Płatności

Włącz Płatności i pobieraj opłaty za konsultacje online oraz wizyty w gabinecie

Czy Twoi pacjenci często odwołują wizyty na ostatnią chwilę lub w ogóle się na nich nie pojawiają? Dowiedz się więcej o korzyściach płynących z Płatności.

Poproś o demo
Wspierane przez:
applepay-logo-blue-1 blik-logo-blue gpay-logo-blue mastercard-logo-blue visa-logo-blue
pl-payment-booking-detail-patient-computer@2x

Co zyskasz dzięki Płatnościom

icon-heart-filled
Satysfakcja

Szybki, wygodny i bezpieczny sposób zapłaty dla Ciebie i Twoich pacjentów.

icon-bank-note
Pewność

Po zapłaceniu z góry pacjenci przychodzą na umówione wizyty i rzadko odwołują je na ostatnią chwilę.

icon-lock
Bezpieczeństwo

Chronimy Cię przed oszustwami, wycofanymi płatnościami i innymi niekorzystnymi działaniami.

icon-support
Wsparcie

Zapewniamy Ci wsparcie w każdej sytuacji.

 
Poproś o demo
Ochrona

Ochrona przed utratą przychodów

Jak działa ochrona przed nieobecnościami?
  • Zachowujesz pieniądze za wizyty odwołane na mniej niż 24 godziny przed terminem.
  • Pieniądze zostają w Twojej kieszeni, nawet jeśli pacjent nie pojawi się na wizycie.
  • Dzięki przyjmowaniu płatności z góry zaoszczędzisz nie tylko swój czas, ale i pieniądze.
pl-saas-agenda-notification-no-show-doctor-tablet@2x
Wsparcie

ZnanyLekarz zapewnia Ci wsparcie od początku do końca

  • Wspieramy Cię na każdym etapie procesu przetwarzania płatności online.
  • Chronimy Cię przed oszustwami i innymi niebezpiecznymi zachowaniami płatników.
  • Nie musisz kontaktować się z żadnym zewnętrznym procesorem płatności. ZnanyLekarz kompleksowo zajmuje się wsparciem Twojego konta.
pl-payment-method-secure-settings-patient-mobile@2x
Panel finansów

Pełna kontrola nad transakcjami

Co to oznacza?
  • Zyskujesz przejrzysty wgląd do finansowych raportów bezpośrednio na swoim koncie w kalendarzu oraz w zakładce Płatności.
  • Śledzisz wszystkie płatności dokonywane przez pacjentów.
  • Możesz sprawdzić podgląd wszystkich przelewów dokonywanych na Twoje konto bankowe.
pl-payment-invoice-doctor-mobile@2x

Najczęściej zadawane pytania

Z kim się mogę skontaktować w razie pytań?

Jeśli masz pytania lub wątpliwości dotyczące procesu płatności online, skontaktuj się ze swoim Opiekunem lub napisz do nas na: cc@znanylekarz.pl

Pacjenci pytają, jak wygląda zwrot pieniędzy. Z kim mogą się skontaktować się w tej sprawie?

W przypadku pytań dotyczących zwrotów pieniędzy pacjenci mogą skontaktować się z działem Patient Care na kontakt@znanylekarz.pl.

Pacjent poinformował mnie, że nie dotrze na wizytę. Czy mam anulować wizytę w systemie ZnanyLekarz samodzielnie?

Nie, to pacjent powinien anulować wizytę ze swojego konta, jeśli wie, że nie uda mu się na nią dotrzeć.

Proces weryfikacyjny: dlaczego muszę przesłać zdjęcie swojego dowodu osobistego lub dokumentu potwierdzającego mój adres zamieszkania?

Stripe (dostawca narzędzia do płatności) może wymagać dodatkowej dokumentacji w celu zidentyfikowania Twojej tożsamości lub danych Twojego przedsiębiorstwa.

Stripe jest zobowiązany do gromadzenia, weryfikowania i przechowywania informacji identyfikacyjnych na temat osób fizycznych powiązanych z kontem Stripe. Wymogi te pochodzą od organów regulacyjnych i partnerów finansowych i mają na celu utrzymywanie przejrzystości i zapobieganie wykorzystywaniu złożonych struktur przedsiębiorstwa w celu ukrycia finansowania terroryzmu, prania pieniędzy, uchylania się od opodatkowania i innych przestępstw finansowych.

Podobno jest ryzyko, że płatność zostanie wycofana z banku po wizycie. Jak to może wpłynąć na moją działalność?

Nie musisz martwić się obciążeniami zwrotnymi, ponieważ chronimy Cię przed nimi.

Jeśli pacjent zachowa się w stosunku do Ciebie nie w porządku i wycofa płatność, pokryjemy zarówno cenę wizyty, jak również dodatkową opłatę, za otwarcie sporu, narzuconą przez naszego operatora płatności. Ty otrzymasz całą kwotę usługi na swoje konto bankowe.

Możemy się z Tobą skontaktować w celu wyjaśnienia sprawy, ale nie ponosisz żadnych kosztów finansowych (chyba że wyrazisz na to zgodę).

Z jakich kosztów składa się prowizja?

ZnanyLekarz ponosi koszty związane z prowadzeniem konta, które narzucane są przez procesora płatnościowego i które obejmują między innymi:
- opłatę pobieraną od każdej transakcji,
- opłatę pobieraną od każdej wypłaty na rachunek bankowy,
- opłatę za każdą sporną (wycofaną) płatność,
- opłatę miesięczną za aktywne konto

Z planem VIP możesz uzyskać jeszcze niższą prowizję transakcyjną.

Jak uzyskać niższą prowizję od transakcji?
Nasz plan VIP oferuje prowizję transakcyjną w wysokości zaledwie 2,95% w porównaniu do 4,95% w innych planach.

Poproś o demo
 

Płatności zintegrowane z Serwisem ZnanyLekarz.pl są zapewniane przez operatora płatności zgodnie z postanowieniami Regulaminu korzystania z płatności zintegrowanych z serwisem. ZnanyLekarz świadczy jedynie pomocnicze usługi techniczne polegające na umożliwieniu połączenia profesjonalistów z pacjentami. Nawet, jeżeli świadczymy usługi wsparcia związane z integracją z operatorem płatności, ZnanyLekarz nie świadczy usług płatniczych ani usług finansowych. ZnanyLekarz nie wchodzi również w posiadanie kwot zapłaconych profesjonalistom przez ich pacjentów.