Płatności

Włącz Płatności i pobieraj opłaty za konsultacje online oraz wizyty w gabinecie

Czy Twoi pacjenci często odwołują wizyty na ostatnią chwilę lub w ogóle się na nich nie pojawiają? Dowiedz się więcej o korzyściach płynących z Płatności.

Poproś o demo
Wspierane przez:
applepay-logo-blue-1 blik-logo-blue gpay-logo-blue mastercard-logo-blue visa-logo-blue
pl-payment-booking-detail-patient-computer@2x

Co zyskasz dzięki Płatnościom

icon-heart-filled
Satysfakcja
icon-bank-note
Pewność
icon-lock
Bezpieczeństwo
icon-support
Wsparcie
 
Poproś o demo
Ochrona

Ochrona przed utratą przychodów

Jak działa ochrona przed nieobecnościami?
  • Zachowujesz pieniądze za wizyty odwołane na mniej niż 24 godziny przed terminem.
  • Pieniądze zostają w Twojej kieszeni, nawet jeśli pacjent nie pojawi się na wizycie.
  • Dzięki przyjmowaniu płatności z góry zaoszczędzisz nie tylko swój czas, ale i pieniądze.
pl-saas-agenda-notification-no-show-doctor-tablet@2x
Wsparcie

ZnanyLekarz zapewnia Ci wsparcie od początku do końca

  • Wspieramy Cię na każdym etapie procesu przetwarzania płatności online.
  • Chronimy Cię przed oszustwami i innymi niebezpiecznymi zachowaniami płatników.
  • Nie musisz kontaktować się z żadnym zewnętrznym procesorem płatności. ZnanyLekarz kompleksowo zajmuje się wsparciem Twojego konta.
pl-payment-method-secure-settings-patient-mobile@2x
Panel finansów

Pełna kontrola nad transakcjami

Co to oznacza?
  • Zyskujesz przejrzysty wgląd do finansowych raportów bezpośrednio na swoim koncie w kalendarzu oraz w zakładce Płatności.
  • Śledzisz wszystkie płatności dokonywane przez pacjentów.
  • Możesz sprawdzić podgląd wszystkich przelewów dokonywanych na Twoje konto bankowe.
pl-payment-invoice-doctor-mobile@2x

Najczęściej zadawane pytania

Z kim się mogę skontaktować w razie pytań?

Jeśli masz pytania lub wątpliwości dotyczące procesu płatności online, skontaktuj się ze swoim Opiekunem lub napisz do nas na: cc@znanylekarz.pl

Pacjenci pytają, jak wygląda zwrot pieniędzy. Z kim mogą się skontaktować się w tej sprawie?

W przypadku pytań dotyczących zwrotów pieniędzy pacjenci mogą skontaktować się z działem Patient Care na kontakt@znanylekarz.pl.

Pacjent poinformował mnie, że nie dotrze na wizytę. Czy mam anulować wizytę w systemie ZnanyLekarz samodzielnie?

Nie, to pacjent powinien anulować wizytę ze swojego konta, jeśli wie, że nie uda mu się na nią dotrzeć.

Proces weryfikacyjny: dlaczego muszę przelać 1 zł?

Nasz operator płatności poprosi Cię o dokonanie płatności weryfikacyjnej w wysokości 1 zł, podczas procesu tworzenia konta Płatności, w celu potwierdzenia Twojej tożsamości i wskazanego przez Ciebie konta do wypłat. Kwota ta zostanie zwrócona na Twoje konto bankowe po weryfikacji. Przelew należy wykonać z firmowego numeru rachunku bankowego podanego w CEIDG lub KRS.

Podobno jest ryzyko, że płatność zostanie wycofana z banku po wizycie. Jak to może wpłynąć na moją działalność?

Nie musisz martwić się obciążeniami zwrotnymi, ponieważ chronimy Cię przed nimi.

Jeśli pacjent zachowa się w stosunku do Ciebie nie w porządku i wycofa płatność, pokryjemy zarówno cenę wizyty, jak również dodatkową opłatę, za otwarcie sporu, narzuconą przez naszego operatora płatności. Ty otrzymasz całą kwotę usługi na swoje konto bankowe.

Możemy się z Tobą skontaktować w celu wyjaśnienia sprawy, ale nie ponosisz żadnych kosztów finansowych (chyba że wyrazisz na to zgodę).

Z jakich kosztów składa się prowizja?

ZnanyLekarz ponosi koszty związane z prowadzeniem konta, które narzucane są przez operatora płatności i które obejmują między innymi:

  • opłatę pobieraną od każdej transakcji,
  • opłatę za każdą sporną (wycofaną) płatność.
Z planem VIP możesz uzyskać jeszcze niższą prowizję transakcyjną.

Jak uzyskać niższą prowizję od transakcji?
Nasz plan VIP oferuje prowizję transakcyjną w wysokości zaledwie 1,99% w porównaniu do 2,99% w innych planach.

Poproś o demo
 

Płatności zintegrowane z Serwisem ZnanyLekarz.pl są zapewniane przez operatora płatności zgodnie z postanowieniami Regulaminu korzystania z płatności zintegrowanych z serwisem. ZnanyLekarz świadczy jedynie pomocnicze usługi techniczne polegające na umożliwieniu połączenia profesjonalistów z pacjentami. Nawet, jeżeli świadczymy usługi wsparcia związane z integracją z operatorem płatności, ZnanyLekarz nie świadczy usług płatniczych ani usług finansowych. ZnanyLekarz nie wchodzi również w posiadanie kwot zapłaconych profesjonalistom przez ich pacjentów.