Sprawdź jak sztuczna inteligencja pomaga usprawnić pracę i zmniejszać liczbę nieobecności pacjentów.
Poznaj nowość od MyDr EDM: innowacyjne i pierwsze na polskim rynku rozwiązanie dla specjalistów opieki medycznej oparte na sztucznej inteligencji i wykorzystaniu czata w komunikacji z pacjentami.
Chcesz:
- zaoszczędzić nawet 5h tygodniowo - i to bez dodatkowych kosztów?
- stać się liderem wykorzystującym pionierskie rozwiązania i usprawnić komunikację z pacjentami?
- zmniejszyć liczbę nieobecności pacjentów podczas wizyt?
Odpowiedź jest prosta: wykorzystaj w swojej pracy sztuczną inteligencję i czat z pacjentami!
Jedno narzędzie, dzięki któremu jednocześnie poprawisz efektywność pracy, usprawnisz obsługę pacjentów oraz zadbasz o ich pozytywne doświadczenia. Na czym polega wyjątkowość tego rozwiązania?
Cały proces: od wysyłania informacji, przez zebranie wywiadu, po jego podsumowanie przygotowany jest tak, że praktycznie nie angażuje lekarza - co pozwoli Ci zaoszczędzić jeszcze więcej czasu. A same pytania, które zadaje czat bot są dopasowane do konkretnej specjalizacji, oparte o realne potrzeby i doświadczenia specjalisty. Szczegóły znajdziesz w sekcji Jak działa czat MyDr EDM z wykorzystaniem sztucznej inteligencji?
Zacznijmy jednak od tego, co zyskasz wdrażając najnowsze rozwiązanie MyDr EDM.
Przede wszystkim: możliwość zebrania dokładniejszych informacji od pacjentów jeszcze przed wizytą, a zatem skuteczniejsze leczenie. Wykorzystanie czata MyDr EDM opartego o AI to także:
- oszczędność czasu specjalisty,
- zmniejszenie kosztów obsługi,
- większa efektywność pracy,
- poprawa doświadczenia pacjentów, a w efekcie
- wzrost ich lojalności,
- zmniejszenie ilości nieobecności pacjentów podczas wizyt oraz
- długofalowych zysków gabinetu.
Wg danych ZnanyLekarz aż 79% lekarzy i specjalistów nie korzysta z pomocy asystenckiej. Mówiąc wprost: samodzielnie kontaktują się z pacjentami, ustalając niezbędne do przeprowadzenia wizyty szczegóły. Zakładając, że przyjmujesz ok 20 pacjentów dziennie, a pracujesz 5 dni, to w skali tygodnia poświęcasz na te działania średnio 5h!
Korzystając z MyDr EDM możesz je po prostu zlecić …sztucznej inteligencji.
Usługa obejmuje czat z pacjentem prowadzony przez sztuczną inteligencję, celem zebrania wstępnego wywiadu jeszcze przed wizytą. Obok przeprowadzenia wywiadu, sztuczna inteligencja przygotuje tez jego podsumowanie. Cały proces jest zautomatyzowany tak, aby zaangażowanie specjalisty były minimalne. Czat sprawdzi się tam, gdzie jest możliwość lub konieczność zebrania wywiadu przed wizytą.
Krok 1: Pacjent otrzymuje przypomnienie dotyczące wizyty, a do wiadomości dołączony jest link, który prowadzi do czata, czyli rozmowy ze sztuczną inteligencją. Powiadomienie, jest wysyłane w ramach Twojego pakietu SMS w MyDr EDM. Lekarz indywidualnie może ustawić czas wysłania oraz treść.
Krok 2: Pacjent odpowiada na generowane na bieżąco i dostosowane do Pacjenta pytania na czacie. Całość konwersacji prowadzona jest przez sztuczną inteligencję.
Pytania, które zadaje bot, są dopasowane do zakresu wizyty i specjalizacji lekarskiej.
Sztuczna inteligencja w uporządkowany i logiczny sposób przeprowadzi pacjenta przez wszystkie najważniejsze aspekty wywiadu, a następnie:
Krok 3: AI przygotowuje i wysyła podsumowanie do karty wizyty, gdzie specjalista może z łatwością zapoznać się z jej treścią.
Pytania, które zadaje chat bot, są tylko z zakresu wybranej specjalizacji i przede wszystkim są dopasowane do poprzednich odpowiedzi pacjenta. Pytania są drążące, na tyle aby dowiedzieć się jak najwięcej i dostarczyć wartościowe informacje.
Zostały one przygotowane przez specjalistę z Twojej specjalizacji, więc są do niej dostosowane.
Masz też jednak możliwość zmiany lub dodania dodatkowych pytań, jeśli uznasz to za konieczne.
Link do rozmowy, który można udostępnić również ręcznie znajduje się w szczegółach wizyty w zakładce “Notatki i historia stanu”. Co ważne, oszczędzasz czas również i tu: sztuczna inteligencja przygotuje dla Ciebie podsumowanie. Znajdziesz je w pierwszej zakładce “Przebieg”. Łatwo sprawdzisz usługę, poprzez dodanie do kalendarza testowej wizyty.
Tak. Czat z wykorzystaniem AI to rozwiązanie nie tylko innowacyjne i usprawniające pracę. Jest także bezpieczne: Żadne dane osobowe nie są wysyłane do aplikacji zewnętrznej.
Krok 1: Skontaktuj się z naszym konsultantem i dowiedz się, czy spełniasz kryteria wdrożenia.
Krok 2: W przypadku pozytywnej weryfikacji, specjalista MyDr EDM włącza usługę.
I to wszystko!
💡 Po aktywacji nie musisz już przy każdej wizycie niczego robić/włączać/klikać. Prośby o wywiad wysyłane są automatycznie, a samo streszczenie wywiadu dostępne jest w dokumentacji.
I najlepsze zostawiliśmy na koniec: powiadomienia do pacjentów zostaną wysłane w ramach pakietu SMS MyDr EDM, który już posiadasz - to znaczy, że nie płacisz dodatkowo za “wirtualnego asystenta” w postaci sztucznej inteligencji! Jeśli jeszcze nie posiadasz pakietu możesz kupić go tutaj.
📑Przeczytaj też:
Jak wykorzystać ChatGPT w branży opieki medycznej?