Na co może liczyć Twoja placówka dzięki współpracy ze ZnanyLekarz?
ZnanyLekarz poza podstawowymi funkcjami kalendarza, jakimi są m.in. możliwość umawiania wizyt przez pacjentów 24/7, automatyczne powiadomienia, kampanie marketingowe czy budowanie reputacji poprzez zbieranie opinii, oferuje szereg korzyści dla placówek medycznych. Nasi klienci mają szansę błyskawicznie rozwinąć swoje centra medyczne, dzięki nowoczesnym narzędziom ułatwiającym codzienną pracę administracyjną, wspierającym budowę wizerunku w sieci, a przede wszystkim zwiększającym liczbę pacjentów umawiających wizyty. Sprawdź, czego możesz się spodziewać jako klient ZnanyLekarz.
Statystyki
Po zalogowaniu na konto swojej placówki w serwisie masz możliwość śledzenia wyników Twojej placówki począwszy od: umówionych wizyt, kanałów, którymi pacjenci dotarli na Twój profil, najpopularniejszych usług, godzin, w których pacjenci umawiali wizyty, odwołanych wizyt i nieobecnościach pacjentów i wiele, wiele innych. Masz możliwość także wyeksportować cały panel w formie PDF na swój komputer.
Do Twojej dyspozycji są także statystyki profilu, które będą mogły pomóc w podjęciu różnych decyzji marketingowych. Są to:
- Twoje najpopularniejsze specjalizacje, czyli jakie specjalizacje pacjenci najczęściej wybierają w Twojej placówce, a jakie najrzadziej
- oraz Twoje wyniki na tle miasta, czyli porównanie Twojej placówki do konkurencji w Twojej okolicy.
Optymalizacja pracy dzięki zaawansowanym narzędziom
Jak już wspomnieliśmy, w ofercie ZnanyLekarz znajdziesz mnóstwo dodatkowych narzędzi, które pomogą optymalizować codzienną pracę. Poniżej przedstawimy kilka z nich, aby jak najlepiej przybliżyć możliwości rozwoju Twojej placówki, jakie daje ZnanyLekarz.
Profil Wyróżniony dla lekarzy i specjalistów
Budowanie wizerunku w sieci jest kluczowe, aby docierać do jak największej liczby pacjentów i zwiększać ilość umówionych wizyt. Z pomocą w tej kwestii przychodzi limitowana usługa Profil Wyróżniony, która jest skierowana dla tych, którym zależy na wypromowaniu: zyskaniu większej ilości wyświetleń profili, a przede wszystkim dotarciu do nowych pacjentów, co przekłada się na zwiększenie liczby umówionych wizyt.
Usługa pozwala na wyróżnienie profilu lekarza/specjalisty na 3. pierwszych pozycjach każdej ze stron wyników wyszukiwania pod kombinacją specjalizacja+miasto, np.: Ginekolog, Warszawa. Profile z dodatkowym wyróżnieniem będą wyświetlać się w wynikach wyszukiwania rotacyjnie, aby każdy profil miał te same szanse w dotarciu do nowych pacjentów.
Usługa jest ograniczona: na każdą kombinację przysługuje limit miejsc w ramach usługi Profil Wyróżniony.
Dowiedz się więcej o usłudze Profil Wyróżniony tutaj.
ZnanyLekarz Phone
Centrala telefoniczna, a właściwie system do zarządzania ruchem telefonicznym w placówce to podstawa. ZnanyLekarz Phone to proste w obsłudze narzędzie, które pozwala na:
- organizację pracy rejestracji i dostosowanie harmonogramu odpowiednio do natężenia ruchu telefonicznego,
- weryfikację efektywności kanału, jakim jest telefon, dzięki poznaniu konkretnych liczb takich jak: ilość połączeń, ilość umówionych wizyt i wskaźnik konwersji,
- śledzenie wyników podjętych działań marketingowych: publikując reklamę, masz możliwość przypisać jej konkretny numer telefonu, dzięki czemu będziesz wiedzieć, skąd pacjent dowiedział się o Twojej placówce.
Dla części pacjentów rozmowa telefoniczna nadal stanowi podstawową formę kontaktu z placówką.
▪ 44% pierwszych prób połączeń kończy się niepowodzeniem,▪ aż 60% pacjentów rezygnuje z dzwonienia po raz kolejny do tego samego miejsca.
Co to oznacza? Utracone wizyty i przychód. Sprawdź w poniższym kalkulatorze potencjalny przychód z odbierania wszystkich połączeń w placówce.
Oblicz przychód ze ZnanyLekarz Phone
Płatności
Jak często zdarza się w Twojej placówce, że pacjenci nie zjawiają się na umówionej wizycie lub odwołują ją na ostatnią chwilę? Wiemy, że jest to ogólnokrajowy problem. Takie sytuacje powodują stratę czasu i pieniędzy (a czasem i nerwów).
Odpowiadając na tę sytuację stworzyliśmy usługę Płatności, dzięki której możesz pobierać przedpłaty za wizyty. Co to oznacza w praktyce? Pacjent umawia się na wizytę i ma 30 minut na jej opłacenie. Jeśli tego nie zrobi, to wizyta nie zostaje umówiona, a termin jest ponownie dostępny dla nowych pacjentów.
Pacjent ma możliwość bezkosztowego odwołania wizyty do 24h przed terminem wizyty. Jeśli zrobi to później lub wcale się nie zjawi na wizycie, to wówczas środki zostają po stronie placówki. To rozwiązanie chroni zarówno przed wolnym okienkiem w kalendarzu, jak i przed nieuczciwymi praktykami pacjentów.
Korzystając z Płatności (zapewnianych przez licencjonowanego operatora – Autopay), zyskujesz:
▪ szybki, wygodny i bezpieczny sposób zapłaty dla Ciebie i Twoich pacjentów,
▪ większą pewność, że pacjenci pojawią się na umówionych wizytach,
▪ bezpieczeństwo przetwarzanych opłat,
▪ spokój, ponieważ nie musisz sprawdzać przelewów na koncie w banku przed każdą wizytą.
Wsparcie merytoryczne
Przez cały okres wdrożenia na ZnanyLekarz do Twojej placówki jest przypisany opiekun, który na początku wspólnej drogi przeprowadzi szkolenia w zakresie obsługi systemu, a także będzie Twoim codziennym wsparciem podczas bieżącego korzystania z naszej platformy. Na bieżąco odpowie na wszystkie nurtujące pytania, a także chętnie wskaże konkretne kroki do podjęcia dotyczące rozwoju Twojej placówki.
Na późniejszym etapie, czyli po okresie wprowadzającym, do Twojej dyspozycji będzie ekspert, który:
- podpowie jak zoptymalizować profil placówki,
- wyjaśni jak czytać statystyki i jakie wnioski z nich wyciągać,
- przedstawi jakie dodatkowe narzędzia wdrażać, żeby osiągać jeszcze lepsze wyniki i przyciągać więcej pacjentów.
Dodatkowo oferujemy Ci codzienne wsparcie naszych wykwalifikowanych specjalistów. Kontakt z naszym zespołem jest możliwy pod adresem: placowki@znanylekarz.pl.
Aby dowiedzieć się więcej o funkcjach i rozwiązaniach jakie oferuje ZnanyLekarz, sprawdź naszą stronę, w której zebraliśmy wszystkie nasze narzędzia.
Nie jesteś jeszcze klientem ZnanyLekarz? Razem z nami możesz:
▪ zyskać większą widoczność w Internecie,
▪ budować wizerunek placówki,
▪ docierać do nowych pacjentów i zatrzymywać starych,
▪ optymalizować codzienną pracę.