Poznaj nowe funkcje w ramach systemu ZnanyLekarz dzięki którym jeszcze szybciej zyskasz lepszą widoczność swojej placówki i więcej zadowolonych pacjentów.
90% pacjentów zaczyna swoją ścieżkę do placówki i gabinetu lekarza, czy specjalisty w Internecie. Aby trafili do Ciebie, muszą najpierw Cię znaleźć, a później wybrać. Dlatego ważne, aby:
- placówka była dobrze widoczna w wynikach wyszukiwania,
- pacjent mógł łatwo znaleźć niezbędne informacje, jak leczone choroby, dostępni specjaliści, cennik usług, dane teleadresowe, a następnie
- łatwo sprawdził dostępne terminy
- i wygodnie umówił się na wizytę.
Dla placówki najtrudniejszym elementem w ramach ścieżki pacjenta jest wypracowanie widoczności. Konkurencja w branży opieki medycznej jest ogromna. Dlatego przebicie się "na górę" w wynikach wyszukiwania Google oznacza zazwyczaj ogromne nakłady…czasu, pieniędzy, zatrudnienie specjalistów lub firmy od pozycjonowania. W skrócie: jest to jedno z największych wyzwań managerów placówek. Cóż, tak było dotychczas.
Z tym większą przyjemnością przedstawiamy rewolucyjną zmianę w ramach ZnanyLekarz Pro dla placówek - zupełnie nową metodę wzmacniania widoczności placówek w sieci, dzięki której zyskujesz:
Dzięki tej rewolucyjnej zmianie, placówki są widoczne dla zapytań typu “specjalizacja miasto” zarówno w wynikach wyszukiwania Google, jak i w ramach wyszukiwania w portalu ZnanyLekarz.pl (patrz przykład poniżej).
Nowy sposób wyświetlania placówek w wynikach wyszukiwania w Google i na ZnanyLekarz.pl oznacza:
Kolejne, przełomowe zmiany w ramach profili placówkowych ZnanyLekarz.pl to:
1. Sekcja Usług widoczna jest w górnej części profilu. NOWOŚĆ!
Dzięki takiej prezentacji powstało miejsce do rezerwacji wizyt bezpośrednio w placówce. To także najbardziej widoczna cześć profilu placówki medycznej, co znacząco poprawia widoczność oferty.
2. Profile lekarzy widoczne i dostępne spod profilu placówki. NOWOŚĆ!
Profil zaczyna się teraz od sekcji usług (patrz: screen powyżej). Zachęcamy pacjentów do rezerwacji usługi zamiast wyboru konkretnego lekarza. Nawet jeśli wybiorą specjalistę z listy widocznej w wizytówce placówki, nie zostaną przekierowani do profilu specjalisty.
3. "Nasz sprzęt" wyróżniony w sekcji o nas. NOWOŚĆ!
Sekcja "O nas" została wzbogacona o pozycję "Nasz sprzęt". Dzięki temu daje Ci możliwość zaprezentowania specjalistycznego sprzętu, jakim dysponuje twoja placówka.
4. Wzbogacone zdjęcia w galerii. NOWOŚĆ!
Zdjęcia w galerii, filmy oraz certyfikaty w jednej sekcji przedstawione w ładniejszy i przystępniejszy sposób.
Dzięki temu pacjenci mogą łatwo zapoznać się z Twoją kliniką i marką, odkrywając jej przestrzeń i organizację jeszcze przed pierwszą wizytą.
Nowy wygląd profilu placówki to:
Jak znacząca jest ta różnica, pokazują badania ZnanyLekarz, przeprowadzone w grudniu 2022 r., zaraz po zmianach. Przede wszystkim:
👉 ruch do profili placówek pochodzący z wyszukiwania zwiększył się aż o 46%,
👉 udział rezerwacji online na wizyty, pochodzących z profilu kliniki wzrósł o 110%,
👉 współczynnik konwersji rezerwacji dla profili placówkowych przyrósł o 71%.
Kolejne przełomowe funkcje, dzięki którym znacznie usprawnisz pracę w swojej placówce to:
Możliwość odwoływania wielu wizyt jednocześnie to:
W odpowiedzi na pojawiające się sugestie naszych klientów powstała również nowa możliwość w kalendarzu – opcja anulowania więcej niż 1 wizyty jednocześnie. To zdecydowane ułatwienie pracy, znacząca oszczędność czasu i wygoda zarządzania wizytami. Nie trzeba już wysyłać pojedynczych wiadomości ani kampanii do wszystkich pacjentów.
Przykładowo, gdy lekarz zachoruje lub z przyczyn losowych nie będzie mógł pojawić się w placówce, z łatwością poinformujesz o tym osoby zapisane na wizytę. Dzięki funkcji odwołania wielu wizyt jednocześnie, wystarczy jedno kliknięcia, aby automatycznie poinformować pacjentów o zmianie.
Do kalendarza ZnanyLekarz wprowadziliśmy narzędzie, dzięki któremu można przekazywać współpracownikom ważne informacje, dane pacjentów, faktury i inne poufne pliki w zaledwie kilka sekund. Wygodnie i bezpiecznie.
Zazwyczaj nie można mieć pewności, że korzystanie z zewnętrznych komunikatorów będzie bezpieczne dla przekazywanych danych i informacji. Zależy nam na tym, aby dla korzystających z systemu ZnanyLekarz ta możliwość była oczywista. Dlatego stworzyliśmy wewnętrzny Czat. Jego działanie jest naprawdę wygodne i intuicyjne, zobacz tutaj.
Pytanie nie brzmi, dlaczego warto mieć system dla placówki w ZnanyLekarz lecz...czy możesz sobie pozwolić, aby go nie mieć?
ZnanyLekarz.pl to największy i najbardziej zaufany przez pacjentów portal, na którym poszukują oni lekarzy, specjalistów i...po prostu pomocy oraz porady. Każdego miesiąca ZnanyLekarz.pl odwiedza blisko 14 mln pacjentów, umawiając online około 1 mln wizyt.
To nie koniec dobrych wiadomości. Intensywnie rozwija się również ZnanyLekarz Phone, czyli narzędzie wspierające pracę recepcji i telefoniczną rejestrację pacjenta.
Bądź tam, gdzie Twoi pacjenci w czasie, kiedy tego potrzebują. Wykorzystaj potencjał WhatsApp w komunikacji swojej placówki:
➡️ mierz skuteczność wiadomości
➡️ upewnij się, że czas odpowiedzi jest porównywalny, albo i lepszy...
➡️ zachowaj najwyższe standardy jakości obsługiWhatsApp + ZnanyLekarz = jeszcze lepsze doświadczenia pacjentów
Dowiedz się więcej na temat integracji ZnanyLekarz Phone z WhatsApp >>