Bądź widoczny w Internecie: pokaż pacjentom, jakie choroby leczysz!

Opisz jakie choroby leczysz

Czy jesteś widoczny w Internecie? 90% internautów w Polsce przyznaje, że przynajmniej raz szukało lekarza w sieci. Pomyśl, na ile mogą znaleźć Ciebie i Twoje usługi?

 

Często przypominamy, że warto uzupełnić profil w serwisie ZnanyLekarz.pl o listę leczonych chorób i dolegliwości. Wielu lekarzy wciąż jednak o tym nie pamięta lub bagatelizuje. Jak się okazuje, jest to znacznie ważniejsze, niż mogłoby się wydawać, zwłaszcza w kontekście pozyskania nowych pacjentów.

Chcesz wiedzieć więcej o SEM dla lekarzy? 📖 Pobierz bezpłatny e-book "Widoczność w Internecie. Jak ją wypracować?" 👉

Mogłoby się wydawać, że podanie swojej specjalizacji lekarskiej wyczerpuje temat i jednoznacznie informuje zainteresowanych, w jakich przypadkach możemy im pomóc. Tymczasem jednak większość pacjentów dysponuje bardzo powierzchowną wiedzą na tematy związane z medycyną i np. termin angiochirurg może brzmieć dla przypadkowej osoby co najmniej zagadkowo.

Pamiętajmy, że pacjenci szukają lekarza po to, aby uporać się z konkretną chorobą lub przypadłością. Wyszukiwarka Google reaguje na wpisane hasła. Co wpisze w jej oknie męczony łzawieniem i wysypką skórną mieszkaniec Zielonej Góry? Zapewne alergolog Zielona Góra - bo wiedza o tym, kto leczy uczulenia, jest raczej powszechna. Ale już młoda mieszkanka stolicy, której babcia narzeka na przewlekłą niewydolność żył, zapyta raczej o żylaki Warszawa, niż wyszuka naszego przykładowego angiochirurga.  

SEM dla lekarzy: sprawdź, czy jesteś widoczny w Internecie

Możemy przeprowadzić szybki eksperyment. Wpiszmy w wyszukiwarce Google hasło paradontoza Szczecin. Tak wygląda lista wyników:

Sprawdź, czy jesteś widoczny w Internecie wpisując frazę szczegółłową

A teraz wpiszmy stomatolog Szczecin - wyniki wyszukiwania ciągną się przez wiele stron.

Wyniki wyszukiwania dla frazy ogólnejCzy znaczy to, że tylko kilku szczecińskich dentystów potrafi leczyć zapalenie przyzębia? Nie - to znaczy tylko tyle, że niewielu uznało za celowe powiązać swój profil w serwisie - lub własną stronę internetową - z nazwami leczonych chorób. I choć reszta z pewnością również potrafi leczyć paradontozę, istnieje spore prawdopodobieństwo, że pacjenci szukający pomocy przez Google nie będą mieli okazji się o tym przekonać.

Wróćmy do wyników wyszukiwania: wpisaliśmy stomatolog Szczecin. Pierwsze wyniki to oczywiście reklamy. Oczywiście możesz w nie zainwestować, jednak dzisiaj chce pokazać Ci, co możesz zrobić, aby zwiększyć swoją widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania. Organicznych, czyli tych naturalnych, niepochodzących z reklam. Ponownie...wpisujemy w wyszukiwarkę hasło stomatolog Szczecin. Reklamy...A co dalej?

SEM dla lekarzy: sprawdź, czy jesteś widoczny w Internecie

 

Dobrze widzisz - ZnanyLekarz i zestawienie 20 polecanych stomatologów w Szczecinie.

Jak zwiększyć widoczność profilu lekarza w Internecie?

Zacznij od uzupełnienia swojego profilu na ZnanyLekarz.pl. Jeśli jeszcze go nie masz, możesz założyć konto lekarza na ZnanyLekarz.pl bezpłatnie- tu.

Najważniejsze informacje to oczywiście imię i nazwisko, zdjęcie, adres, dane kontaktowe. Jednak to nie wszystko. Nie zapomnij o uzupełnieniu profilu o listę leczonych chorób i dolegliwości. Zajmie tylko chwilę, a możesz dzięki temu zyskać nowych pacjentów i wyróżnić się na tle konkurencji. 

💡 Dlaczego to takie ważne? Większość pacjentów ma bardzo podstawową wiedzę na temat medycyny i na przykład termin "angiochirurg" może brzmieć dla przypadkowej osoby co najmniej zagadkowo. Pamiętaj też, że pacjenci szukają lekarza, aby uporać się z konkretną chorobą lub dolegliwością: nawet jeśli nie wiedzą, jaką mają chorobę, często szukają związanych z nią objawów. 

Lista dostępnych schorzeń opiera się na specjalizacjach podanych podczas tworzenia profilu. Zaprojektowaliśmy ją zgodnie z najczęściej używanymi przez pacjentów terminami.

Profil podstawowy na ZnanyLekarz - najważniejsze informacje. Bądź widoczny w Internecie: pokaż pacjentom, jakie choroby leczysz!

Zadbaj też o to, aby zaznaczyć odpowiednie usługi. Są one ważne z punktu widzenia treści, zwłaszcza dla wyszukiwarek. Każda usługa, którą dodasz do swojego profilu, tworzy nowe słowo kluczowe, które można wyszukiwać. Odpowiednie słowa kluczowe pomogą bardziej precyzyjnie pokazywać Twój profil pacjentom.

Co jeszcze powinno znaleźć się na Twoim profilu? Sprawdź i spraw, aby pacjenci wybrali Ciebie!

Lepsza widoczność online dzięki funkcjonalnościom ZnanyLekarz.pl

Serwis ZnanyLekarz.pl jest bardzo dobrze pozycjonowany w Google, co już wiesz. Dzięki temu pacjenci, którzy wyszukują Twoje nazwisko, szybko trafią na Twój profil.

Dla lekarzy, którym zależy na najlepszej widoczności w serwisie ZnanyLekarz.pl, przygotowaliśmy dedykowaną usługę - Profil Wyróżniony. Wyróżnia ona profil graficzną ramką oraz zapewnia jedno z pierwszych miejsc w wynikach wyszukiwania dla danej kategorii i miasta.

Z Profilu Wyróżnionego korzystają przede wszystkim lekarze, w których specjalizacji i mieście panuje największa konkurencja.

Nowe wezwanie do działania