lock-icon TYLKO DLA KLIENTÓW

Panel statystyk: analizuj i planuj swój rozwój przy pomocy danych

Obserwuj dane o wizytach, przychody i dowiedz się, jak ZnanyLekarz przyczynia się do wyników Twojego gabinetu.

Zmierz swoje wyniki ze ZnanyLekarz

Gdy zaktualizujesz profil placówki na ZnanyLekarz, kluczowe wyniki będą dostępne tutaj. Dowiedz się, ilu pacjentów umówiło samodzielnie wizytę online, jakie są źródła rezerwacji, a także ilu pacjentów przyszło w danym okresie i do danego specjalisty.

pl-product-dashboard-control@2x

Obserwuj wyniki poszczególnych specjalistów

Zobacz, jak wyniki każdego ze specjalistów wpływają na wyniki Twojej placówki. Pulpit nawigacyjny pozwala filtrować dane według specjalistów, pokazując ich popularne usługi, generowany dochód i nie tylko.

all-doctor-chart-desktop@2x

Zaplanuj rozwój placówki w oparciu o dane

Zrozum, jak wygląda wydajność pracy placówki, porównując obecne wyniki z poprzednimi. Sprawdź liczbę nadchodzących wizyt, aby oszacować swoje zarobki i wyłonić najbardziej ruchliwe dni pracy.

pl-online-booking-chart@2x

Oblicz wydajność operacyjną placówki

Pulpit nawigacyjny jest w pełni połączony z kalendarzem wizyt. Sprawdź, ile czasu oszczędzacie dzięki automatycznym przypomnieniom dla pacjentów. Monitoruj wizyty nieodebrane z powodu odwołań w ostatniej chwili i nieobecności pacjentów.

pl-cancelation-patient-no-show-doctor-laptop@2x

Dodatkowe funkcje w panelu statystyk

icon-search
Przyjrzyj się szczegółom

Generuj szczegółowe raporty dla lepszego wglądu w działalność placówki. Wyświetlaj miesięczne listy pacjentów, przychody za wizyty i inne dodatkowe informacje.

icon-office
Zarządzaj wszystkimi obszarami roboczymi

Czy Twoja placówka składa się z więcej niż jednej jednostki? Przefiltruj pulpit nawigacyjny, aby poznać wyniki dla każdej z tych lokalizacji.

Często zadawane pytania

Jak aktywować panel?

Panel statystyk jest dostępny dla wszystkich placówek z wykupionym Pakietem Premium. Sprawdź cennik i aktywuj pakiet dla swojej placówki.

Do jakich danych będę mieć dostęp?

Oto główne wskaźniki, które znajdziesz:

  • Podsumowanie zarezerwowanych wizyt: suma wizyt odbytych przez Ciebie, a także tych zarezerwowanych online przez pacjentów.
  • Rezerwacje online: wizyty umówione online przez pacjentów, posegregowane według daty, godziny i źródła rezerwacji.
  • Wizyty i przychody: przekrój wizyt, które miały miejsce w określonym czasie oraz przychody generowane przez te wizyty.
  • Wysłane powiadomienia: powiadomienia wysłane do pacjentów w celu potwierdzenia i przypomnienia o wizytach.
  • Odwołania i nieobecności: liczba wizyt, które zostały odwołane i skutkowały nieobecnością pacjenta.
  • Wizyty według typu pacjenta: przegląd pacjentów, którzy cię odwiedzili, wraz z podziałem na nowych i stałych pacjentów, a także pacjentów prywatnych i ubezpieczonych.
  • Najpopularniejsze usługi: ranking najczęściej wybieranych usług w Twojej placówce.
Skąd brane są dane do panelu Statystyki?

Całkowita liczba wizyt: suma umówionych wizyt dokonanych przez zespół placówki, a także tych zarezerwowanych online przez pacjentów.

Czy mogę wyeksportować dane z panelu statystyk?

Tak, możliwe jest wyeksportowanie raportów w formacie PDF. Dokument można wyfiltrować według daty, okresu porównawczego i adresu.

Uaktualnij plan i rozwijaj swoją placówkę dzięki zaawansowanym raportom i szerokiemu dostępowi do wyników placówki!

Wprowadź swoje dane, a my podpowiemy Ci, jak włączyć tę funkcję.