Budowanie wizerunku to długi i żmudny proces. Nietrudno za to o wpadki, które mogą okazać się bardzo kosztowne: w dobie łatwego dostępu do opinii w Internecie wizerunek lekarza jest w kontekście jego kariery równie ważny, jak jakość świadczonych usług.
Czas na mały rachunek sumienia. Przekonaj się, czy wiele dzieli Cię od lekarza idealnego w oczach pacjenta?
Ile razy rezerwowałeś lot w daną noc lub weekend? A ile razy zarezerwowałeś nocleg w hotelu lub kupiłeś prezent w ostatniej chwili za pośrednictwem komputera lub telefonu komórkowego?
Zgadza się, Internet otworzył cały świat możliwości, których wcześniej nie mieliśmy. To samo dotyczy wizyt lekarskich, po co czekać z telefonem następnego dnia, jeśli teraz można zarejestrować się na wizytę online w dowolnym momencie i z dowolnego urządzenia?
Kalendarz wizyt online to niezwykle przydatne narzędzie, które może znacząco ułatwić zarządzanie wizytami oraz poprawić efektywność pracy gabinetu, czy placówki medycznej.
Czy wiesz jak zadbać o bezpieczeństwo danych swoich i pacjentów? Poznaj fakty i sprawdzone sposoby.
W dzisiejszych czasach używamy Internetu do pracy, kontaktów towarzyskich, uzyskiwania informacji, czytania opinii, kupowania produktów i usług, rezerwowania pokoi hotelowych lub biletów lotniczych... A także, coraz częściej, do wyszukiwania i znajdowania lekarzy i specjalistów.
Nowe technologie nieustannie zmieniają oblicze opieki medycznej. Poznaj najnowsze wdrożenia AI w systemach medycznych grupy Docplanner (m.in. ZnanyLekarz i MyDr EDM) i sprawdź, jakie rozwiązania pomogą Ci usprawnić pracę już dziś.
Zobacz jak ZnanyLekarz zwiększa dostępność usług zdrowotnych dla pacjentów, jednocześnie zapewniając wysoką jakość usług medycznych online.
Budowanie marki osobistej w cyfrowym świecie opieki medycznej to złożony proces. Ten poradnik pokaże Ci 5 kroków, aby osiągnąć sukces.
Jak wynika z naszych badań, aż 63% pacjentów przy wyborze lekarza lub specjalisty kieruje się opiniami. Chcą mieć pewność, że trafią w dobre ręce – do specjalisty, który nie tylko rozwiąże ich problem zdrowotny, lecz także odpowiednio się nimi zaopiekuje. Co zrobić, jeśli w Internecie pojawiają się negatywne głosy na nasz temat? To zależy. Przede wszystkim od miejsca, w którym komentarze są publikowane.
Dowiedz się, jak recenzje medyczne online mogą przynieść korzyści i pomóc rozwijać się Twojej praktyce.
Jak wiadomo, pozytywne opinie są bezcenne dla każdego specjalisty i lekarza, gdyż budują wiarygodność i przekonują niezdecydowanych pacjentów. Aż 90% z nich przyznaje, że poszukiwania lekarza zaczyna...w Internecie. A dla zdecydowanej większości, kluczowym kryterium przy wyborze lekarza są właśnie znalezione opinie.
Odpowiedzią na te pytanie jest empatia. Empatyczny lekarz, czyli jaki? Jak być empatycznym jednocześnie dla pacjenta i dla siebie? - ekspert odpowiada.
Sprawdź jak sztuczna inteligencja pomaga usprawnić pracę i zmniejszać liczbę nieobecności pacjentów.
Czy jesteś widoczny w Internecie? 90% internautów w Polsce przyznaje, że przynajmniej raz szukało lekarza w sieci. Pomyśl, na ile mogą znaleźć Ciebie i Twoje usługi?
Dane ZnanyLekarz za rok 2023 pokazują, blisko 10% wzrost liczby konsultacji online w porównaniu do 2022 r.! Telemedycyna stale zdobywa na popularności, a jej znaczenie będzie nadal wzrastać w 2024 roku. W ZnanyLekarz znajdziesz cały pakiet usług i szereg możliwości, dzięki którym łatwiej przeprowadzisz - i rozliczysz - konsultacje online!
ZnanyLekarz i LUXMED wspierają WOŚP i ponownie zapraszają na bezpłatne badania profilaktyczne podczas 32. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Co najczęściej dolega cyfrowemu pacjentowi? Jakie są jego zwyczaje? Jakich specjalistów najczęściej szukał w 2023r.? Zobacz podsumowanie ZnanyLekarz.pl.
