Tworząc darmowy profil podstawowy, lekarze i specjaliści usprawniają podróż pacjenta i zyskują większą widoczność online. Profil podstawowy na ZnanyLekarz pozwala im promować swoje usługi profesjonalnie i zgodnie z zasadami prawnymi i etycznymi, a to wszystko bez żadnych kosztów.
Profil ZnanyLekarz jest skierowany do wszystkich profesjonalistów z branży medycznej, tj. lekarzy, ratowników medycznych, psychologów i stomatologów, posiadających ważne uprawnienia, licencje od odpowiednich rad zawodowych, a także klinik i szpitali.
Z tego artykułu dowiesz się, jakie korzyści przynosi posiadanie bezpłatnego profilu na ZnanyLekarz oraz poznasz jego kluczowe elementy. Poniższe wskazówki pomogą wyróżnić Twój profesjonalny profil nie tylko na naszej platformie, ale również w wynikach wyszukiwania Google.
Co zawiera artkuł:
Wielu lekarzy i specjalistów rozwija swoje praktyki dzięki założeniu profilu na ZnanyLekarz, co można przypisać dwóm kluczowym czynnikom.
Z uwagi na dużą liczbę pacjentów korzystających ze ZnanyLekarz każdego dnia, stał się on wiodącą platformą do wyszukiwania profesjonalistów medycznych w Polsce (i nie tylko). W rezultacie często pojawia się na czołowych pozycjach w Google. Przekonaj się sam, wpisując swoją specjalizację i miasto!
Poniżej przykład jednej ze specjalizacji. 👇
Dzięki opiniom, które pacjenci mogą bezpłatnie zamieścić na Twoim profilu (każda opinia jest moderowana, więcej na ten temat znajdziesz w artykule: 8 zasad moderacji opinii o lekarzach w ZnanyLekarz.pl) zbudujesz swoją cyfrową wiarygodność, wizerunek, a docelowo - łatwiej pozyskasz i zatrzymasz pacjentów.
Dlaczego opinie są tak ważne? Aż do 95% odwiedzających ZnanyLekarz potwierdza, że czyta opinie, aby zdecydować się na konkretnego specjalistę i umówić na wizytę. Mówiąc wprost: opinie są niezwykle istotne dla pozyskania większej liczby pacjentów.
Jeżeli jeszcze nie posiadasz profesjonalnego profilu, możesz rozpocząć tworzenie go, klikając tutaj. W ten sposób, już podczas czytania tego artykułu, będziesz mieć możliwość pracować nad optymalizacją, o której przeczytasz w dalszej części artykułu.
Podstawowy, bezpłatny profil na ZnanyLekarz założysz w kilku prostych krokach. Zacznij od przejścia do strony rejestracji. Wprowadź swoje imię, specjalizację i dane kontaktowe, abyśmy mogli potwierdzić Twoje podstawowe informacje.
Dodaj też informacje niezbędne do weryfikacji profilu - w zależności od specjalizacji jest to numer pozwolenia lub skan dyplomu.
Po wypełnieniu wszystkich wymaganych pól kliknij "Utwórz bezpłatne konto".
Po zakończeniu, wyślemy Ci link na podany adres e-mail. Musisz kliknąć na ten link, aby potwierdzić swoje dane kontaktowe. Na ten e-mail będziemy wysyłać aktualizacje profilu, takie jak dane dostępowe, powiadomienia i statystyki, dlatego ważne jest, abyś go sprawdzał.
Zanim Twój profil podstawowy pojawi się na ZnanyLekarz.pl, przechodzi przez proces weryfikacji. To zadanie jest wykonywane przez nasz zespół moderacji. Dzięki temu możemy zagwarantować, że dane wyświetlane na naszej platformie są prawdziwe i wiarygodne.
Proces weryfikacji trwa do 48 godzin roboczych, a po jego zakończeniu twój profil będzie widoczny. W międzyczasie możesz zacząć wypełniać go odpowiednimi informacjami o sobie! Sprawdź następnie 5 elementów, które są kluczowe do uzupełnienia.
