Poznaj nowe funkcje ZnanyLekarz dla placówek medycznych

Poznaj nowe funkcje w ramach systemu ZnanyLekarz dzięki którym jeszcze szybciej zyskasz lepszą widoczność swojej placówki i więcej zadowolonych pacjentów.

90% pacjentów zaczyna swoją ścieżkę do placówki i gabinetu lekarza, czy specjalisty w Internecie. Aby trafili do Ciebie, muszą najpierw Cię znaleźć, a później wybrać. Dlatego ważne, aby:

- placówka była dobrze widoczna w wynikach wyszukiwania,

- pacjent mógł łatwo znaleźć niezbędne informacje, jak leczone choroby, dostępni specjaliści, cennik usług, dane teleadresowe, a następnie

- łatwo sprawdził dostępne terminy

- i wygodnie umówił się na wizytę.

 

Dla placówki najtrudniejszym elementem w ramach ścieżki pacjenta jest wypracowanie widoczności. Konkurencja w branży opieki medycznej jest ogromna. Dlatego przebicie się "na górę" w wynikach wyszukiwania Google oznacza zazwyczaj ogromne nakłady…czasu, pieniędzy, zatrudnienie specjalistów lub firmy od pozycjonowania. W skrócie: jest to jedno z największych wyzwań managerów placówek. Cóż, tak było dotychczas.  

Z tym większą przyjemnością przedstawiamy rewolucyjną zmianę w ramach ZnanyLekarz Pro dla placówek - zupełnie nową metodę wzmacniania widoczności placówek w sieci, dzięki której zyskujesz:

Pozycjonowanie placówki w ZnanyLekarz.pl i widoczność w wynikach wyszukiwania Google

Dzięki tej rewolucyjnej zmianie, placówki są widoczne dla zapytań typu “specjalizacja miasto” zarówno w wynikach wyszukiwania Google, jak i w ramach wyszukiwania w portalu ZnanyLekarz.pl (patrz przykład poniżej).

Pozycjonowanie placówki w ZnanyLekarz.pl

 

Nowy sposób wyświetlania placówek w wynikach wyszukiwania w Google i na ZnanyLekarz.pl oznacza:

  • większy ruch na profil kliniki pochodzący z wyszukiwania,
  • placówki są widoczne w aplikacji mobilnej na ekranie głównym,
  • lepszą widoczność, przez uzyskanie eksponowanej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania,
  • a tym samym zwiększenie zasięgów i możliwość dotarcia do osób, które mogły nie znać Twojej placówki wcześniej,
  • możliwość pozyskiwania większej ilości zapytań… a co za tym idzie: pacjentów.

 

Kolejne, przełomowe zmiany w ramach profili placówkowych ZnanyLekarz.pl to:

Nowy wygląd profilu placówki

1. Sekcja Usług widoczna jest w górnej części profilu. NOWOŚĆ!

Dzięki takiej prezentacji powstało miejsce do rezerwacji wizyt bezpośrednio w placówce. To także najbardziej widoczna cześć profilu placówki medycznej, co znacząco poprawia widoczność oferty.

Sekcja Usług widoczna jest w górnej części profilu

2. Profile lekarzy widoczne i dostępne spod profilu placówki. NOWOŚĆ!

Profil zaczyna się teraz od sekcji usług (patrz: screen powyżej). Zachęcamy pacjentów do rezerwacji usługi zamiast wyboru konkretnego lekarza. Nawet jeśli wybiorą specjalistę z listy widocznej w wizytówce placówki, nie zostaną przekierowani do profilu specjalisty.

 Profile lekarzy widoczne i dostępne spod profilu placówki.

 

3. "Nasz sprzęt" wyróżniony w sekcji o nas. NOWOŚĆ!

Sekcja "O nas" została wzbogacona o pozycję "Nasz sprzęt". Dzięki temu daje Ci możliwość zaprezentowania specjalistycznego sprzętu, jakim dysponuje twoja placówka."Nasz sprzęt" wyróżniony w sekcji o nas.

4. Wzbogacone zdjęcia w galerii. NOWOŚĆ!

Zdjęcia w galerii, filmy oraz certyfikaty w jednej sekcji przedstawione w ładniejszy i przystępniejszy sposób.

 Wzbogacone zdjęcia w galerii.

Dzięki temu pacjenci mogą łatwo zapoznać się z Twoją kliniką i marką, odkrywając jej przestrzeń i organizację jeszcze przed pierwszą wizytą.

 

Nowy wygląd profilu placówki to:

  • większa wygoda rezerwacji wizyty dla pacjenta,
  • wzrost użyteczności dla pacjentów - koniec z pacjentami “uciekającymi” z profilu placówki na profile lekarskie, a w efekcie
  • większa liczba rezerwacji bezpośrednio na profilu kliniki oraz
  • wyższy współczynnik konwersji z profilu kliniki.

Jak to wygląda w praktyce?

