OPROGRAMOWANIE DLA PLACÓWKI

Szybciej rozwijaj placówkę i osiągaj lepsze wyniki

Placówki, które korzystają z naszego oprogramowania mają:

  • 6 godzin oszczędzonego czasu tygodniowo, które poświęcjają na lepszą obsługę pacjentów
  • nawet 10 razy szybciej zbudowaną reputację w sieci
Poproś o demo
Oprogramowanie dla placówki medycznej
icon-calendar-with-check

68%

pacjentów woli wybrać placówkę, która oferuje rezerwację wizyt online

icon-clock

35%

pacjentów chce zarezerwować wizytę w placówce poza godzinami jej pracy

icon-letter-notification

70%

pacjentów woli placówki, które przypominają o zaplanowanej wizycie

Doświadczenia pacjenta napędzają wzrost placówki

Zachwycaj pacjentów na każdym kroku - od momentu rozpoczęcia przez nich poszukiwań lekarza, aż po zaopiekowanie się ich wizytą. Pamiętaj, że 95% zadowolonych pacjentów wróci do placówki.

Ułatw zapisy on-line na wizyty i zapobiegaj no-show

Ułatw zapisy on-line na wizyty i zapobiegaj no-show

  • Pacjenci mogą zarezerwować wizytę z dowolnego miejsca i o dowolnym czasie
  • Pacjenci mogą znaleźć wszystkie informacje o placówce w jednym miejscu
  • Automatyczne powiadomienia i przypomnienia oszczędzają czas pacjentów, redukując wskaźnik nieodwołanych wizyt
Zredukuj czas poświęcony na manualne zadania do minimum

Zredukuj czas poświęcony na manualne zadania do minimum

  • Skróć czas spędzony na rozmowach telefonicznych w celu potwierdzenia wizyty, przypomnienia o niej lub zmiany terminu
  • Uwolnij recepcję od manualnych zadań, aby mogła poświęcić więcej czasu na obsługę pacjentów
Buduj lojalność pacjentów i pozostań z nimi w kontakcie

Buduj lojalność pacjentów i pozostań z nimi w kontakcie

  • Opinie obecnych pacjentów wpływają na wybór nowych - automatyczne prośby o wystawienie opinii zbudują reputację Twojej placówki
  • Z łatwością wysyłaj kampanie SMS lub e-mail do swoich obecnych pacjentów i spraw, by wrócili do Twojej placówki
Rejestracja online
pl-headshot-urszula-przybyl
Pacjent może się umówić przez ZnanyLekarz.pl na wizytę do naszego specjalisty, może ją także odwołać lub przesunąć i wszystko to automatycznie odnotuje się w naszym systemie.
Urszula Przybył · Dyrektor Działu Obsługi Klienta, CM Damiana

Rezerwacje wizyt w nowej odsłonie, wygodne dla pacjentów i placówki

Kalendarze wizyt wszystkich lekarzy i specjalistów są z łatwością dostępne online dla pacjentów oraz łatwe w obsłudze dla recepcji.

icon-calendar-with-check
Samodzielne rezerwacje wizyt
Rezerwacja jednej wizyty przez telefon zajmuje około 5-7 minut. Pozwól pacjentom samodzielnie zarezerwować wizytę w mniej niż 1 minutę, oszczędzając czas wszystkich.
icon-social-connection
Kalendarz online dostępny na wszystkich kanałach
Przekształć odwiedzających w pacjentów - umieść widget do rezerwacji wizyt w Google, na Facebooku, Instagramie, Whatsappie, Messengerze, a także na stronie internetowej placówki. Bądź tam, gdzie pacjenci szukają informacji o Twojej placówce i zaoferuj im ekskluzywną obsługę dostępną 24/7.
icon-add-visit
Rezerwacje wizyt po godzinach pracy placówki
35% wszystkich wizyt zarezerwowanych na ZnanyLekarz.pl odbywa się poza przeciętnymi godzinami pracy placówek. Kalendarz online dostępny 24/7 zwiększa możliwość częstszych rezerwacji wizyt przez stałych pacjentów - zawsze, gdy uznają, że potrzebują pomocy Twoich specjalistów.
icon-sand-clock
Lista rezerwowa - do 70% wypełnionych "okienek" w grafiku
Nie jest łatwo (i szybko) znaleźć pacjenta na wizytę, która została nagle odwołana. Skorzystaj z rezerwacji wizyt online, a Twoi pacjenci będą mogli zapisać się na automatyczne powiadomienia o wolnych terminach.
Poproś o demo
Automatyczna komunikacja: oszczędność dla placówki i lepsza opieka dla pacjenta
pl-logo-centrum-medyczne-gamma-2
Kalendarz wizyt to nie tylko sprawne zarządzanie grafikami lekarzy, ale również narzędzie do komunikacji z pacjentami. Szybko i sprawnie umówią się na wizytę (...) a potem system automatycznie im o niej przypomni wysyłając powiadomienie SMS.
Centrum Medyczne Gamma, Warszawa

