lock-icon TYLKO DLA KLIENTÓW

Wiadomości prywatne: prosta i bezpieczna metoda komunikacji z pacjentami

Zarządzaj wiadomościami, dokumentami medycznymi i administracyjnymi oraz bądź w kontakcie z nowymi pacjentami

icon-doctor

60 tysięcy

lekarzy korzysta z czatu każdego miesiąca

icon-people

3 miliony

pacjentów miesięcznie korzysta z czatu

icon-bubble-qanda

14,4 miliona

wiadomości miesięcznie wymienionych między lekarzami a pacjentami

Szybka i bezpośrednia komunikacja z pacjentami

Korzystaj z Wiadomości, aby udostępniać dokumenty, zlecenia płatności za wizyty oraz być w kontakcie z pacjentami. Wszystkie rozmowy są szyfrowane i przechowywane bezpośrednio w kartach pacjentów.

pl-chat-mobile-doctor-patient-data-security@2x

Ułatw potencjalnym pacjentom kontakt z Tobą

Zwiększ bazę potencjalnych pacjentów, dodając Wiadomości do swojego profilu. Pacjenci mogą wysyłać wiadomości dotyczące usług, cen i rezerwacji wizyt. Do szybkich odpowiedzi używaj wygodnych szablonów.

pl-send-message-contact-info@2x

Zbieraj i organizuj wiadomości według preferencji

Przechowuj w skrzynce odbiorczej tylko to, co ważne. Oddzielaj trwające i zakończone rozmowy w folderach. Ponadto szybko weryfikuj, czy wiadomość pochodzi od potencjalnego czy stałego pacjenta.

pl-product-email-feature@2x

Zdecyduj, kto w Twoim zespole może czytać wiadomości i na nie odpowiadać

Zarządzaj uprawnieniami dostępu między współpracownikami. Upewnij się, że tylko wybrani przez Ciebie członkowie zespołu obsługują poufne informacje pacjentów.

pl-profile-patient-doctor-permission@2x

Dodatkowe przydatne funkcje:

icon-lock
Bezpieczny dostęp z dowolnego miejsca

Dostęp do konwersacji w dowolnym miejscu dzięki przechowywaniu w chmurze, a wszystko chronione zgodnie z ogólną ustawą o ochronie danych (RODO).

icon-filters
Wiadomości posortowane według typu pacjenta

Czat został zaprojektowany tak, aby szybko zidentyfikować, czy jest to nowy czy stały pacjent. Priorytetyzuj odpowiedzi na podstawie tego statusu.

icon-calendar-with-check
Wiadomości zbiorcze

Wysyłaj wiadomości do wszystkich pacjentów, którzy mają zarezerwowane wizyty w danym dniu. Szybko informuj ich o opóźnieniach, zmianach w harmonogramie lub odwołanych wizytach.

icon-bubble-chat-text
Czat wewnętrzny dla pracowników

Użyj czatu również do komunikacji wewnętrznej i usprawnij pracę zespołową. Wiadomości są natychmiastowe, a informacje chronione.

Często zadawane pytania

Jak uruchomić Wiadomości?

Funkcja Wiadomości jest dostępna dla wszystkich placówek z wykupionym Pakietem Premium. Aby ją aktywować, aktywuj swój pakiet.

Jak dowiem się, o tym, że pacjent wysłał mi nową wiadomość?

Otrzymasz powiadomienie na swoim koncie ZnanyLekarz. Możesz też wybrać, chcesz dostać powiadomienie e-mail lub SMS.

Jak moi pacjenci dowiedzą się, że wysyłam do nich wiadomość?

Pacjenci otrzymają wiadomości za pośrednictwem aplikacji ZnanyLekarz, gdzie otrzymają powiadomienie. Jeśli nie korzystają z aplikacji, dostaną powiadomienie e-mailowe lub SMS z informacją o wiadomości.

Czy ZnanyLekarz ma dostęp do informacji i wiadomości z czatu?

ZnanyLekarz nie będzie miał dostępu do informacji o Twoich pacjentach. Dane będą zaszyfrowane i przetwarzane tylko w celu wysyłania wiadomości. Platforma nigdy nie będzie wykorzystywać tych danych w żadnym innym celu ani nie będzie ich udostępniać osobom trzecim. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Ochrony Danych ZnanyLekarz.

Aktywuj czat i zadbaj o relacje z pacjentami

Wprowadź swoje dane, a my podpowiemy Ci, jak włączyć tę funkcję.