Nowy rok to także nowe wyzwania i szanse - dla lekarzy, specjalistów i managerów placówek medycznych, aby jeszcze efektywniej komunikować się z pacjentami. Poznaj trendy na rok 2024 oraz sposoby, aby "być na czasie" i skutecznie realizować swoje cele.
Reklama w branży medycznej jest zabroniona, jednak sam marketing medyczny jest jak najbardziej legalny. Jak skutecznie promować placówkę lub gabinet lekarski?
Przypomnienia o umówionej wizycie pomagają zapełnić grafiki lekarzy, statystycznie redukując aż o 65% liczbę “zapominalskich”, którzy nie zjawiają się w umówionym terminie.
Odpowiedzi na pytania pacjentów stanowią doskonałą okazję do budowania wizerunku eksperta. W tym artykule dowiesz się, jak dzięki nim zwiększyć swoją widoczność w Internecie i zbudować zaufanie wśród potencjalnych pacjentów. Przedstawimy również kilka praktycznych wskazówek, które pomogą Ci w tym procesie.
ZnanyLekarz łączy siły z organizacją Lekarze bez Granic w celu zapewnienia pomocy medycznej najbardziej potrzebującym na całym świecie. Dowiedz się więcej o tej współpracy i jak możesz dołączyć do tej szlachetnej inicjatywy.
Odkryj nowoczesne narzędzie komunikacji z pacjentami online - czat ZnanyLekarz. Poznaj jego zalety i dowiedz się, jak może poprawić efektywność Twojej praktyki medycznej.
Dlaczego komunikacja z pacjentem jest tak ważna? Sposób, w jaki przebiega rozmowa telefoniczna z pacjentem ma wpływ na to, czy w ogóle dojdzie do wizyty. Błędy w komunikacji z pacjentami zwyczajnie utrudniają pracę lekarza. Wpływają też negatywnie na tzw. patient experience.
Poznaj bezpłatne zasoby ZnanyLekarz które pomogą Ci usprawnić marketing online. Zyskaj lepszą widoczność w Internecie i zdobądź zaufanie pacjentów.
Tworząc darmowy profil podstawowy, lekarze i specjaliści usprawniają podróż pacjenta i zyskują większą widoczność online. Profil podstawowy na ZnanyLekarz pozwala im promować swoje usługi profesjonalnie i zgodnie z zasadami prawnymi i etycznymi, a to wszystko bez żadnych kosztów.
Dużym problemem w branży zdrowia są pacjenci, którzy nie zjawiają się na umówionych wizytach. W skrajnych przypadkach nawet 40% wizyt w danym dniu nie dochodzi do skutku. Konsekwencją tego stanu rzeczy są wymierne straty finansowe - każda nieodwołana wizyta to brak dochodu.
ZnanyLekarz.pl to najczęściej pojawiający się wynik dla różnych zapytań w wyszukiwarce Google. Dlatego, aby zadbać o swoją widoczność w sieci i skutecznie docierać do pacjentów - stwórz skuteczny profil w ZnanyLekarz.pl. Pokażemy Ci, jak to zrobić.
Męski rak w komunikacji gabinetu, placówki, lekarza. Dowiedz się, jak edukować pacjentów, zapraszać na badania, budować zasięgi i prowadzić skuteczną komunikację.
Pojęcie wizerunku robi w mediach sporą karierę. Najczęściej używa się go w kontekście celebrytów i polityków. Lekarze zwykle nie zdają sobie sprawy, że problem dbania o wizerunek dotyczy także ich. Obraz, jaki kształtują w oczach pacjentów, jest bardzo istotny – buduje zaufanie, które przekłada się na liczbę wizyt w gabinecie. Jakie są najważniejsze elementy wizerunku lekarza i jak o nie dbać – także w Internecie?
Tradycyjnie 10 miesiąc roku to w ZnanyLekarz (i nie tylko) Różowy październik (miesiąc świadomości raka piersi). Zobacz, jak wykorzystać tę okazję w komunikacji swojego gabinetu (lub placówki).
Pacjenci poszukują wiarygodnego wsparcia w trudnych decyzjach. Opinie, rekomendacje medyczne, polecenia i oceny - to kluczowe czynniki wyboru specjalistów i placówek dla ponad 63% pacjentów. Co sprawia, że tak bardzo ufają opiniom na ZnanyLekarz?
Kluczem do biznesowej stabilności gabinetu i praktyki lekarskiej jest zbudowanie bazy lojalnych, powracających pacjentów. Wymaga to wypracowania relacji na tyle silnej, aby okazała się odporna choćby na konkurowanie ceną.
Jeden obraz jest wart tysiąca słów, ale czy zdjęcie lekarza może się przełożyć na wzrost liczby wizyt w gabinecie? Z danych serwisu ZnanyLekarz.pl wynika, że tak. Elementy wizualne są szybciej przetwarzane przez nasze mózgi, dlatego często już na podstawie zdjęcia pacjent wyrabia sobie opinię o lekarzu lub gabinecie. Jak zatem sprawić, aby zdjęcie lekarza / specjalisty pomagało budować profesjonalny wizerunek i zaufanie pacjentów?