Automatyczna komunikacja: oszczędność dla placówki i lepsza opieka dla pacjenta

Dokładnie to, czego potrzebują pacjenci Twojej placówki, bez manualnej pracy recepcji.

icon-speed-gauge
6h tygodniowo zaoszczędzone na lepszą obsługę pacjenta
Wysłanie przypomnienia zajmuje około 1 minuty, a telefon do każdego pacjenta nawet ponad 3 minuty. A wszystkie te zadania można łatwo zautomatyzować, aby recepcja działała efektywnie i skupiała się na obsłudze pacjentów.
icon-alarm
Wskaźnik nieobecnych pacjentów na wizytach zmniejszony o 65%
Zintegrowany system automatycznych przypomnień SMS o nadchodzących wizytach, wysyłanych z wyprzedzeniem, zapewnia obecność pacjentów (lub w razie potrzeby przełożenie wizyty). Nieograniczone wiadomości. Brak ukrytych kosztów.
icon-letter-notification
Przypomnienie pacjentom, że warto wracać
Okresowe przypomnienia o zabiegach, nowych dostępnych usługach lub po prostu wysłanie życzeń urodzinowych. Kampanie to doskonałe narzędzie nie tylko do zwiększenia wizyt pacjentów, ale także do zapewnienia im lepszej obsługi i doświadczeń z placówką.
icon-verified
Nigdy więcej zgubionych kart pacjentów
Nie ufaj zapisanym na papierze szczegółom lub przypomnieniom o wizycie, o których pacjenci zwykle zapominają. Powierz to zadanie zaufanym, cyfrowym rozwiązaniom.
icon-phone-call
Darmowe linie telefoniczne do umawiania wizyt
Zmniejsz liczbę połączeń przychodzących do placówki i wyeliminuj 30% powtarzających się telefonów dla swojego personelu. Uzyskaj kontrolę nad liniami telefonicznymi, zoptymalizuj automatyczną sekretarkę i wiele więcej.
Poproś o demo
Łatwo pozyskuj opinie pacjentów
pl-logo-maestria-digital-dental-face-clinic-2
Po rozpoczęciu współpracy zasięg dotarcia do nowych pacjentów w Internecie wzrósł co najmniej dwukrotnie. Dzięki możliwości zapoznania się z opiniami pacjentów o lekarzach, zamieszczanych na ZnanyLekarz.pl, coraz więcej nowych pacjentów decyduje się na kompleksowe plany leczenia.
Maestria Digital Dental and Face Clinic, Warszawa

Opinie i kampanie: dla lepszej reputacji i utrzymania pacjentów

Wykorzystaj moc swoich obecnych zadowolonych pacjentów, aby nawiązać relacje z nowymi!

icon-three-stars
Zbieraj opinie bez wysiłku
Uruchom automatyczne wiadomości tekstowe z prośbą o informację zwrotną po każdej wizycie lub skorzystaj z kampanii i wyślij prośby do wszystkich wybranych pacjentów. Dzięki temu możesz uzyskać nawet 10 razy więcej opinii na ZnanyLekarz.pl.
icon-trust
Szybko zbuduj reputację placówki online
80% pacjentów wybiera lekarza na podstawie opinii. Teraz zdobywanie ich na ZnanyLekarz.pl jest łatwiejsze niż kiedykolwiek. A więcej opinii to więcej pacjentów przekonanych do wyboru usług Twojej placówki.
icon-bank-note
Zarabiaj na swoich obecnych pacjentach
Nie pozwól pacjentom zapomnieć o Twojej placówce. Zaplanuj powtarzającą się komunikację, aby zachęcić ich do powrotu. Dzięki kampaniom łatwiej dotrzesz z wybranym komunikatem do odpowiedniej grupy pacjentów.
Poproś o demo
KALENDARZ WIZYT 24/7

Bądź tam, gdzie są pacjenci

Pozwól pacjentom na łatwą rezerwację wizyty w Twojej placówce

Odpowiadaj na potrzeby pacjentów i spraw, że z łatwością znajdą Twoją placówkę, zawsze kiedy będą tego potrzebować. Zaprezentuj swoich lekarzy i specjalistów oraz usługi 50 tysiącom pacjentów, którzy każdego miesiąca odwiedzają portal ZnanyLekarz.pl. Umożliw im wybór Twojej placówki, dzięki kalendarzowi online oraz wszystkim niezbędnym szczegółom dotyczącym wizyty. Umieść widget nie tylko na profilu placówki, ale także na stronie www oraz kanałach społecznościowych. Potwierdź najlepszą jakość swoich usług chwaląc się średnią wystawionych przez pacjentów ocen.

