WYWIAD
Czy z obsługą ZnanyLekarz Phone poradzi sobie osoba w każdym wieku?

Przeprowadziliśmy wywiad z Panią Marzeną Błaszczyk, która obecnie pracuje zdalnie w rejestracji medycznej dla kilku podmiotów medycznych (zarówno placówek, jak i prywatnych gabinetów lekarskich) i prowadzi stronę internetową prezentującą wykonywane przez nią usługi. Pani postanowiła podzielić się z nami swoją opinią na temat obsługi systemu ZnanyLekarz Phone

znanylekarz-phone-symbol-blue

ZnanyLekarz Phone

To kompleksowy system do obsługi ruchu telefonicznego w placówkach medycznych. Co zyskasz, dzięki ZnanyLekarz Phone? Pomiar i analizę ruchu telefonicznego, zapewnisz pacjentom najwyższą jakość obsługi, zmierzysz skuteczność działań marketingowych i wiele więcej!

Demo

Czy może Pani opowiedzieć czym zajmuje się na co dzień?

Najprościej mówiąc: rejestruję pacjentów do lekarzy i dbam o wszystkie aspekty z tym związane. Pracę wykonuję u siebie w domu, ponieważ system umożliwia mi zdalne wykonywanie wszystkich czynności. Nie mam bezpośredniego kontaktu ani z lekarzami, ani z pacjentami. Wszystkie rozmowy odbywają się telefonicznie.

Co zmieniło się w sposobie Pani pracy, gdy zaczęła Pani korzystać z systemu ZnanyLekarz Phone?

Zacznijmy od tego, że pracę rejestratorki medycznej wykonuję od niedawna. Nie mam wykształcenia ani doświadczenia w branży medycznej. Wcześniej przez wiele lat pracowałam jako sprzedawca w sklepie. Potem postanowiłam się przebranżowić i rozpoczęłam pracę właśnie jako wirtualna rejestratorka medyczna. 

Na początku jak usłyszałam o systemie - byłam przerażona! Bałam się, że nie poradzę sobie ze sprawami technicznymi. Do nagrywania byłam przyzwyczajona - nie tyle głosu, co obrazu. W sklepie, w którym pracowałam, było pełno kamer w każdym rogu. I na tym cechy wspólne mojej poprzedniej i obecnej pracy się kończą.

PL LG FAC ZL PHONE testimonial Marzena

Słysząc o tym, że każda moja rozmowa będzie nagrywana, obawiałam się, że coś źle powiem, że lekarzowi, z którym współpracuję, to się nie spodoba. Że źle mnie oceni. Jednak tak, jak wspomniałam wcześniej - najbardziej bałam się spraw technicznych. Nie wiedziałam, w co po kolei kliknąć. Myślałam, że zapisywanie w notesie byłoby o wiele prostsze i szybsze. Obawiałam się, że nie zdążę jednocześnie skupić się na rozmowie, znaleźć odpowiednie pola i wpisać w komputerze wypowiedzi pacjenta. Gdy zaczęłam używać systemu, okazało się, że nie jest to takie straszne, jak mi się wydawało.

“Przyznam, że managerowi zwykle najciężej jest przekonać starsze osoby do skorzystania z systemu ZnanyLekarz Phone. Jednak gdy zdecydują się spróbować i przejdą pierwsze szkolenie, zwykle przekonują się o łatwości użytkowania. Przez to, że system jest bardzo intuicyjny, każda osoba - nawet rzadko korzystająca z komputera - bardzo szybko się wdraża. A dodatkowo opiekunowie klienta zawsze służą pomocą i wszystko dokładnie tłumaczą.
- Adrian Augustyniak, ekspert ZnanyLekarz Phone”

Jak wyglądały Pani początki korzystania ze ZnanyLekarz Phone?

