badania. Bez trudu zaraportuje także całe zdarzenie medyczne do Systemu P1 i tym samym wypełni prawny obowiązek. Może także rozliczyć wizytę na kasie fiskalnej online bezpośrednio z Systemu zarządzania wizytami, jeśli posiada w swoim gabinecie kasoterminal iPOS.
Nagle lekarzowi dzwoni telefon - ups, zapomniał go wyciszyć! - czyżby to inny pacjent próbował się umówić na wizytę? Nic podobnego, to tylko ciocia Mariola z Włodawy! Wszak wszystkie telefony od pacjentów odbiera TeleRejestracja, by lekarz nie musiał sobie zaprzątać tym głowy.
Choć wizyta się skończyła, to w Systemie lekarz ma do swojej dyspozycji jeszcze wiele przydatnych narzędzi. Przykładowo, na koniec dnia może zajrzeć do panelu statystyk i sprawdzić swój bilans zysków, liczbę zrealizowanych wizyt lub najpopularniejsze usługi w gabinecie. A może chce sprawdzić, ilu pacjentów regularnie powraca do jego gabinetu lub ilu pacjentów pierwszorazowych pozyskał ze ZnanyLekarz.pl? Żaden problem!
Po wizycie System wyśle także automatycznego SMSa do Jana z prośbą o wystawienie opinii, dzięki której specjalista wzmocni swój wizerunek w Internecie.
Nawet pomiędzy wizytami lekarz stara się utrzymywać regularny kontakt z pacjentami. W tym celu korzysta z funkcji wysyłania bezpłatnych kampanii e-mail lub SMS do swoich pacjentów - wszystkich bądź wybranej grupy - np. z zaproszeniem na wizytę kontrolną, informacją o nowościach w ofercie gabinetu, a nawet z życzeniami urodzinowymi.
Gdy przebywa poza gabinetem, lekarz nie traci możliwości sprawdzenia swojego grafiku i dostępu do najważniejszych funkcji Systemu. Wszystko, co niezbędne, znajdzie w aplikacji mobilnej ZnanyLekarz dla Specjalisty.
Bardzo się staraliśmy, ale i tak nie udało nam się w jednym artykule opisać wszystkich korzyści płynących z systemu do zarządzania gabinetem od ZnanyLekarz. Dlatego nie zwlekaj i przeczytaj o nich tu:
A jeżeli chcesz być na bieżąco z funkcjonalnościami i nowościami w Systemie, zaobserwuj hashtag #MamyWZnanym, dostępny na Facebooku, Instagramie oraz Linkedinie.