Płatności

Czy Twoi pacjenci często odwołują wizyty na ostatnią chwilę lub w ogóle się na nich nie pojawiają?

Włącz Płatności i pobieraj opłaty z góry za konsultacje online oraz wizyty w gabinecie.

Aktywuj teraz
image-hero-PL-1

Bezpieczne, proste i przydatne

Przestaniesz ponosić straty z powodu wizyt odwołanych na ostatnią chwilę lub nieobecności pacjentów

Ochrona

Ochrona przed utratą przychodów

Jak działa ochrona przed nieobecnościami?

• Zachowujesz pieniądze za wizyty odwołane na mniej niż 24 godziny przed terminem
Pieniądze zostają w Twojej kieszeni, nawet jeśli pacjent nie pojawi się na wizycie
• Dzięki przyjmowaniu płatności z góry zaoszczędzisz nie tylko swój czas, ale i pieniądze

image-1-PL
Wsparcie

ZnanyLekarz zapewnia Ci wsparcie od początku do końca

Wspieramy Cię na każdym etapie procesu przetwarzania płatności online
Chronimy Cię przed oszustwami i innymi niebezpiecznymi zachowaniami płatników
Nie musisz kontaktować się z żadnym zewnętrznym procesorem płatności. ZnanyLekarz kompleksowo zajmuje się wsparciem Twojego konta
pl
Panel finansów

Pełna kontrola nad transakcjami

Co to oznacza?

Zyskujesz przejrzysty wgląd do finansowych raportów bezpośrednio na swoim koncie w kalendarzu oraz w zakładce Płatności
Śledzisz wszystkie płatności dokonywane przez pacjentów
Możesz sprawdzić podgląd wszystkich przelewów dokonywanych na Twoje konto bankowe

image-3-PL-1

Daj swoim pacjentom komfort opłacania wizyt online

Aktywuj Płatności

Korzyści aktywowania usługi Płatności

Szybkie, wygodne i bezpieczne płatności online budujące satysfakcję pacjentów

Ochrona przed odwołaniem wizyt na ostatnią chwilę i nieobecnościami pacjentów na wizytach

Ochrona przed oszustwami i niebezpiecznymi zachowaniami płatników

Kompleksowe wsparcie klienta w każdej sytuacji

Najczęściej zadawane pytania

Z kim mogę się skontaktować w razie pytań?

Jeśli masz pytania lub wątpliwości dotyczące procesu płatności online, skontaktuj się ze swoim Opiekunem lub napisz do nas na: cc@znanylekarz.pl.


Pacjenci pytają o proces zwrotu pieniędzy. Do kogo mogą się zwrócić w tej sprawie?

W przypadku pytań dotyczących zwrotów pieniędzy pacjenci mogą skontaktować się z działem User Care pisząc na kontakt@znanylekarz.pl.


Pacjent poinformował mnie, że nie dotrze na wizytę. Powinienem/powinnam anulować wizytę w systemie ZnanyLekarz samodzielnie?

Nie, to pacjent powinien anulować wizytę ze swojego konta, jeśli wie, że nie uda mu się na nią dotrzeć.


Proces weryfikacyjny: dlaczego muszę przesłać zdjęcie swojego dowodu osobistego lub dokumentu potwierdzającego mój adres zamieszkania?

Stripe (dostawca narzędzia do płatności) może wymagać dodatkowej dokumentacji w celu zidentyfikowania Twojej tożsamości lub danych Twojego przedsiębiorstwa.

Stripe jest zobowiązany do gromadzenia, weryfikowania i przechowywania informacji identyfikacyjnych na temat osób fizycznych powiązanych z kontem Stripe. Wymogi te pochodzą od organów regulacyjnych i partnerów finansowych i mają na celu utrzymywanie przejrzystości i zapobieganie wykorzystywaniu złożonych struktur przedsiębiorstwa w celu ukrycia finansowania terroryzmu, prania pieniędzy, uchylania się od opodatkowania i innych przestępstw finansowych.


Podobno jest ryzyko, że płatność zostanie wycofana z banku po wizycie. Jak to może wpłynąć na moją działalność?

Płatność wycofana z banku (zwana również sporem płatniczym) pojawia się, gdy posiadacz karty (pacjent) kwestionuje transakcję i zwraca się do banku wydającego kartę o anulowanie tej transakcji.

Kiedy to się stanie, pieniądze zostaną zatrzymane do momentu wyjaśnienia sprawy. Jeżeli bank stanie po stronie posiadacza karty, fundusze te zwracane są na jego konto (w tym wypadku na konto pacjenta). Jeśli przepisy banku będą przychylne dla zleceniobiorcy (w tym wypadku lekarza bądź specjalisty), pieniądze znajdą się na jego koncie.

Jeśli przytrafi Ci się taka sytuacja, w Twoim imieniu zbierzemy niezbędne dowody i przekażemy je Stripe'owi (bez Twojego zaangażowania).

Jeśli się okaże, że pacjent Cię oszukał, ale bank nie uznał jego winy i zwrócił mu pieniądze, dołożymy wszelkich starań, aby zwrócić Ci całość kwoty wizyty oraz opłatę manipulacyjną w wysokości 65 PLN.


Z jakich kosztów składa się prowizja?

ZnanyLekarz ponosi koszty związane z prowadzeniem konta, które narzucane są przez procesora płatnościowego Stripe i które obejmują między innymi:


- opłatę pobieraną od każdej transakcji,
- opłatę pobieraną od każdej wypłaty na rachunek bankowy,
- opłatę za każdą sporną (wycofaną) płatność,
- opłatę miesięczną za aktywne konto


Całkowity koszt

Ile to kosztuje?

Całkowity koszt jaki ponosisz to

4,95%

od transakcji

Zakładając, że średni koszt Twojej konsultacji to 150zł, jedna uratowana wizyta pokrywa koszt 20 kolejnych prowizji. 

 

Włącz Płatności  

Dołącz do tysięcy zadowolonych lekarzy i specjalistów

"Jestem bardzo zadowolona z płatności online! Dzięki tej funkcjonalności uniknęłam strat finansowych spowodowanych odwoływaniem wizyt na ostatnią chwilę lub nieobecnościami pacjentów. Wszystko dzieje się automatycznie, nie muszę uczestniczyć w całym procesie - wszystko po stronie ZnanegoLekarza!"
Doctor Avatar

mgr Dorota Michniewska

Psycholog

Pozwól nam wesprzeć Cię w budowaniu wizerunku online

Zacznij teraz