Usprawnij pracę lekarzy i generuj większy zysk placówki - praktyczne porady jak zyskać na obecności na ZnanyLekarz

Chcesz, aby Twoi lekarze pomogli placówce w generowaniu większego zysku i budowali jej renomę? Przedstawiamy sprawdzone sposoby.

 

Choć to oczywiste, że wizerunek i efektywność pracy specjalistów przekładają się na wizerunek i efektywność placówki medycznej - a czasem również odwrotnie, wcale oczywistym nie jest, jak sprawić, aby specjaliści faktycznie budowali sukces miejsca w którym pracują.

Chcesz, aby Twoi lekarze pomogli placówce w generowaniu większego zysku? To proste! Aby to osiągnąć WYSTARCZY, ŻE: usprawnisz ich pracę i ułatwisz pacjentom umawianie wizyt, a także zmniejszysz liczbę okienek w grafikach. Pokażę Ci, jak to zrobić, wykorzystując potencjał profilu na ZnanyLekarz.pl.  Od sukcesu dzieli Cię zaledwie kilka kroków. Zacznijmy od tego, dlaczego warto?

W jaki sposób lekarz (a zatem i placówka medyczna) zyska na obecności na ZnanyLekarz.pl?

👉 Umówi się do niego więcej pacjentów

Brak profilu na ZnanyLekarz.pl  to zamknięcie się na dodatkowe źródło pacjentów umawiających się przez Internet. Co oznacza mniejszy zysk. 

👉Zbuduje renomę profesjonalisty

Pacjenci będą chętnie dzielić się opiniami po zakończonej wizycie i dzięki temu lekarz będzie mógł przyciągnąć do siebie (i placówki!) większe grono pacjentów. 


👉 Zwiększy dostępność dla pacjentów oraz

👉 W jego grafiku zapanuje porządek

W ramach planów Lekarz otrzyma dostęp do swojego kalendarza online, który będzie na bieżąco aktualizowany i nie będzie w nim okienek. Pacjenci zyskają natomiast możliwość wygodnej rejestracji 24/7/365. Co więcej, dzięki połączeniu profili specjalistów z placówką, zyskujesz integrację, co:


👉 Zwiększy efektywność pracy całego personelu i placówki

Samodzielna rezerwacja i potwierdzenie wizyty odciąży i ułatwi pracę nie tylko samego specjalisty, a też recepcji, która będzie mogła skupić się na potrzebach pacjentów. Oszczędź do 40% czasu!

 

Profil na ZnanyLekarz.pl to świetny sposób na budowanie wizerunku i widoczności - zarówno dla specjalisty, jak i samej placówki. Jednocześnie dzięki funkcjom systemu ZnanyLekarz pozwala znacząco optymalizować procesy i pracę, przyczyniając się do długofalowego wzrostu zysków placówki. Pora na krotką instrukcję, jak w kilku krokach osiągnąć sukces i czerpać realne zyski z obecności placówki, i pracujących w niej specjalistów, na ZnanyLekarz.pl

Jak zyskać na obecności na ZnanyLekarz.pl - 5 kroków do sukcesu

ZnanyLekarz.pl to najczęściej używana platforma w Polsce do umawiania wizyt u specjalistów branży medycznej. Szukając lekarzy i specjalistów korzysta z niego blisko 13 milionów pacjentów miesięcznie. Dzięki profilowi lekarze, specjaliści i same placówki medyczne usprawniają podróż pacjenta i budują widoczność online. Mówiąc wprost - zyskują realne szanse, że trafi do nich więcej pacjentów. Profil na ZnanyLekarz pozwala im promować swoje usługi profesjonalnie i zgodnie z zasadami prawnymi i etycznymi. Jednak, aby spełniał swoje zadania, warto zadbać o kilka istotnych aspektów. Oto one:

1. Zweryfikowany i uzupełniony profil specjalisty na ZnanyLekarz


Specjaliści, którzy poświęcają czas na stworzenie dobrego profilu, osiągają lepsze wyniki i bardziej wiarygodną reputację online.
Kluczowe informacje o lekarzu (które mają odniesienie także do profili placówki):
  • profile ze zdjęciami odwiedzane są około 30% częściej niż profile bez zdjęć,
  • 61% pacjentów szuka w profilu specjalisty oferty (listy usług), a aż
  • 65% chce znać ich cenę.
Po pierwsze: profil musi być zweryfikowany, aby zaczął pojawiać się w wynikach wyszukiwania. Po drugie: musi być wiarygodny i atrakcyjny dla potencjalnego pacjenta. Dlatego należy zadbać o to, aby były na nim wszystkie niezbędne i pomocne informacje, jak; zdjęcie, leczone choroby, specjalizacja, lista i cennik usług, czy adres, pod którym przyjmuje dany specjalista (zadbaj, aby był to adres Twojej placówki!).
 