Po pierwszym szkoleniu jeszcze nie wszystko było dla mnie jasne. ZnanyLekarz przydzielił mi opiekuna - panią Kaję. Od samego początku współpracy wiem, że mogę do niej zadzwonić gdy nie umiem zrobić czegoś w systemie. Jej pomoc jest nieoceniona w codziennej pracy, bo podchodzi do moich wątpliwości bardzo rzeczowo, mówi “jak do laika”.


Właściwie po pierwszych dwóch dniach pracy z systemem byłam już przygotowana do używania go na co dzień. Nie potrzebuję używać dodatkowo innego systemu albo robić notatek na kartce, bo nie mam już żadnego problemu z rejestracją pacjenta w systemie ZnanyLekarz Phone.

“Szkolenie z systemu ZnanyLekarz Phone trwa około 45 minut. Wówczas klient spotyka się online ze swoim dedykowanym opiekunem. Pierwszy etap to przedstawienie klientowi wszystkich potrzebnych funkcji systemu. Drugi zaś - to czas na pytania od klienta. Zazwyczaj niecała godzina wystarcza na przekazanie wiedzy niezbędnej do samodzielnego obsłużenia systemu, ale jako opiekunowie, jesteśmy dostępni dla swoich klientów przez cały okres korzystania z usługi.
- Kaja Krześniak, opiekun klienta ZnanyLekarz Phone”

Z jakich funkcji systemu najczęściej korzysta Pani w swojej pracy? Które z nich są najbardziej przydatne?

Ciężko powiedzieć, bo ja korzystam ze wszystkiego. Gdybym musiała wybrać jedną funkcję… to chyba byłaby to możliwość nagrywania i odsłuchania rozmowy. Często słucham swoich rozmów z pacjentami, po to by przypomnieć sobie niektóre informacje - takie jak nazwisko czy PESEL - i upewnić się, że dobrze je zapisałam.

Bardzo mi się też podoba zapisywanie zadań do zrobienia. Przypominam sobie sytuację, w której przez 3 dni wyświetlało mi się powiadomienie o oddzwonieniu do pacjentki. Chciałam zaznaczyć zrealizowanie zadania, więc próbowałam dzwonić codziennie, ale pacjentka nie odbierała. Domyślam się że gdybym zapisała je na kartce, mogłabym ją zgubić lub przypadkowo wyrzucić, a co za tym idzie, nie próbować oddzwaniać aż przez 3 dni. Po kilku dniach, pacjentka zadzwoniła do mnie i podziękowała za tak wiele telefonów i troskę o to, by jej termin wizyty na pewno był zarezerwowany.

PL LG FAC ZL PHONE testimonial Marzena 2

Czy w placówce, w której Pani zdalnie pracuje, współpracownicy wymieniają się zadaniami do zrobienia?

Tak. W klinice pracuję z wieloma specjalistami. Bardzo często pacjenci pytają o wyniki swoich badań, a ja nie mam dostępu do ich kart, ponieważ te dane są poufne. W takich sytuacjach mogę przypisać zadanie danemu specjaliście, aby oddzwonił do pacjenta i udzielił potrzebnych informacji.

Czy poleciłaby Pani system ZnanyLekarz Phone osobom pracującym w placówkach medycznych?

Ja już to robię! Nie mogę nikogo do niczego zmusić, ale zawsze próbuję przedstawić lekarzom czy managerom korzyści, które mieliby z wdrożenia tego systemu w swoich placówkach czy gabinetach. Nie czerpię żadnej korzyści z polecania. Uważam, że system jest po prostu intuicyjny i łatwy w obsłudze. Nawet dla osoby, która nie ma doświadczenia w obsłudze systemu. Myślę, że poradzi sobie z nim każdy! 

PL LG FAC ZL PHONE testimonial Marzena 3
Zobacz historie sukcesu naszych Klientów!
Zobacz wszystkie
Masz pytanie? Napisz do nas! Nasz doradca skontaktuje się z Tobą w ciągu 48 h. Skontaktuj się