Poproś o demo
Pozwól pacjentom na łatwą rezerwację wizyty w Twojej placówce z kalendarzem wizyt online
pl-headshot-urszula-przybyl

ZnanyLekarz pozwala nam nawiązać kontakt z pacjentami, a my przez wysoką jakość świadczonych usług sprawiamy, że w dalszym ciągu chcą oni korzystać z naszej oferty. To ważne. Zdajemy sobie sprawę, że każdy nowy pacjent może przynieść kolejnych pacjentów.

Urszula Przybył · Dyrektor Działu Obsługi Klienta, CM Damiana

Odkryj nowe możliwości dzięki konsultacjom online

Odległość przestała być problemem komunikacyjnym

Wizyty personalne nie zawsze są możliwe i wymagane (szczególnie w dzisiejszych czasach). Nasze narzędzie pozwala zarządzać konsultacjami online, unikając podwójnych wizyt w tym samym czasie - tych w placówce i w formie elektronicznej. System od ZnanyLekarz jest w pełni zintegrowany z płatnościami online, obsługą wizyt z udostępnionym obrazem i dźwiękiem, dokumentami oraz raportami w czasie rzeczywistym, a także z czatem. Co więcej, jest zgodny ze wszystkimi wymaganiami bezpieczeństwa danych i RODO.

Poproś o demo
Odkryj nowe możliwości dzięki konsultacjom online
pl-headshot-anna-dolaszynska-zolkiewska

Okazało się, że obie strony – lekarze i pacjenci – są zadowoleni z wizyt online. Na podstawie naszego doświadczenia z przekonaniem polecamy taką formę kontaktu z pacjentami, która uzupełnia ofertę gabinetu. Pacjenci coraz częściej wyszukują specjalistów poprzez portal ZnanyLekarz.pl i w oferowanych usługach warto wymienić możliwość udzielenia teleporady.

Anna Dołaszyńska-Żółkiewska · Współzałożyciel Centrum Medycznego GlivClinic
pl-dp-customer-support@2x

Szkolenie i pomoc bez dodatkowych opłat

Nasi klienci twierdzą, że korzystanie z narzędzi jest proste i intuicyjne. Podpowiemy Tobie i Twoim pracownikom jak z nich korzystać. Pomożemy również w imporcie bazy danych pacjentów. A co, jeśli potrzebujesz szybkiej i rzetelnej pomocy? Wtedy pojawia się nasz zespół wsparcia, który chętnie wkracza ze wskazówkami.

Skontaktuj się z nami

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Jak działa kalendarz online?

Pacjenci zyskają możliwość umawiania wizyt 24/7, które automatycznie pojawią się w systemie placówki. Tych, którzy wolą zadzwonić, obsłużymy i dopiszemy do kalendarzy Twoich specjalistów. Umówiony pacjent otrzyma potwierdzenie i przypomnienie SMS o zbliżającym się terminie. A jeśli odwoła wizytę, powiadomimy oczekujące osoby o wolnym terminie, by szybko zapełnić okienko w grafiku.

Czy Elektroniczna Dokumentacja Medyczna jest bezpieczna?

Dane Twoich pacjentów przechowywane są zgodnie z RODO. Ty decydujesz o poziomach dostępu dla lekarzy i personelu. Dzięki 256-bitowemu szyfrowaniu dane pacjentów są chronione przed nieautoryzowanym dostępem. Co więcej, za sprawą rozwiązania chmurowego Microsoft Azure, masz bezpieczny dostęp do swoich danych z każdego urządzenia i miejsca na świecie.

Czy kampanie e-mail i SMS do pacjentów są dodatkowo płatne?

Nie, w ramach systemu możesz wysłać e-maile i SMSy bez dodatkowych opłat.

Kupiłem Pakiet Premium i co dalej?

O rozwój profilu Twojej placówki będzie dbał dedykowany opiekun, który nauczy Ciebie i Twój Zespół, jak korzystać z grafiku wizyt oraz pokaże wszystkie funkcjonalności dostępne w Pakiecie Premium. Po zakupie Pakietu Premium otrzymasz automatyczny e-mail z linkiem do jego aktywacji. Twój Opiekun skontaktuje się z Tobą w ciągu 3 dni roboczych, w dogodnym dla Ciebie terminie.

Wspaniałe doświadczenia pacjenta rozwijają biznes

Zacznij go rozwijać w swojej placówce. Nasi konsultanci odpowiedzą na wszystkie pytania.
Poproś o demo