🔖Więcej informacji i szczegółowe instrukcje na ten temat znajdziesz w materiale: 6 kroków do skutecznego profilu w ZnanyLekarz.pl

2. Zweryfikowany i uzupełniony profil placówki na ZnanyLekarz

Podobnie jak w przypadku lekarzy i specjalistów, tak i dla placówki medycznej, samo posiadanie profilu nie jest gwarantem sukcesu. Zadbaj o to, aby profil Twojej kliniki był miejscem, do którego trafiają pacjenci, i w którym z łatwością znajdą potrzebne im informacje, a następnie wygodnie zarezerwują termin wizyty.

🔖Jeśli chcesz wiedzieć jak to zrobić: zajrzyj do materiału - poradnika: 6 kroków do skutecznego profilu placówki w ZnanyLekarz.pl

A tymczasem przejdźmy do kolejnego ważnego kroku, jakim jest:

3. Aktywny kalendarz online i wprowadzone terminy wizyt

Serwis ZnanyLekarz.pl jest bardzo dobrze pozycjonowany w Google, co już wiesz. Dzięki temu pacjenci, którzy szukają  lekarza, specjalisty, czy placówki, szybko trafią na ich profile na ZnanyLekarz. Dlatego niezmiernie ważnym aspektem jest ułatwienie im natychmiastowego umówienie wizyty - udostępniając internetowy kalendarz wizyt oraz rejestrację online.

4. Profile specjalistów połączone z profilem placówki

Dlaczego to ważne? Po pierwsze: pacjenci nie umawiają się "do placówki", a do konkretnego specjalisty.  Jeśli posiadasz system ZnanyLekarz, wszystkie Kalendarze Wizyt specjalistów będą widoczne od razu na profilu placówki.

Nawet jeśli Twoja placówka posiada bezpłatny profil i nie włączyłeś lekarzom kalendarzy, także warto dodać do jej profilu profile specjalistów, których zatrudniasz! Dzięki temu trafią do Ciebie pacjenci, którzy zwykle szukają raczej konkretnego lekarza, niż kliniki. 

Przykład: Profil placówki na ZnanyLekarz z przypisanymi specjalistami.  Profil placówki na ZnanyLekarz z przypisanymi specjalistami.

Po drugie: połączenie profili lekarzy i specjalistów sprawia, że placówka może na swoim profilu zbierać opinie. A to najważniejszy czynnik decydujący o wyborze pacjentów - wskazuje na niego aż 78% ankietowanych! Dzięki połączeniu profilu placówki z profilami lekarzy otrzymasz też powiadomienia o opiniach wystawionych lekarzom i uzyskasz dostęp do statystyk popularności ich profili. 
Po trzecie: dzięki temu możesz odpowiadać na opinie jako placówka!
Zamiast prosić lekarza lub specjalistę o dodanie odpowiedzi na opinię pacjenta, jako osoba zarządzająca profilem placówki, możesz zrobić to samodzielnie. Odpowiedź zostanie wyświetlona jako udzielona przez placówkę, co dodatkowo pomoże budować jej wizerunek.

🎓 W naszej bazie wiedzy znajdziesz też szczegółową instrukcję Jak dodać lekarzy do profilu placówki na ZnanyLekarz.pl.

5. Zawsze aktualne dane!

Dbaj o to, aby do profilu placówki podłączeni byli faktycznie pracujący w niej specjaliści. Dopilnuj też aktualności terminów oraz wszystkich danych (adresy, telefon kontaktowy, usługi i ich ceny). 

Martwisz się, czy twoi specjaliści zadbają o aktualność swoich danych? ZnanyLekarz przychodzi z pomocą :) 

Zdarza się, że profile lekarzy w klinikach są słabiej uzupełnione niż profile lekarzy indywidualnych, co może mieć przełożenie na pozycję lekarza na listingu i ilość zebranych rejestracji online. Dlatego stworzyliśmy w jedno centralne miejsce w panelu kliniki, z którego możesz zarządzać treścią swoich lekarzy. Całą edycją profilu lekarza lub tylko danymi powiązanymi z adresem kliniki.

centralne miejsce w panelu kliniki, z którego możesz zarządzać treścią swoich lekarzy

Panel placówki daje Ci także wgląd w to, którzy lekarze są najbardziej popularni, dzięki którym klinika zarabia, bo umawiane są do nich wizyty, czy którzy lekarze budują wizerunek kliniki w sieci, bo zbierają opinie.

Panel placówki daje Ci także wgląd w to, którzy lekarze są najbardziej popularni, dzięki którym klinika zarabia, bo umawiane są do nich wizyty, czy którzy lekarze budują wizerunek kliniki w sieci, bo zbierają opinie.

Popoluarność profili poszczególnych specjalistów

A jeśli potrzebujesz pomocy lub porad, zajrzyj do 👉Jak zarządzać profilem placówki medycznej w ZnanyLekarz - instrukcja krok po kroku. Znajdziesz tu informacje o tym jak założyć, czy przejąć, a także przygotować profil i edytować zawarte na nim informacje.


Nowe wezwanie do działania