Jeżeli Twój profesjonalny profil już istnieje na naszej platformie, ale nie masz do niego dostępu, bo został on utworzony przez placówkę w której pracujesz, skontaktuj się bezpośredni z managerem placówki zarządzającym profilami na ZnanyLekarz lub, jeśli to niemożliwe, napisz do nas na adres na adres kontakt@znanylekarz.pl.
ZnanyLekarz.pl to najczęściej używana platforma w Polsce do umawiania wizyt u specjalistów branży medycznej. Szukając lekarzy i specjalistów korzysta z niego blisko 13 milionów pacjentów miesięcznie. To sprawia, że nasza platforma jest tak wyjątkowa dla profesjonalistów, którzy chcą zbudować swoją widoczność w Internecie oraz skutecznie pozyskiwać pacjentów.
Nie lekceważ swojej marki zawodowej. Specjaliści, którzy poświęcają czas na stworzenie dobrego profilu, osiągają lepsze wyniki i bardziej wiarygodną reputację online.
Dzięki naszemu doświadczeniu w ponad 10 krajach stworzyliśmy platformę w pełni zoptymalizowaną dla wyszukiwania pacjentów. Każde pole w profilu profesjonalisty ma znaczenie i cel, pomagający przyczynić się do lepszego indeksowania w wynikach wyszukiwania i spełnienia potrzeb pacjentów.
Spersonalizowany link będzie adresem Twojego profilu. Składa się z Twojego imienia i nazwiska, specjalizacji i miasta. Na przykład: http://znanylekarz.pl/maria-kwiaton/psycholog/warszawa
Ten format pomaga wyszukiwarkom zidentyfikować profile zgodnie z lokalizacją i specjalizacją, których pacjenci poszukują. W rezultacie, indeksuje - a następnie pokazuje pacjentom - lepsze wyniki. Dlatego, tworząc swój profil, uzupełnij swoje pełne imię i nazwisko, unikając skrótów.
A co, jeśli będziesz musiał wprowadzić jakieś zmiany w imieniu lub nazwisku po utworzeniu profilu? Po prostu przejdź do obszaru edycji profilu i dokonaj odpowiednich dostosowań.
Kategorie lekarskie służą do identyfikacji Twojej głównej oraz dodatkowych dziedzin specjalizacji. Podczas rejestracji profilu podajesz swoją główną specjalizację (kategorię lekarską).
Po zalogowaniu się do profilu możesz wybrać do 3 kategorii, aby trafniej opisać świadczone dla pacjentów usługi. Na przykład, lekarz może zarejestrować "Alergolog" jako swoją główną specjalizację, a "Alergolog dziecięcy" jako jedną z jej podspecjalizacji.
Oprócz spersonalizowanego linku, to właśnie kategorie /specjalizacje ułatwiają pacjentom wyszukiwania specjalisty. Weź pod uwagę, że wielu z nich szuka specjalisty według specjalizacji + miasta lub usługi, którą chcą wykonać w swoim mieście.
Twoje zdjęcie profilowe będzie pierwszym szczegółem, który pacjent zauważy - dlatego jest tak ważne.
Na ZnanyLekarz, profile ze zdjęciami odwiedzane są około 30% częściej niż profile bez zdjęć.
Jak powinno wyglądać dobre zdjęcie lekarza lub specjalisty w branży medycznej? Oto kilka wskazówek:
- Optymalne będzie zdjęcie z Twoim popiersiem, gdzie Twoja twarz zajmuje co najmniej 60% powierzchni obrazu. Obejmij również ramiona.
- Nie używaj zdjęć grupowych, takich jak te wykonane na imprezach, i unikaj selfie.
- Szukaj neutralnego tła i zawsze preferuj naturalne oświetlenie. Unikaj cieni i błysków.
- Bądź naturalny. Wybierz wyraz twarzy, z którym czujesz się komfortowo, aby przekazać pacjentom dobry wizerunek. Uśmiech nie jest obowiązkowy.
- Unikaj nadmiernych dodatków, takich jak okulary przeciwsłoneczne lub kapelusze. Dąż do tej samej formalności i powagi, którą "przynosisz" do gabinetu.
