Każdego miesiąca portal ZnanyLekarz.pl odwiedzany jest przez 14 milionów użytkowników. Większość z nich to pacjenci poszukujący informacji o lekarzu lub chcący umówić wizytę. Aby do nich dotrzeć, zadbaj o swoją obecność i aktywność na portalu. Poznaj 3 podstawowe sposoby na zbudowanie widoczności na ZnanyLekarz.pl:
🔖Przeczytaj też: 6 informacji niezbędnych na Twoim profilu w ZnanyLekarz.pl
Do dyspozycji masz również narzędzia w ramach planów ZnanyLekarz. Dzięki nim zbudujesz widoczność swojego profilu nie tylko w ramach ZnanyLekarz, lecz ogólnie w Internecie...nawet dwa razy szybciej.
90% osób poszukiwania lekarza zaczyna od Internetu. 64% wpisuje bezpośrednio nazwę lekarza lub kliniki lub kombinację specjalizacji i miasta. Jeśli Cię tam nie ma, skąd ludzie mogą wiedzieć, że w ogóle można się do Ciebie zarejestrować? Lepsza widoczność to pierwszy i obowiązkowy krok do rozwoju. Ponieważ ZnanyLekarz zawsze pojawia się wysoko w wynikach wyszukiwania Google, pojawi się tam również Twój profil.
Dla pacjentów bardzo istotne jest doświadczenie specjalisty, jego wykształcenie i wiedza. Nie mniej ważny jest jednak stosunek lekarzy do pacjentów: okazywane zainteresowanie, uprzejmość, udzielanie wyczerpujących informacji. Lekarz powinien być ekspertem w swojej dziedzinie, ale również troszczyć się o dobre relacje z pacjentem. O te elementy wizerunku możesz zadbać odpowiadając na wystawione Ci opinie oraz na pytania zadane w dziale Pytania i Odpowiedzi na ZnanyLekarz.pl. W ten sposób zaprezentujesz swoją wiedzę, profesjonalizm i zaangażowanie. Według naszych statystyk, profile lekarzy, którzy udzielili odpowiedzi na przynajmniej jedno pytanie, odnotowują wzrost liczby odwiedzin nawet o 36%.
🔖Przeczytaj też: Prosty sposób na wzmocnienie wizerunku eksperta
Zadbaj też o to, aby pacjenci po wizycie podzielili się opiniami. Dlaczego? Aż dla 63% ankietowanych przez ZnanyLekarz, opinie to najważniejsze kryterium wyboru specjalisty. Co więcej, recenzje online mogą pomóc zwiększyć widoczność praktyki online i wpłynąć pozytywnie na wizerunek.
Pozyskiwanie opinii możesz sobie znacząco ułatwić, prosząc o opinię w mailach/smsach wysyłanych automatycznie po wizycie.
Podanie kompletu informacji o swojej praktyce oraz zaangażowanie w odpowiedzi na opinie i pytania pacjentów wyróżni Cię na tle innych lekarzy i pomoże zbudować pozytywny wizerunek. Pamiętaj jednak, że pacjenci odwiedzają Twój profil w konkretnym celu - aby umówić wizytę. Włączając System zarządzania wizytami, dasz pacjentom możliwość zapisu od razu. Im więcej udostępnisz terminów, tym większa szansa, że wizyta na profilu okaże się pierwszym krokiem do wizyty w gabinecie.
Już dziś zastosuj powyższe wskazówki i daj się znaleźć pacjentom!