Końcem 2022 r. oddaliśmy w wasze ręce zupełnie nowy wygląd profilu dla Placówek. Skupiliśmy się na tym, aby dostarczyć jeszcze wyższą jakość, która pomoże budować wizerunek placówki i jej rozpoznawalność, jeszcze przed pierwszą wizytą pacjenta.

Przeczytaj też : Patient experience: ścieżka pacjenta do placówki

Wizytówka placówki jest obecnie podobna do karty lekarza i pokazuje lekarzy w klinice (w kontekście specjalizacji). Sekcja usług została umieszczona u góry profilu, dzięki czemu pacjenci od razu dostają informację, której szukają. Łatwiej zarezerwują też wizytę w placówce.

🎉Pozycjonowanie i lepsza widoczność placówki + nowy wygląd profilu to w efekcie znaczny wzrost ruchu i liczby wizyt rejestrowanych online z poziomu profilu placówki.

Jak znacząca jest ta różnica, pokazują badania ZnanyLekarz, przeprowadzone w grudniu 2022 r., zaraz po zmianach. Przede wszystkim:

👉 ruch do profili placówek pochodzący z wyszukiwania zwiększył się aż o 46%,

👉 udział rezerwacji online na wizyty, pochodzących z profilu kliniki wzrósł o 110%,

👉 współczynnik konwersji rezerwacji dla profili placówkowych przyrósł o 71%.

 

Kolejne przełomowe funkcje, dzięki którym znacznie usprawnisz pracę w swojej placówce to:

Funkcja odwoływania nawet kilku(nastu) wizyt jednocześnie

Możliwość odwoływania wielu wizyt jednocześnie to:

  • większy komfort pracy i wygoda zarządzania wizytami,
  • oszczędność czasu, a w efekcie
  • wzrost efektywności pracy w placówce.

W odpowiedzi na pojawiające się sugestie naszych klientów powstała również nowa możliwość w kalendarzu – opcja anulowania więcej niż 1 wizyty jednocześnie. To zdecydowane ułatwienie pracy, znacząca oszczędność czasu i wygoda zarządzania wizytami. Nie trzeba już wysyłać pojedynczych wiadomości ani kampanii do wszystkich pacjentów.

Przykładowo, gdy lekarz zachoruje lub z przyczyn losowych nie będzie mógł pojawić się w placówce, z łatwością poinformujesz o tym osoby zapisane na wizytę. Dzięki funkcji odwołania wielu wizyt jednocześnie, wystarczy jedno kliknięcia, aby automatycznie poinformować pacjentów o zmianie.

Czat wewnętrzny: bezpieczna komunikacja ze współpracownikami

Do kalendarza ZnanyLekarz wprowadziliśmy narzędzie, dzięki któremu można przekazywać współpracownikom ważne informacje, dane pacjentów, faktury i inne poufne pliki w zaledwie kilka sekund. Wygodnie i bezpiecznie.

Zazwyczaj nie można mieć pewności, że korzystanie z zewnętrznych komunikatorów będzie bezpieczne dla przekazywanych danych i informacji. Zależy nam na tym, aby dla korzystających z systemu ZnanyLekarz ta możliwość była oczywista. Dlatego stworzyliśmy wewnętrzny Czat. Jego działanie jest naprawdę wygodne i intuicyjne, zobacz tutaj.

ZnanyLekarz Pro dla placówki - dlaczego warto?

Pytanie nie brzmi, dlaczego warto mieć system dla placówki w ZnanyLekarz lecz...czy możesz sobie pozwolić, aby go nie mieć?

ZnanyLekarz.pl to największy i najbardziej zaufany przez pacjentów portal, na którym poszukują oni lekarzy, specjalistów i...po prostu pomocy oraz porady. Każdego miesiąca ZnanyLekarz.pl odwiedza blisko 14 mln pacjentów, umawiając online około 1 mln wizyt.

 

Sprawdź możliwosci Profilu Premium

To nie koniec dobrych wiadomości. Intensywnie rozwija się również ZnanyLekarz Phone, czyli narzędzie wspierające pracę recepcji i telefoniczną rejestrację pacjenta.

 

Integracja ZnanyLekarz Phone z WhatsApp - kolejny krok ku poprawie doświadczeń pacjenta NOWOŚĆ!

Bądź tam, gdzie Twoi pacjenci w czasie, kiedy tego potrzebują. Wykorzystaj potencjał WhatsApp w komunikacji swojej placówki:

➡️ mierz skuteczność wiadomości
➡️ upewnij się, że czas odpowiedzi jest porównywalny, albo i lepszy...
➡️ zachowaj najwyższe standardy jakości obsługiWhatsApp + ZnanyLekarz = jeszcze lepsze doświadczenia pacjentów

Dowiedz się więcej na temat integracji ZnanyLekarz Phone z WhatsApp >>

 

Ebook efektywne zarządzanie gabinetem i placówką medyczną