Płatności

Włącz Płatności i pobieraj opłaty za konsultacje online oraz wizyty w gabinecie

Czy Twoi pacjenci często odwołują wizyty na ostatnią chwilę lub w ogóle się na nich nie pojawiają? Dowiedz się więcej o korzyściach płynących z Płatności.

Poproś o demo
Wspierane przez:
applepay-logo-blue-1 blik-logo-blue gpay-logo-blue mastercard-logo-blue przelewy24-logo-blue visa-logo-blue
pl-img-content-payments@2x

Co zyskasz dzięki Płatnościom

icon-heart-filled
Satysfakcja

Szybki, wygodny i bezpieczny sposób zapłaty dla Ciebie i Twoich pacjentów.

icon-bank-note
Pewność

Po zapłaceniu z góry pacjenci przychodzą na umówione wizyty i rzadko odwołują je na ostatnią chwilę.

icon-lock
Bezpieczeństwo

Chronimy Cię przed oszustwami, wycofanymi płatnościami i innymi niekorzystnymi działaniami.

Support
Wsparcie

Zapewniamy Ci wsparcie w każdej sytuacji.

 
Poproś o demo
Ochrona

Ochrona przed utratą przychodów

Jak działa ochrona przed nieobecnościami?

  • Zachowujesz pieniądze za wizyty odwołane na mniej niż 24 godziny przed terminem.
  • Pieniądze zostają w Twojej kieszeni, nawet jeśli pacjent nie pojawi się na wizycie.
  • Dzięki przyjmowaniu płatności z góry zaoszczędzisz nie tylko swój czas, ale i pieniądze.
Payments first feature image
Wsparcie

ZnanyLekarz zapewnia Ci wsparcie od początku do końca

  • Wspieramy Cię na każdym etapie procesu przetwarzania płatności online.
  • Chronimy Cię przed oszustwami i innymi niebezpiecznymi zachowaniami płatników.
  • Nie musisz kontaktować się z żadnym zewnętrznym procesorem płatności. ZnanyLekarz kompleksowo zajmuje się wsparciem Twojego konta.
Payments second feature image
Panel finansów

Pełna kontrola nad transakcjami

Co to oznacza?

  • Zyskujesz przejrzysty wgląd do finansowych raportów bezpośrednio na swoim koncie w kalendarzu oraz w zakładce Płatności.
  • Śledzisz wszystkie płatności dokonywane przez pacjentów.
  • Możesz sprawdzić podgląd wszystkich przelewów dokonywanych na Twoje konto bankowe.
Payments third feature image

Najczęściej zadawane pytania

Z kim się mogę skontaktować w razie pytań?

Jeśli masz pytania lub wątpliwości dotyczące procesu płatności online, skontaktuj się ze swoim Opiekunem lub napisz do nas na: cc@znanylekarz.pl

Pacjenci pytają, jak wygląda zwrot pieniędzy. Z kim mogą się skontaktować się w tej sprawie?

W przypadku pytań dotyczących zwrotów pieniędzy pacjenci mogą skontaktować się z działem Patient Care na kontakt@znanylekarz.pl.

Pacjent poinformował mnie, że nie dotrze na wizytę. Czy mam anulować wizytę w systemie ZnanyLekarz samodzielnie?

Nie, to pacjent powinien anulować wizytę ze swojego konta, jeśli wie, że nie uda mu się na nią dotrzeć.

Proces weryfikacyjny: dlaczego muszę przesłać zdjęcie swojego dowodu osobistego lub dokumentu potwierdzającego mój adres zamieszkania?

Stripe (dostawca narzędzia do płatności) może wymagać dodatkowej dokumentacji w celu zidentyfikowania Twojej tożsamości lub danych Twojego przedsiębiorstwa.

Stripe jest zobowiązany do gromadzenia, weryfikowania i przechowywania informacji identyfikacyjnych na temat osób fizycznych powiązanych z kontem Stripe. Wymogi te pochodzą od organów regulacyjnych i partnerów finansowych i mają na celu utrzymywanie przejrzystości i zapobieganie wykorzystywaniu złożonych struktur przedsiębiorstwa w celu ukrycia finansowania terroryzmu, prania pieniędzy, uchylania się od opodatkowania i innych przestępstw finansowych.

Podobno jest ryzyko, że płatność zostanie wycofana z banku po wizycie. Jak to może wpłynąć na moją działalność?

Płatność wycofana z banku (zwana również sporem płatniczym) pojawia się, gdy posiadacz karty (pacjent) kwestionuje transakcję i zwraca się do banku wydającego kartę o anulowanie tej transakcji.

Kiedy to się stanie, pieniądze są pobrane, dopóki sprawa nie zostanie rozwiązana. Jeżeli przepisy bankowe okażą się wspierać posiadacza karty, fundusze te zwracane są na jego konto (w tym wypadku na konto pacjenta). Jeśli przepisy banku będą przychylne dla zleceniobiorcy (w tym wypadku lekarza bądź specjalisty), pieniądze znajdą się na jego koncie.

Aby ochronić Cię przed wycofaniem płatności, w Twoim imieniu zbierzemy niezbędne dowody i przekażemy je Stripe'owi (bez Twojego zaangażowania).

Jeśli okaże się, że pacjent Cię oszukał, ale bank nie uznał jego winy i zwrócił mu pieniądze, jako ZnanyLekarz prześlemy na Twoje konto całą kwotę oraz opłatę manipulacyjną w wysokości 65 PLN.

Z jakich kosztów składa się prowizja?

ZnanyLekarz ponosi koszty związane z prowadzeniem konta, które narzucane są przez procesora płatnościowego i które obejmują między innymi:
- opłatę pobieraną od każdej transakcji,
- opłatę pobieraną od każdej wypłaty na rachunek bankowy,
- opłatę za każdą sporną (wycofaną) płatność,
- opłatę miesięczną za aktywne konto

Całkowity koszt jaki ponosisz to 4,95% (+VAT) od transakcji

Zakładając, że średni koszt Twojej konsultacji to 150zł, jedna uratowana wizyta pokrywa koszt 20 kolejnych prowizji.

Poproś o demo
 

Płatności zintegrowane z Serwisem ZnanyLekarz.pl są zapewniane przez operatora płatności zgodnie z postanowieniami Regulaminu korzystania z płatności zintegrowanych z serwisem. ZnanyLekarz świadczy jedynie pomocnicze usługi techniczne polegające na umożliwieniu połączenia profesjonalistów z pacjentami. Nawet, jeżeli świadczymy usługi wsparcia związane z integracją z operatorem płatności, ZnanyLekarz nie świadczy usług płatniczych ani usług finansowych. ZnanyLekarz nie wchodzi również w posiadanie kwot zapłaconych profesjonalistom przez ich pacjentów.