Gorzowskie Centrum Medyczne Medi-Raj to wielospecjalistyczna placówka świadcząca najwyższej jakości usługi medyczne. Naszą ofertę kierujemy do nawet najbardziej wymagających pacjentów. Zatrudniamy wysoko wykwalifikowany personel medyczny gotów zaspokoić wymagania i potrzeby pacjentów indywidualnych i korporacyjnych.
Zobacz profil
Medi-Raj jest już bardzo dobrze znaną placówką medyczną. Naszym wyróżnikiem są kompleksowość usług oraz innowacyjność, również w obszarze marketingu. Główne zadanie marketingowe polega na wykorzystaniu w 100% wszystkich możliwości, jakimi obecnie dysponuje placówka, oraz na promocji nowych przedsięwzięć medycznych. Naszą strategią jest również wyznaczanie standardów i bycie liderem innowacyjności na rynku usług medycznych.
Obecnie intensywnie pracujemy nad rozwiązaniem z zakresu telemedycyny. Chodzi o telediagnostykę, telerehabilitację i leczenie na odległość. To rewolucyjne rozwiązanie rozwijane będzie pod nowych brandem "Doctor Smart".
Z racji wykonywanej wcześniej pracy byłem bardzo dobrze zorientowany w rynku marketingu internetowego. Znałem liczbę użytkowników ZnanyLekarz.pl dzięki badaniom Megapanel PBI/Gemius, dodatkowo zebrałem opinie od osób, które już korzystały z serwisu jako pacjenci, oraz od paru lekarzy.
Nie miałem wątpliwości, że warto skorzystać z usług ZnanyLekarz.pl. Decyzję podjął zarząd po rekomendacji z mojej strony i przedstawieniu wszelkich twardych danych, jakimi dysponowałem. Istotne znaczenie miała również wysoka pozycja ZnanyLekarz.pl w wynikach wyszukiwania Google na interesujące nas frazy.
Wdrożenie nastąpiło bardzo szybko i bez problemów. Zawsze podkreślam duże zaangażowanie pracowników serwisu ZnanyLekarz.pl, z którymi mam stały kontakt i wiem, że mogę liczyć zawsze na ich pomoc i poradę. Efekty, czyli umówione wizyty, były widoczne bardzo szybko.
“Od momentu uruchomienia Pakietu Premium liczba odwiedzin profili lekarzy niemal się podwoiła, a do wybranych lekarzy za pośrednictwem portalu umówiło się już ponad 200 pacjentów.”
Głównym celem było zapełnienie terminarzy naszych specjalistów w 100%. W większości przypadków cel został osiągnięty, a nawet przekroczony. Kilku specjalistów zwiększyło licznę dni, w których przyjmują w Medi-Raju. Obecność na ZnanyLekarz.pl miała w tym spory udział.
Od momentu uruchomienia Pakietu Premium liczba odwiedzin profili lekarzy niemal się podwoiła, a do wybranych lekarzy za pośrednictwem portalu umówiło się już ponad 200 pacjentów. W wybranych przypadkach mieliśmy między 20% a 30% umówionych wizyt ze ZnanyLekarz.pl.
Na pewno oszczędzamy na pozycjonowaniu i AdWords.
Wysokie pozycjonowanie i możliwość zapoznania się z opiniami o lekarzach. Obserwuję codziennie fora, na których ludzie wciąż pytają innych o doświadczenia z lekarzami, polecenia i opinie.