Według statystyk portalu pacjenci aż 4 razy częściej odwiedzają profile, na których mogą znaleźć pełne informacje o lekarzu i jego usługach. Absolutną podstawą są dane adresowe, informacje o świadczonych usługach i cennik. Nie ograniczaj się do nich i w pełni wykorzystaj możliwości swojego profilu. Pamiętaj, że wszelkie dodatkowe informacje, takie jak zdobyte certyfikaty, nagrody, publikacje, ukończone szkoły i przebyte staże, dodatkowo wyróżnią Cię na tle innych lekarzy.
Z przeprowadzonych badań wynika, że 71% osób przy wyborze lekarza kieruje się jego doświadczeniem. Odpowiadając na pytania pacjentów dzięki funkcjonalności Pytania i Odpowiedzi pokazujesz swoją wiedzę i budujesz wizerunek profesjonalisty. Według naszych statystyk, profile lekarzy, którzy udzielili odpowiedzi na przynajmniej jedno pytanie, odnotowują wzrost liczby odwiedzin nawet o 36%.
Pacjenci odwiedzają Twój profil w konkretnym celu - aby umówić wizytę. Im więcej udostępnisz terminów, tym większa szansa, że wizyta na profilu okaże się pierwszym krokiem do wizyty w gabinecie. Pamiętaj, że w systemie od ZnanyLekarz.pl możesz dopisywać wizyty także poza widocznym dla pacjentów kalendarzem.
Z badania przeprowadzonego przez portal ZnanyLekarz.pl wynika, że blisko 85% pacjentów jako najważniejsze kryterium, którym kierują się przy wyborze lekarza, wskazało na opinie innych.
Co więcej, z danych portalu wynika, że do lekarzy posiadających co najmniej 10 opinii pacjenci umawiali średnio pięciokrotnie więcej wizyt niż do lekarzy z mniejszą liczbą opinii. Gdy opinii było więcej, niż 30, liczba wizyt wzrastała nawet dziewięciokrotnie (w porównaniu do profili, na których było mniej niż 10 opinii).
Co prawda profile w serwisie są bardzo dobrze pozycjonowane i wyświetlają się wysoko w wynikach wyszukiwania Google, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby kierować na profil także pacjentów, którzy wejdą bezpośrednio na stronę internetową lekarza - jeśli np. otrzymali jej adres na wizytówce. Implementacja widgetu jest bardzo prosta i intuicyjna.