Czy Twoi pacjenci często odwołują wizyty na ostatnią chwilę lub w ogóle się na nich nie pojawiają?
Włącz Płatności i pobieraj opłaty z góry za konsultacje online oraz wizyty w gabinecie.
Przestaniesz ponosić straty z powodu wizyt odwołanych na ostatnią chwilę lub nieobecności pacjentów
Jak działa ochrona przed nieobecnościami?
• Zachowujesz pieniądze za wizyty odwołane na mniej niż 24 godziny przed terminem
• Pieniądze zostają w Twojej kieszeni, nawet jeśli pacjent nie pojawi się na wizycie
• Dzięki przyjmowaniu płatności z góry zaoszczędzisz nie tylko swój czas, ale i pieniądze
Co to oznacza?
• Zyskujesz przejrzysty wgląd do finansowych raportów bezpośrednio na swoim koncie w kalendarzu oraz w zakładce Płatności
• Śledzisz wszystkie płatności dokonywane przez pacjentów
• Możesz sprawdzić podgląd wszystkich przelewów dokonywanych na Twoje konto bankowe
Szybkie, wygodne i bezpieczne płatności online budujące satysfakcję pacjentów
Ochrona przed odwołaniem wizyt na ostatnią chwilę i nieobecnościami pacjentów na wizytach
Ochrona przed oszustwami i niebezpiecznymi zachowaniami płatników
Kompleksowe wsparcie klienta w każdej sytuacji
Jeśli masz pytania lub wątpliwości dotyczące procesu płatności online, skontaktuj się ze swoim Opiekunem lub napisz do nas na: cc@znanylekarz.pl.
W przypadku pytań dotyczących zwrotów pieniędzy pacjenci mogą skontaktować się z działem User Care pisząc na kontakt@znanylekarz.pl.
Nie, to pacjent powinien anulować wizytę ze swojego konta, jeśli wie, że nie uda mu się na nią dotrzeć.
Stripe (dostawca narzędzia do płatności) może wymagać dodatkowej dokumentacji w celu zidentyfikowania Twojej tożsamości lub danych Twojego przedsiębiorstwa.
Stripe jest zobowiązany do gromadzenia, weryfikowania i przechowywania informacji identyfikacyjnych na temat osób fizycznych powiązanych z kontem Stripe. Wymogi te pochodzą od organów regulacyjnych i partnerów finansowych i mają na celu utrzymywanie przejrzystości i zapobieganie wykorzystywaniu złożonych struktur przedsiębiorstwa w celu ukrycia finansowania terroryzmu, prania pieniędzy, uchylania się od opodatkowania i innych przestępstw finansowych.
Płatność wycofana z banku (zwana również sporem płatniczym) pojawia się, gdy posiadacz karty (pacjent) kwestionuje transakcję i zwraca się do banku wydającego kartę o anulowanie tej transakcji.
Kiedy to się stanie, pieniądze zostaną zatrzymane do momentu wyjaśnienia sprawy. Jeżeli bank stanie po stronie posiadacza karty, fundusze te zwracane są na jego konto (w tym wypadku na konto pacjenta). Jeśli przepisy banku będą przychylne dla zleceniobiorcy (w tym wypadku lekarza bądź specjalisty), pieniądze znajdą się na jego koncie.
Jeśli przytrafi Ci się taka sytuacja, w Twoim imieniu zbierzemy niezbędne dowody i przekażemy je Stripe'owi (bez Twojego zaangażowania).
Jeśli się okaże, że pacjent Cię oszukał, ale bank nie uznał jego winy i zwrócił mu pieniądze, dołożymy wszelkich starań, aby zwrócić Ci całość kwoty wizyty oraz opłatę manipulacyjną w wysokości 65 PLN.
ZnanyLekarz ponosi koszty związane z prowadzeniem konta, które narzucane są przez procesora płatnościowego Stripe i które obejmują między innymi:
- opłatę pobieraną od każdej transakcji,
- opłatę pobieraną od każdej wypłaty na rachunek bankowy,
- opłatę za każdą sporną (wycofaną) płatność,
- opłatę miesięczną za aktywne konto
mgr Dorota Michniewska
Psycholog