Pomysły na komunikację z pacjentami na 2023 rok
Szukasz inspiracji do tworzenia wartościowych wpisów? A może często wyszukujesz okazji do publikacji i komunikacji z pacjentami w social mediach? W takim razie Kalendarz dni związanych ze zdrowiem jest rozwiązaniem dla ciebie!
Pomysły na komunikację z pacjentami na wyciągnięcie ręki
W ZnanyLekarz wiemy, jak ciężkim i odpowiedzialnym zadaniem jest szukanie inspiracji i okazji do komunikacji z pacjentami. Właśnie dlatego przygotowaliśmy kolejną edycję Kalendarza świąt i okazji dla branży medycznej.
Czym jest Kalendarz dni związanych ze zdrowiem i gdzie go znaleźć?
Każdy, kto choć raz odpowiadał za planowanie komunikacji, na pewno zgodzi się, że wyszukiwanie atrakcyjnych okazji, które można wykorzystać do nawiązania kontaktu z pacjentami, nie jest łatwym zadaniem. Potrzeba do tego przede wszystkim dużo czasu, skupienia na researchu oraz wyczucia odnośnie odpowiednich źródeł inspiracji.
Kalendarz świąt i okazji dla branży medycznej rozwiąże twoje problemy związane z pomysłami na okolicznościowe SMSy, którymi aktywizujesz pacjentów, posty w social mediach, czy inspiracjami, jak pozyskać nowych pacjentów z pomocą ciekawych dla nich treści.
Pomysły na posty w social mediach. I nie tylko. Co znajdziesz w Kalendarzu świąt i okazji dla branży medycznej?
Święta i specjalne okazje stwarzają doskonałe warunki do napisania ciekawego posta. Znajdziesz je również w Kalendarzu dni związanych ze zdrowiem.
Ludzie od zawsze lubili wykorzystywać każdy pretekst do celebracji i to się nie zmieniło nawet w erze social mediów. Z tego powodu, jeśli na dany dzień przypada jakaś ciekawa okazja, została ona uwzględniona w Kalendarzu. Dzięki temu możesz go wykorzystywać jako swoją bazę, w której zawsze znajdziesz pomysły na posty i komunikację z pacjentami w social mediach.
Znajdziesz w nim również inspiracje, które możesz wykorzystać w szeroko pojętej komunikacji z pacjentami. W jaki sposób?
Kalendarz świąt dla branży medycznej 2023 - jak wykorzystać okazje w komunikacji z pacjentami?
- Przypominaj o badaniach okresowych i specjalistycznych, np. mammografia, czy USG podczas Różowego października.
- Przygotuj promocję lub zaproponuj darmowe konsultacje z okazji konkretnego święta.
- Wysyłaj SMS i e-maile z zaproszenia na w/w korzystając z kampanii ZnanyLekarz.
- Publikuj porady związane z konkretnym tematem, np. Profilaktyką nowotworową, albo empatyczną komunikacją - jeśli prowadzisz bloga na stronie, lub w formie artykułów / wideo porad na profilach placówki w social mediach.
Po więcej inspiracji sięgnij do artykułu 👉 Lekarz w social mediach: 9 pomysłów na posty.
Współtwórca bloga oraz bazy wiedzy dla lekarzy i managerów placówek medycznych.