Rzeczywistość, z jaką na co dzień mierzą się lekarze w systemie ochrony zdrowia, jest daleka od tej sprzed kilku lat. Sytuacja wywołana przez COVID-19 przy konsultacjach trwających zaledwie 5 minut spowodowała wiele zmian w relacji lekarz-pacjent.
Jeśli jesteś specjalistą, któremu zależy na umawianiu wizyt przez pacjentów, musisz być dobrze widoczny w Internecie. Mówiąc wprost: wysoka widoczność w wynikach wyszukiwania to średnio o 60% więcej odwiedzin strony dziennie. A stąd już prosta droga do efektywnego pozyskiwania pacjentów.
Według badań KPRM internetowa rejestracja do lekarza to najbardziej pożądana przez Polaków e-usługa. Pacjenci cenią szybkość i prostotę internetowej rezerwacji oraz możliwość zapisania się na wizytę każdego dnia o dowolnej godzinie. Dla lekarzy natomiast jest to idealne rozwiązanie, aby usprawnić zarządzanie wizytami oraz oszczędzić czas i... pieniądze.
Każdego miesiąca portal ZnanyLekarz.pl odwiedzany jest przez 14 milionów użytkowników. Większość z nich to pacjenci poszukujący informacji o lekarzu lub chcący umówić wizytę. Aby do nich dotrzeć, zadbaj o swoją obecność i aktywność na portalu. Poznaj 3 podstawowe sposoby na zbudowanie widoczności na ZnanyLekarz.pl:
Utrzymanie pacjentów w gabinecie powinno być głównym priorytetem każdego specjalisty - statystycznie jest ono aż pięć razy tańsze, niż pozyskanie nowego (albo inaczej: wymaga średnio pięciokrotnie mniejszego nakładu środków).Jak to zrobić?
W tym artykule odpowiemy na najczęściej pojawiające się pytania, które trafiają do nas od klientów ZnanyLekarz – nie zawsze padają wprost, dlatego dla nieśmiałych zebraliśmy je w jednym miejscu. Czas rozwiać wszelkie wątpliwości. Do dzieła!
Często piszemy, dlaczego warto promować swoją praktykę lekarską w Internecie. I jak skutecznie komunikować się z pacjentami. Jedną z doradzanych aktywności jest obecność w mediach społecznościowych. Sami lekarze coraz chętniej udzielają się w social mediach. Na co powinni zwrócić szczególną uwagę? Jakich błędów się wystrzegać?
Aby wykorzystać zamieszczane przez pacjentów opinie do skutecznej budowy profesjonalnego wizerunku w Internecie, trzeba przede wszystkim o nich wiedzieć! Może to brzmieć jak banał, jednak wcale nie jest takie oczywiste. Jak dotrzeć do opinii na swój temat w Internecie?
Pacjenci, lekarze, specjaliści - wszyscy żyjemy w coraz bardziej cyfrowej rzeczywistości. Nic dziwnego, że powstaje szereg narzędzi, które mają zastosowanie w wielu branżach, tym medycznej. Czy jednym z nich będzie chatGPT?
Wakacje to czas słońca, napojów z parasolką, czytania książek pod palemką i relaksu. Każdy potrzebuje urlopu i ma prawo do odpoczynku fizycznego i mentalnego. Jednak bardzo trudno jest pogodzić wyjazd z pracą lekarza czy specjalisty w branży medycznej. Nie jest to jednak zadanie niewykonalne! Potrzeba trochę chęci, pomocy oraz… odpowiednich narzędzi. Pokażemy Ci jak wykorzystać funkcje systemu gabinetowego, aby zapewnić sobie czas na niezbędny wypoczynek.
Co możesz zrobić, aby spokojnie wypoczywać i jednocześnie mieć pewność, że Twoi pacjenci są “zaopiekowani’ i nie zaskoczyła ich Twoja nieobecność? Oto kilka prostych działań i narzędzi, dzięki którym odpoczniesz w spokoju:
Dopiero zaczynasz i chcesz zacząć budować widoczność oraz pozyskać pacjentów?
Albo chcesz wyróżnić się na tle konkurencji? A może masz już pozycję i rozpoznawalność, i najbardziej zależy Ci na optymalizacji pracy?
Niezależnie od specjalizacji, czy “cyklu życia’ na którym jest twój biznes, ZnanyLekarz pomoże Ci osiągnąć założone cele.
Każdego miesiąca z możliwości rejestracji wizyt online przez ZnanyLekarz.pl korzysta coraz więcej osób. Usługa budzi zrozumiałe zainteresowanie pacjentów, ale jest też entuzjastycznie przyjmowana przez samych lekarzy.
