TeleRejestracja zajmie się umawianiem wizyt pacjentów i dopisywaniem ich do Kalendarza Wizyt. Jeśli pacjent będzie miał pytania dotyczące merytorycznej strony spotkania, zostanie przekierowany bezpośrednio do lekarza.
Lekarz ma z jednej strony pewność, że pacjenci będą kontaktować się z nim osobiście wyłącznie z istotnymi tematami, z drugiej - że TeleRejestracja nie będzie ingerować w przestrzeń jego kompetencji.
Pacjent dzwoniący do lekarza ma najczęściej jeden, bardzo konkretny cel: chce umówić się na wizytę. Tymczasem, jak wynika ze statystyk, 44% telefonów do lekarza pozostaje nieodebranych! Dla porównania, TeleRejestracja odbiera średnio 99.5% połączeń.
Pacjenci są przyzwyczajeni do rozmów z konsultantami - mają z nimi do czynienia dzwoniąc po taksówkę, na infolinie produktowe czy choćby zamawiając jedzenie na wynos.
Dowiedz się więcej o TeleRejestracji >>
Konsultant widzi Kalendarz Wizyt lekarza, ma wgląd w wolne terminy. Nie ma możliwości, aby przeniósł pacjenta do innego lekarza - tego typu pomyłki są wykluczone przez samą konstrukcję TeleRejestracji. Lekarz posiada pełną kontrolę nad swoim Kalendarzem.
Wizyty pacjentów zapisanych przez TeleRejestrację może przekładać i odwoływać dokładnie tak, jak zapisanych własnoręcznie.
👉 Przeczytaj historię sukcesu lek. Szczepanowskiego, klikając tutaj.
Konsultanci TeleRejestracji to przeszkoleni profesjonaliści. Ich praca polega wyłącznie na telefonicznym kontakcie z pacjentami. Są dostępni dla pacjentów od 8:00 do 20:00 w dni robocze.
Czas oczekiwania na odebranie połączenia rzadko przekracza jeden sygnał! Skoncentrowany na swojej pracy konsultant obsłuży pacjenta szybko i sprawnie. W oczach pacjentów nasz gabinet znacznie zyskuje na profesjonalizmie, gdy umówienie wizyty jest proste i wygodne.
Na wprowadzeniu TeleRejestracji lekarz zyskuje czas, który dotąd tracił na rozmowy. Jeśli posiada recepcję - może ona zająć się bieżącą obsługą pacjenta, poświęcić mu więcej uwagi i w rezultacie poprawić wizerunek gabinetu.
Pamiętajmy, że pacjenci oceniają głównie wrażenia, jakie wynoszą z wizyty. Jeśli umówienie się nie przysparza problemów, a w trakcie spotkania lekarza nie rozpraszają telefony - szansa na pozytywną opinię i powrót pacjenta jest znacznie większa. Warto więc wyzbyć się obaw i zaufać TeleRejestracji!