Całkowity koszt = stała opłata za promowanie profilu (399 zł netto) + opłata za umówioną wizytę 17 zł netto. Opłata za wizyty nie jest pobierana w przypadku pacjentów powracających - tych, którzy ze swojego konta na ZnanyLekarz.pl umówili się kiedyś do danego lekarza lub też przy umawianiu wizyty zaznaczyli opcję "byłem już u tego lekarza”.
Faktury wysyłamy bezpośrednio na adres mailowy. Co więcej, masz stały dostęp do wszystkich faktur z poziomu swojego profilu.
Umowa podpisywana jest na 12 miesięcy (dopiero po takim czasie możesz zobaczyć najlepsze rezultaty). Po ich upływie umowa automatycznie przechodzi na kolejne 12 miesięcy, z 3-miesięcznym okresem wypowiedzenia.
Nauczymy Ciebie i Twój Zespół, jak korzystać z grafiku wizyt oraz pokażemy wszystkie funkcje dostępne w Pakiecie Premium. Po zakupie Pakietu Premium otrzymasz email z linkiem do jego aktywacji. Nasz Zespół Wsparcia skontaktuje się z Tobą w ciągu 3 dni roboczych. Będziesz też mógł sam ustalić dogodny dla Ciebie termin kontaktu.
Zarządzanie grafikiem wizyt jest niezwykle proste i nie wymaga zaangażowania informatyka ani żmudnych instalacji.
Jedynym numerem widocznym na profilu będzie Twój indywidualny numer TeleRejestracji. Profesjonalni konsultanci odbiorą telefony od pacjentów i zapiszą ich w Twoim grafiku wizyt. W sytuacji, gdy pacjent zadzwoni poza godzinami pracy, będzie mógł zostawić wiadomość na automatycznej sekretarce. Godziny pracy TeleRejestracji: pon.-pt. 8-20, sob. 9-16.
Zależało mi na usprawnieniu pracy. Jestem zadowolony, narzędzia dostarczane przez ZnanyLekarz.pl pozwalają mi oszczędzać czas.
Coraz częściej pacjenci umawiają się online, za pomocą grafiku wizyt. Sądzę, że to kwestia czasu, gdy tego typu rozwiązania staną się standardem.
Pacjenci są bardzo chętni i cenią sobie możliwość realizacji wizyt online. Oczywiście nie zastąpi to bezpośredniego kontaktu, ale jeżeli nie jest on możliwy, to spotkanie zdalne jest jedynym rozwiązaniem.
W mojej opinii ZnanyLekarz.pl jest bardzo przydatnym narzędziem, ułatwiającym pracę w gabinecie. Zaraz po uruchomieniu kalendarza praca stała się łatwiejsza i miałem więcej czasu na inne czynności. Pacjenci dostali dostęp do wszystkich terminów, a ja nie musiałem się martwić zapisami.
Kiedy zacząłem korzystać z kalendarza, zaskakujące dla mnie było, jak mały odsetek chorych nie zgłasza się na umówioną wizytę.