Zarządzanie własnym gabinetem jest nie lada wyzwaniem. Oprócz bycia specjalistą w swojej dziedzinie i po prostu leczenia pacjentów, w codziennej pracy zmagasz się z wieloma obowiązkami. Musisz być jednocześnie lekarzem, managerem, marketingowcem, a nierzadko również zajmujesz się administracją i rejestracją pacjentów. Mnóstwo zadań! Ułatw je sobie, wykorzystując nowoczesne narzędzia. Jednym z nich jest system rezerwacji online pacjentów. W tym artykule opowiem pokrótce czym jest, i w jaki sposób pomoże Ci zyskać więcej czasu na pracę z pacjentami.
Pacjenci, szukając lekarza, zazwyczaj korzystają z wyszukiwarki Google. Wpisują w okno wyszukiwania imię i nazwisko (jeśli znają lekarza) albo specjalizację czy rodzaj usługi oraz miasto (jeśli nie znają konkretnego specjalisty). Jak sprawić, aby Twoja strona wyświetliła się na liście wyników wyszukiwania? Możesz zadbać o pozycjonowanie strony albo zainwestować w reklamę Google Ads. Na czym polega promocja w programie Ads? I o czym należy pamiętać, uruchamiając kampanię promującą usługi lekarskie?
Żyjemy w ciągłym pośpiechu. Codzienne zajęcia w pracy i w życiu prywatnym wymagają od nas multitaskingu. Nie omija to również lekarzy. Niestety, bardzo często multitasking oznacza spadek efektywności, a w rezultacie...
Pacjent cyfrowy, digitalizacja branży medycznej i lekarz 2.0. Dowiedz się, dlaczego cyfrowa podróż pacjenta jest dziś tak ważna dla Twojej praktyki.
O pozyskiwaniu pacjentów i ścieżkach dotarcia do tych idealnych - z którymi lekarze lubią pracować.
Przy okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet przyglądamy się statystykom dotyczącym kobiet w branży medycznej w Polsce.
Ile kosztuje Profil Promowany i co daje? Za co płacisz kupując oprogramowanie gabinetowe ZnanyLekarz? A za co nie zapłacisz dodatkowo?
TeleRejestracja to jedna z usług wchodzących w skład oprogramowania gabinetowego ZnanyLekarz.pl. Ułatwia pacjentom zapisywanie się na wizyty, a jednocześnie odciąża lekarzy - dzięki wsparciu doświadczonych konsultantów nie muszą oni samodzielnie odbierać telefonów. Wciąż zdarza się, że lekarze mają wątpliwości dotyczące tego narzędzia.
System gabinetowy w serwisie ZnanyLekarz.pl jest za drogi? To niepotrzebna i niepewna inwestycja? Nic bardziej mylnego!
Jak niejednokrotnie podkreślaliśmy, o tym, czy pacjent wróci do gabinetu lekarza, decyduje wrażenie wyniesione z pierwszej wizyty. 95% zadowolonych pacjentów nie szuka już innych lekarzy, jednak niestety statystycznie aż połowa pierwszych wizyt kończy się rozczarowaniem na tyle silnym, że w przyszłości gabinet nie jest już brany pod uwagę.
Jak rozliczyć rok, na co zwrócić uwagę, czy może zmienić formę opodatkowania? Polski Ład a lekarze – eksperci podatkowi inFakt odpowiadają na pytania o podatki dla medyków.
Jak zorganizować pracę gabinetu, by móc skupić się na leczeniu, a nie na papierkowej robocie i pracy administracyjnej? Ekspert odpowiada.
Jak skutecznie pozyskiwać i…zatrzymać pacjenta? Każdy lekarz jest ekspertem w swojej dziedzinie, posiadającym specjalistyczną wiedzę medyczną. Jednak, w dzisiejszych czasach, wykształcenie i doświadczenie zawodowe nie zawsze idą w parze z zainteresowaniem ze strony pacjentów. Wielu lekarzy zapomina bowiem, że nie wystarczy być świetnym specjalistą, by pozyskać lub utrzymać pacjenta - trzeba jeszcze zadbać o jego dobre doświadczenia.
Globalny lider łączy się z polską firmą MyDr sp. z o.o. - liderem w sektorze oprogramowania do zarządzania podmiotami medycznymi.
W 2022 roku na ZnanyLekarz.pl ustanowiliśmy kilka nowych rekordów! Nie zapominajmy też, że był to rok dla nas szczególny...
Otrzymuj najciekawsze artykuły i treści od ZnanyLekarz.pl.
Popularne artykuły
Otrzymuj najciekawsze artykuły i treści od ZnanyLekarz.pl.