Zapisz się na kurs e-mail:

Wypełnij formularz, aby otrzymać 5 maili z zawartością kursu. Pamiętaj, aby zaznaczyć odpowiednie stanowisko - tylko dzięki temu otrzymasz kurs z treściami dopasowanymi do Twoich potrzeb!

Kurs e-mail

Doświadczenia pacjenta w gabinecie i w placówce medycznej

Zadowolony pacjent to zysk twojego gabinetu lub placówki. Zadbaj o jego doświadczenia. Z tego kursu dowiesz się, jak to zrobić. Poznaj ścieżkę pacjenta i spraw, aby twój gabinet lub klinika była jego wyborem. Teraz i w przyszłości.

stars-rating Ocena kursu: 4.6

Na czym polega kurs e-mail?

Zbudowany z myślą o użyteczności i wynikach, a nie tylko o ciekawostkach i certyfikatach.

otrzymasz pięć e-maili z konkretną dawką wiedzy
znajdziesz je co kilka dni w swojej skrzynce mailowej
uzyskasz dostęp do materiałów dodatkowych, uzupełniających wiedzę
icon-book-open

Czego dowiesz się z kursu?

  • Poznasz zagadnienia związane z doświadczeniami pacjentów, widocznością i lojalnością.
  • Dowiesz się, jak doświadczenia pacjenta wpływają na zyski gabinetu i placówki medycznej.
  • Odkryjesz narzędzia, które wspierają specjalistów i właścicieli gabinetów oraz managerów i pracowników placówek, a co najważniejsze…
  • Nauczysz się, jak wykorzystać je w swoim gabinecie lub w placówce medycznej.
  • Mówiąc wprost - poznasz odpowiedź na pytanie: Jak DŁUGOFALOWO zwiększyć przychody dzięki doświadczeniom pacjentów?
icon-people

Dla kogo jest ten kurs?

  • Jesteś: specjalistą pracującym w gabinecie lub na własny rachunek albo managerem placówki medycznej i odpowiadasz za jej zyski i efektywne funkcjonowanie.
  • Zarządzasz zespołem, który ma styczność z pacjentami.
  • Masz problem z retencją pacjentów, albo ich nieobecnościami podczas wizyt.
  • Odpowiadasz za komunikację z pacjentami.
  • Do twoich zadań należy budowanie wizerunki placówki medycznej.
  • Ten kurs nie jest dla każdego. Zanim zaczniesz….upewnij się, że zarówno Ty,  jak i Twoja placówka i pracownicy - jesteście na niego gotowi.