Obecność specjalisty w Internecie to dzisiaj konieczność, od której warto zacząć budowanie wizerunku i rozwijanie swojej indywidualnej praktyki. Jednak samo stworzenie profilu w popularnym serwisie to nie wszystko. Kluczem do sukcesu jest dobre zarządzanie dostępnymi zasobami: kalendarzem do umawiania wizyt, udostępnionymi terminami dla pacjentów i źródłami informacji dla pacjentów, np. stroną www.
Na początek przyjrzyjmy się lepiej 3 prostym krokom:
Korzystaj z praktycznego kalendarza na co dzień
Sekretem dotarcia do nowych pacjentów są opinie Twoich aktualnych pacjentów. Aby je zdobyć, zapisuj pacjentów na wizyty w praktycznym kalendarzu. Wybierając kalendarz ZnanyLekarz masz pewność, że do każdego z nich wyślemy prośbę o opinię - koniecznie dodaj więc jego numer telefonu lub e-mail. Co siódmy pacjent chętnie ją zostawi, więc szybko zyskasz nawet kilkadziesiąt opinii.
Dobrą praktyką jest też zapisywanie pacjenta na kolejny termin od razu po zakończeniu wizyty. Nie martw się - wyślemy mu powiadomienie, aby nie zapomniał o spotkaniu.
Aktywnie zachęcaj swoich pacjentów do umawiania się online
Jeśli chcesz odnieść sukces, przekonaj Twoich pacjentów do samodzielnych zapisów online - na Twoim profilu w ZnanyLekarz.pl. Zadbaj o to, by Twój kalendarz był aktywny, a wszystkie widoczne w nim terminy były aktualne. Zarówno pacjentów, których zapiszesz na wizytę w kalendarzu, jak i tych, którzy umówią się samodzielnie, poprosimy po wizycie o opinię - więc bez obaw, nie musisz robić tego samodzielnie!
Dodatkową korzyścią z posiadania kalendarza jest to, że Twój profil pojawi się wyżej w wynikach wyszukiwania - nagradzamy tak lekarzy, którzy korzystają z kalendarza na co dzień i mają nowe opinie.
Zadbaj o widget ZnanyLekarz.pl na swojej prywatnej stronie
Czasami pacjenci lądują na Twojej prywatnej stronie internetowej. Dodając widget ZnanyLekarz.pl, dasz im możliwość umówienia się na wizytę online - w zdecydowanej większości to właśnie w tym celu szukają Cię w internecie. Dodatkowo pacjenci będą mogli zapisać się na wizytę w czasie, gdy dodzwonienie się do Ciebie nie jest możliwe, np. późnym wieczorem.
Poznaj więcej sposobów na osiąganie najlepszych rezultatów i sprytne prowadzenie gabinetu! Pobierz bezpłatnego e-booka: