Telerejestracja

99% odebranych telefonów. Zero straconych wizyt.

Skupisz się na leczeniu, a my zajmiemy się telefonami

placeholder
0

wizyt umówionych dzięki telerejestracji

2 sek.

średni czas oczekiwania pacjenta na linii

0%

odebranych telefonów

99% odebranych połączeń

Nasz zespół konsultantów ma szeroką dostępność, po to, by zadbać o wszystkie połączenia przychodzące.
Dzięki dostępności od poniedziałku do piątku w godz. 8-17 możesz mieć pewność, że prawie wszystkie Twoje połączenia zostaną odebrane.

placeholder

Zdecyduj, o czym powinniśmy informować pacjentów

Powiedz nam, jakie masz wymagania.
Przekaż wszystkie informacje zespołowi TeleRejestracji. Dzięki temu wszystkie dzwoniące osoby będą informowane zgodne z Twoimi wymaganiami. Jeśli pacjent zapyta o merytoryczne aspekty leczenia, konsultant dopiero wtedy przekieruje połączenie do Twojego gabinetu.

placeholder

Odbierzemy połączenia przychodzące

Umówimy pacjentów na wizyty do Ciebie.
Konsultanci TeleRejestracji, posiadający doświadczenie w umawianiu wizyt lekarskich, odbiorą telefony od pacjentów i zarezerwują wizyty w Twoim kalendarzu. O każdej nowej rezerwacji zostaniesz powiadomiony SMS-em.

placeholder
placeholder
1. Telefon od pacjenta

Pacjent dzwoni na numer z Twojego profilu i zostaje połączony bezpośrednio z konsultantem z centrum umawiania wizyt

placeholder
2. Odebranie połączenia

Telerejestracja odbiera telefon i umawia pacjenta na wizytę w terminie dostępnym w Twoim kalendarzu

placeholder
3. Umówienie wizyty

Konsultant dodaje termin wizyty do kalendarza a Ty otrzymujesz automatyczne powiadomienie SMS przy każdej nowej rezerwacji

Wasze pytania, nasze odpowiedzi