🔖 Przeczytaj też: Co o lekarzu mówi jego zdjęcie?
Uzupełnij również sekcję "choroby". 💡 Dlaczego to takie ważne? Większość pacjentów ma bardzo podstawową wiedzę na temat medycyny i na przykład termin "angiochirurg" może brzmieć dla przypadkowej osoby co najmniej zagadkowo. Pamiętaj też, że pacjenci szukają lekarza, aby uporać się z konkretną chorobą lub dolegliwością: nawet jeśli nie wiedzą, jaką mają chorobę, często szukają związanych z nią objawów.
Lista dostępnych schorzeń opiera się na specjalizacjach podanych podczas tworzenia profilu. Zaprojektowaliśmy ją zgodnie z najczęściej używanymi przez pacjentów terminami.
🔖 Przeczytaj też: Bądź widoczny w Internecie: pokaż pacjentom, jakie choroby leczysz!
Wreszcie, kolejnym elementem, który pacjenci bardzo cenią podczas poszukiwania specjalisty, jest Twoje doświadczenie zawodowe. Zadziwiające jest to, jak wielu specjalistów wciąż nie uzupełnia tych informacji - nie bądź jednym z nich ;)
Po przejściu do obszaru edycji profilu, znajdź pole "O mnie". To jest Twoja szansa, aby opowiedzieć swoją własną historię. Oto kilka wskazówek dotyczących tworzenia dobrej prezentacji:
- Pisząc w pierwszej osobie, komunikujesz się bezpośrednio z czytelnikiem.
- Opowiedz o swoich metodach pracy. Kilka przykładów: jak długo trwa wizyta, praktyczne aspekty Twojej usługi i jakie są Twoje mocne strony.
- Wczuj się w sytuację pacjenta i wyjaśnij więcej na temat swojej specjalizacji. Staraj się przewidzieć najczęstsze pytania.
- Pisz zwięźle. Ponieważ wolumen informacji w Internecie jest ogromny, dobre streszczenia zawsze są mile widziane.
Wielu specjalistów medycznych pracuje w więcej niż jednym miejscu, wykonuje konsultacje online lub łączy pracę z innymi klinikami.
To zwiększa Twoją widoczność w wynikach wyszukiwania, ponieważ wielu pacjentów korzysta z mapy, aby znaleźć wyniki. Wiemy, że wygoda jest ważna i im mniejsza odległość między Tobą a pacjentem, tym większe prawdopodobieństwo, że wybiorą Ciebie.
Przejdź do sekcji edycji swojego profilu i wybierz "Adresy" z bocznego menu. Tutaj możesz dodać swoje fizyczne i online'owe lokalizacje praktyki, włączając kliniki, w których pracujesz. Jeśli klinika jest już zarejestrowana w ZnanyLekarz, twój profil zostanie automatycznie połączony z listą specjalistów tej placówki.
Bezpłatny profil na ZnanyLekarz umożliwia Ci również podanie innych ważnych dla pacjentów informacji, jak np. dostępność, wskazówki dojazdu i parking.
W sekcji "Adresy" możesz również uwzględnić wszystkie usługi, które oferujesz, a także ich ceny i informacje, czy i jakie są akceptowane ubezpieczenia zdrowotne. Dodatkowo możesz zaznaczyć, czy przyjmujesz dorosłych, czy / i dzieci. Te informacje maja ogromne znaczenie dla pacjentów i pomagają im podjąć decyzję.
Reasumując - bezpłatny profil sprawia, że jesteś widoczny na największym w Polsce portalu, z którego korzystają pacjenci szukający lekarza, specjalisty lub placówki. Profil na ZnanyLekarz założysz w kilku prostych krokach. Aby osiągnąć lepsze wyniki i budować widoczność w Internecie - zastosuj wskazówki z tego artykułu. Z pewnością będziesz zaskoczony pozytywnymi rezultatami, jakie darmowy profil może przynieść Twojej praktyce.
Chcesz wiedzieć więcej na temat widoczności w Internecie dla specjalistów branży medycznej? Sprawdź nasz bezpłatny kurs! 👇