Skupisz się na leczeniu, a my zajmiemy się telefonami
wizyt umówionych dzięki telerejestracji
średni czas oczekiwania pacjenta na linii
odebranych telefonów
Nasz zespół konsultantów ma szeroką dostępność, po to, by zadbać o wszystkie połączenia przychodzące.
Dzięki dostępności od poniedziałku do piątku w godz. 8-17 możesz mieć pewność, że prawie wszystkie Twoje połączenia zostaną odebrane.
Powiedz nam, jakie masz wymagania.
Przekaż wszystkie informacje zespołowi TeleRejestracji. Dzięki temu wszystkie dzwoniące osoby będą informowane zgodne z Twoimi wymaganiami. Jeśli pacjent zapyta o merytoryczne aspekty leczenia, konsultant dopiero wtedy przekieruje połączenie do Twojego gabinetu.
Umówimy pacjentów na wizyty do Ciebie.
Konsultanci TeleRejestracji, posiadający doświadczenie w umawianiu wizyt lekarskich, odbiorą telefony od pacjentów i zarezerwują wizyty w Twoim kalendarzu. O każdej nowej rezerwacji zostaniesz powiadomiony SMS-em.
Pacjent dzwoni na numer z Twojego profilu i zostaje połączony bezpośrednio z konsultantem z centrum umawiania wizyt
Telerejestracja odbiera telefon i umawia pacjenta na wizytę w terminie dostępnym w Twoim kalendarzu
Konsultant dodaje termin wizyty do kalendarza a Ty otrzymujesz automatyczne powiadomienie SMS przy każdej nowej rezerwacji