Niezależnie od tego, czy chcesz poinformować o specjalnych zabiegach, promocjach, czy kontaktować się z pacjentami w wybranych terminach. Kampanie pomogą Ci osiągnąć Twoje cele.
Ocena 4.8 na
Chcesz budować wizerunek i zyskać większą rozpoznawalność? Stwórz kampanię polecającą.
Zwiększyć liczbę rezerwacji? Wyślij kampanię do pacjentów, którzy nie byli u Ciebie dłużej niż rok i zaproś ich na wizytę kontrolną.
Chcesz poprawić swoją reputację? Wyślij kampanię, aby zdobyć nowe opinie.
Nie ma znaczenia, jaki jest Twój cel. Kampanie mogą pomóc Twojej praktyce w uzyskaniu lepszych wyników.

Segmentuj listę pacjentów, aby otrzymywali kampanie, zgodnie z tematem. Możesz dokonać tego wyboru samodzielnie lub użyć filtrów do stworzenia precyzyjnych list. Dostępne jest filtrowanie według grupy wiekowej, płci, daty ostatniej wizyty, ostatniej wykonanej usługi i innych kryteriów.

Wyślij swoją kampanię w 3 krokach. Wybierz rodzaj wiadomości e-mail lub SMS, przygotuj wiadomość i wybierz pacjentów. Kontroluj komunikację z pacjentami bez konieczności korzystania z usług zewnętrznych specjalistów.

Określ sposób, w jaki pacjenci otrzymają kampanię – e-mail lub SMS. Następnie śledź wyniki i dowiedz się, co działa lepiej w przypadku Twoich odbiorców*.
*Dostępność wiadomości e-mail i SMS-ów różni się w zależności od rodzaju planu.
Kampanie są zgodne z przepisami dotyczącymi reklam medycznych i szanują prywatność pacjentów. Państwa komunikację masową będą otrzymywać wyłącznie pacjenci, którzy wyrazili zgodę.
Uważnie śledź wyniki swoich kampanii. Poznaj liczbę pacjentów, którzy je otrzymali, otworzyli, kliknęli i zarezerwowali wizytę.
Odkryj najpopularniejsze szablony kampanii: nowe zabiegi, ważne wydarzenia, zaproszenia na okresowe przeglądy i nie tylko. Wykorzystaj je jako podstawę swoich kampanii lub stwórz je od podstaw.
Podaj swoje dane, a przeprowadzimy cię przez darmową prezentację.