Informuj o nowościach, promocjach, czy kontaktuj się z pacjentami w specjalnych terminach, np. wysyłając życzenia urodzinowe. Kampanie pomogą Ci osiągnąć Twoje cele.
Ocena 4.8 na

kampanii wysyłanych co miesiąc przez pracowników placówek
konwersji z wiadomości na rezerwacje
klinik korzystających z kampanii do pacjentów
informować o promocjach dotyczących usług lub specjalnych dat,
przypominać pacjentom o zmianach w harmonogramach wizyt lub lokalizacji,
pozyskiwać opinie i budować swoją reputację w Internecie,
wysyłać cenne wskazówki zdrowotne.

Spersonalizowane kampanie marketingowe są kluczem do sukcesu. Nasze narzędzie umożliwia dostosowywanie wiadomości na podstawie lokalizacji, płci, wieku i daty ostatniej wizyty, co prowadzi do zwiększenia rezerwacji i lepszych kontaktów z pacjentami.

Tworzenie kampanii komunikacyjnej jest proste i szybkie. Wystarczy wybrać pomiędzy SMS-em a e-mailem, zredagować wiadomość i wybrać grupę docelową. I zrobione. Twoja kampania marketingowa jest gotowa do wysłania! Możesz wysłać do siebie wiadomość testową, aby zobaczyć, jak wygląda.

Możesz łatwo znaleźć gotowe szablony, które zainspirują Cię do tworzenia wiadomości. Szablony te obejmują między innymi ogłoszenia o nowych usługach i przypomnienia o wizytach kontrolnych. Dodatkowo po wysłaniu wiadomości możesz śledzić statystyki, kto je otrzymał, kto je otworzył, kto w nie kliknął i kto zarezerwował spotkanie.

Kampanie są zgodne z przepisami dotyczącymi promocji usług medycznych i szanują prywatność pacjentów. Komunikację masową będą otrzymywać wyłącznie pacjenci, którzy wyrazili na to zgodę.
Bezpłatna, niezobowiązująca rozmowa
Indywidualny plan działania
Porady i wskazówki od eksperta