Zadbamy o to, aby Twoja praktyka była jeszcze lepiej widoczna w Google – czyli w miejscu pierwszego wyboru pacjentów do znalezienia specjalistycznej pomocy.
Podaj adres e-mail, którym logujesz się do systemu ZnanyLekarz:
Planując zaawansowane kampanie reklamowe w Google samodzielnie, trzeba liczyć się z dużym zaangażowaniem czasu m.in. na pozyskanie wiedzy i przygotowanie. Oto, jak chcemy Cię w tym odciążyć:
Strategia i egzekucja budowania widoczności Twojej praktyki będzie stworzona przez zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w marketingu dla lekarzy i specjalistów.
Damy Ci dostęp do informacji na temat zachowań odbiorców kampanii oraz dane o tym, jak wielu z nich umówiło wizytę w wyniku naszych działań.
Twoje oczekiwania są dla nas priorytetem, dlatego w każdej chwili możesz zadać pytanie przypisanemu do Ciebie specjaliście.
Z góry ustalona kwota na działania reklamowe i brak dodatkowych kosztów to dla Ciebie większy komfort pracy.
Twoje kampanie reklamowe będą w rękach profesjonalistów z wieloletnim doświadczeniem – tak jak jest to w przypadku kampanii ZnanegoLekarza. To rozwiązanie, któremu ufamy od lat!
Stała obserwacja i analiza wyników pozwoli na natychmiastowe ulepszenia kampanii. Im więcej widzimy, tym więcej możemy jednocześnie poprawić.
Obserwujemy wyniki i dajemy Ci do nich otwarty dostęp, wysyłając raporty przygotowane przez zespół czuwający nad Twoimi reklamami.
Konkretniej mówiąc – od przypisanego do Twojej usługi Opiekuna, który chętnie odpowie na nurtujące Cię pytania lub rozwieje wątpliwości dotyczace Media360.
Tylko od nas dostajesz kompleksowe rozwiązanie: dostęp do wyników kampanii i informacje o tym, jak wiele wizyt wpłynęło do kalendarza w efekcie naszych działań.
Każdy specjalista ochrony zdrowia musi pamiętać, że informacje przekazywane przez nich do publicznej wiadomości dotyczące wykonywanego zawodu nie mogą przybierać formy reklamy. Specjaliści, którzy korzystają z usług Media360 muszą być świadomi uregulowań prawnych oraz uregulowań etycznych odnoszących się do wykonywanego przez nich zawodu. ZnanyLekarz przed opublikowaniem jakichkolwiek informacji będzie prosił specjalistów o ich akceptację. Specjaliści muszą jednak pamiętać, że odpowiedzialność za przestrzeganie zasad związanych z informowaniem o ich profesji spoczywają wyłącznie na nich.
Cyfrowe platformy mają obecnie kluczowe znaczenie w tzw. ścieżce pacjenta-klienta – znacząco wspierają go w procesie rezerwacji. To także sprawdzony sposób na uzyskanie informacji o znalezionym gabinecie. Pacjenci, szukając pomocy specjalistycznej, wpisują określone frazy w wyszukiwarkę Google. Zadbamy o to, aby Twoja praktyka wyświetlała im się na samej górze strony w widocznym miejscu. To znacząco wpłynie już na odwiedziny Twojego profilu na znanylekarz.pl, a co za tym idzie – zwiększy szanse na nowe wizyty.
Zdecydowanie tak – Twoje zadowolenie to dla nas najważniejsza kwestia. Wyniki kampanii będą przygotowywane w postaci comiesięcznych raportów, w których znajdą się informacje m.in. na temat zasięgu, kliknięć, umówionych wizyt i użytych słów kluczowych.
Stworzymy konto Twojej praktyki w systemie Google Ads i zbadamy indywidualne potrzeby Twojej specjalizacji. Zdecydujemy, które słowa kluczowe najlepiej zrealizują cel kampanii, a następnie dobierzemy grupę docelową. Proces nie jest jednorazowy – będziemy stale monitorować postępy i ulepszać poszczególne elementy.
Przede wszystkim Twoja praktyka będzie lepiej widoczna, ponieważ reklamy mogą się pojawiać powyżej lub poniżej wyników wyszukiwania w wyszukiwarce Google. Szczegółowe umiejscowienia kampanii będą dopasowane do potrzeb Twojej specjalizacji.
Usługa Media360 jest dostępna wyłącznie dla indywidualnych klientów ZnanyLekarz. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji o usłudze, naciśnij przycisk poniżej. Wkrótce skontaktuje się z Tobą osoba z zespołu Media 360 i opowie o szczegółach. Pierwsze spotkanie po decyzji o współpracy to również moment na przekazanie wskazówek, które ulepszą Twój profil przed rozpoczęciem kampanii. To takie proste!
Masz pytania lub chcesz się z nami skontaktować? Daj nam znać, klikając przycisk poniżej.