Biblioteka

Przeglądaj interesujące artykuły, tematy, filmy oraz infografiki.

video Komunikacja z pacjentami patient experience
Trudny pacjent - jak radzić sobie w kłopotliwych sytuacjach komunikacyjnych

Według wyników badań przeprowadzonych w Stanach Zjednoczonych, aż 15 % pacjentów jest określanych przez personel medyczny jako “pacjenci trudni”.
źródło: Journal of General Internal Medicine

Zobacz nagranie z webinaru prowadzonego przez Aleksandrę Dobrzyńską - ekspertkę ZnanyLekarz Phone.

Dowiesz się m.in.: kim jest "trudny pacjent", jak należy z nim postępować i poradzić sobie z jego emocjami, jak powinien wyglądać schemat rozmowy, aby osiągnąć porozumienie i jak monitorować konfliktowe sytuacje w przyszłości. 

 

Chcesz wiedzieć więcej o tym, jak skutecznie komunikować się z pacjentami? Przeczytaj także:

 


Poznaj funkcjonalności systemu ZnanyLekarz Phone

Zobacz demo

Szkolenia online Sprawdź ofertę bezpłatnych szkoleń dla lekarzy i specjalistów
Materiały do pobrania Pobierz bezpłatne poradniki przygotowane przez ekspertów

Zapisz się do newslettera i bądź na bieżąco!