Korzystaj z Wiadomości, aby udostępniać dokumenty, zlecenia płatności za wizyty oraz być w kontakcie z pacjentami. Wszystkie rozmowy są szyfrowane i przechowywane bezpośrednio w kartach pacjentów.
Zarządzaj wiadomościami, dokumentami medycznymi i administracyjnymi oraz bądź w kontakcie z nowymi pacjentami
60 tysięcy
lekarzy korzysta z czatu każdego miesiąca
3 miliony
pacjentów miesięcznie korzysta z czatu
14,4 miliona
wiadomości miesięcznie wymienionych między lekarzami a pacjentami
Korzystaj z Wiadomości, aby udostępniać dokumenty, zlecenia płatności za wizyty oraz być w kontakcie z pacjentami. Wszystkie rozmowy są szyfrowane i przechowywane bezpośrednio w kartach pacjentów.
Zwiększ bazę potencjalnych pacjentów, dodając Wiadomości do swojego profilu. Pacjenci mogą wysyłać wiadomości dotyczące usług, cen i rezerwacji wizyt. Do szybkich odpowiedzi używaj wygodnych szablonów.
Przechowuj w skrzynce odbiorczej tylko to, co ważne. Oddzielaj trwające i zakończone rozmowy w folderach. Ponadto szybko weryfikuj, czy wiadomość pochodzi od potencjalnego czy stałego pacjenta.
Zarządzaj uprawnieniami dostępu między współpracownikami. Upewnij się, że tylko wybrani przez Ciebie członkowie zespołu obsługują poufne informacje pacjentów.
Dostęp do konwersacji w dowolnym miejscu dzięki przechowywaniu w chmurze, a wszystko chronione zgodnie z ogólną ustawą o ochronie danych (RODO).
Czat został zaprojektowany tak, aby szybko zidentyfikować, czy jest to nowy czy stały pacjent. Priorytetyzuj odpowiedzi na podstawie tego statusu.
Wysyłaj wiadomości do wszystkich pacjentów, którzy mają zarezerwowane wizyty w danym dniu. Szybko informuj ich o opóźnieniach, zmianach w harmonogramie lub odwołanych wizytach.
Użyj czatu również do komunikacji wewnętrznej i usprawnij pracę zespołową. Wiadomości są natychmiastowe, a informacje chronione.
Funkcja Wiadomości jest dostępna dla wszystkich placówek z wykupionym Pakietem Premium. Aby ją aktywować, aktywuj swój pakiet.
Otrzymasz powiadomienie na swoim koncie ZnanyLekarz. Możesz też wybrać, chcesz dostać powiadomienie e-mail lub SMS.
Pacjenci otrzymają wiadomości za pośrednictwem aplikacji ZnanyLekarz, gdzie otrzymają powiadomienie. Jeśli nie korzystają z aplikacji, dostaną powiadomienie e-mailowe lub SMS z informacją o wiadomości.
ZnanyLekarz nie będzie miał dostępu do informacji o Twoich pacjentach. Dane będą zaszyfrowane i przetwarzane tylko w celu wysyłania wiadomości. Platforma nigdy nie będzie wykorzystywać tych danych w żadnym innym celu ani nie będzie ich udostępniać osobom trzecim. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Ochrony Danych ZnanyLekarz.
Wprowadź swoje dane, a my podpowiemy Ci, jak włączyć tę funkcję.