lock-icon WYBIERZ PLAN I AKTYWUJ

Kampanie. Twoje narzędzie do zbiorowej komunikacji z pacjentami

Niezależnie od tego, czy chcesz poinformować o specjalnych zabiegach, promocjach, czy kontaktować się z pacjentami w wybranych terminach. Kampanie pomogą Ci osiągnąć Twoje cele.

Aktywuj kampanie
Zorientowany na wyniki

Więcej rezerwacji, zaangażowanych pacjentów? Korzystaj z kampanii, aby osiągnąć swoje cele.

  • Chcesz budować wizerunek i zyskać większą rozpoznawalność? Stwórz kampanię polecającą.
  • Zwiększyć liczbę rezerwacji? Wyślij kampanię do pacjentów, którzy nie byli u Ciebie dłużej niż rok i zaproś ich na wizytę kontrolną.
  • Chcesz poprawić swoją reputację? Wyślij kampanię, aby zdobyć nowe opinie.

Nie ma znaczenia, jaki jest Twój cel. Kampanie mogą pomóc Twojej praktyce w uzyskaniu lepszych wyników.

pl-campaigns-send-sms-patient-mobile-2@2x
Prosto do celu!

Komunikacja do wszystkich, ale we właściwym czasie

Segmentuj listę pacjentów, aby otrzymywali kampanie, zgodnie z tematem. Możesz dokonać tego wyboru samodzielnie lub użyć filtrów do stworzenia precyzyjnych list. Dostępne jest filtrowanie według grupy wiekowej, płci, daty ostatniej wizyty, ostatniej wykonanej usługi i innych kryteriów.

pl-send-campaigns@2x
Wygodnie i prosto

Łatwo wysyłaj kampanie w 3 krokach

Wyślij swoją kampanię w 3 krokach. Wybierz rodzaj wiadomości e-mail lub SMS, przygotuj wiadomość i wybierz pacjentów. Kontroluj komunikację z pacjentami bez konieczności korzystania z usług zewnętrznych specjalistów.

pl-campaign-type@2x

Dodatkowe zasoby dla ciebie

icon-bubble-chat-text
E-mail lub SMS - wybierz samodzielnie
icon-trust
Etyka i zgodność z prawem
icon-chart
Statystyki
icon-document
Szablony

Często zadawane pytania

Jak aktywować Kampanie?

Kampanie dostępne są dla wszystkich użytkowników planów Starter, Plus i VIP/Premium. Aby go aktywować, wybierz swój plan.

Jakie rodzaje kampanii mogę wysyłać?

Wyróżniamy 3 główne typy kampanii:
- Kampanie informacyjne. Służą do informowania o przydatnych usługach, czy ważnych zmianach, takich jak zmiana adresu, czy zaakceptowanie nowego ubezpieczenia.
- Kampanie marketingowe. Wykorzystywane do promowania nowych zabiegów i usług, ważnych wydarzeń i promocji.
- Kampanie dotyczące relacji: Wykorzystywane do monitorowania pacjentów i budowania zaangażowania, np. zaproszenia na regularne badania kontrolne, czy w specjalnych terminachm jak życzenia świąteczne czy urodzinowe.

Ile kampanii mogę wysłać?

Liczba kampanii zależy od planu.
Łącznie możesz wysłać do 5000 e-maili i SMS-ów miesięcznie w planie VIP; do 1000 w planie Plus i 300 w planie Starter.

W jaki sposób moi pacjenci otrzymają kampanie?

Otrzymają komunikację e-mailem lub SMS-em, w zależności od kanału, który wybierzesz podczas tworzenia kampanii. Dane kontaktowe dodane do dokumentacji pacjenta zostaną wkorzystane do realizacji kampanii.

Aktywuj kampanie
Umów bezpłatną konsultację

Podaj swoje dane, a przeprowadzimy cię przez darmową prezentację.