Czy wiesz jak zadbać o bezpieczeństwo danych swoich i pacjentów? Poznaj fakty i sprawdzone sposoby.
Według badań KPRM internetowa rejestracja do lekarza to najbardziej pożądana przez Polaków e-usługa. Pacjenci cenią szybkość i prostotę internetowej rezerwacji oraz możliwość zapisania się na wizytę każdego dnia o dowolnej godzinie. Dla lekarzy natomiast jest to idealne rozwiązanie, aby usprawnić zarządzanie wizytami oraz oszczędzić czas i... pieniądze.
Każdego miesiąca z możliwości rejestracji wizyt online przez ZnanyLekarz.pl korzysta coraz więcej osób. Usługa budzi zrozumiałe zainteresowanie pacjentów, ale jest też entuzjastycznie przyjmowana przez samych lekarzy.
Zarządzanie własnym gabinetem jest nie lada wyzwaniem. Oprócz bycia specjalistą w swojej dziedzinie i po prostu leczenia pacjentów, w codziennej pracy zmagasz się z wieloma obowiązkami. Musisz być jednocześnie lekarzem, managerem, marketingowcem, a nierzadko również zajmujesz się administracją i rejestracją pacjentów. Mnóstwo zadań! Ułatw je sobie, wykorzystując nowoczesne narzędzia. Jednym z nich jest system rezerwacji online pacjentów. W tym artykule opowiem pokrótce czym jest, i w jaki sposób pomoże Ci zyskać więcej czasu na pracę z pacjentami.
TeleRejestracja to jedna z usług wchodzących w skład oprogramowania gabinetowego ZnanyLekarz.pl. Ułatwia pacjentom zapisywanie się na wizyty, a jednocześnie odciąża lekarzy - dzięki wsparciu doświadczonych konsultantów nie muszą oni samodzielnie odbierać telefonów. Wciąż zdarza się, że lekarze mają wątpliwości dotyczące tego narzędzia.
System gabinetowy w serwisie ZnanyLekarz.pl jest za drogi? To niepotrzebna i niepewna inwestycja? Nic bardziej mylnego!
Jak niejednokrotnie podkreślaliśmy, o tym, czy pacjent wróci do gabinetu lekarza, decyduje wrażenie wyniesione z pierwszej wizyty. 95% zadowolonych pacjentów nie szuka już innych lekarzy, jednak niestety statystycznie aż połowa pierwszych wizyt kończy się rozczarowaniem na tyle silnym, że w przyszłości gabinet nie jest już brany pod uwagę.
Jak zorganizować pracę gabinetu, by móc skupić się na leczeniu, a nie na papierkowej robocie i pracy administracyjnej? Ekspert odpowiada.
Jeśli śledzisz nasze publikacje, wiesz, że proponujemy lekarzom korzystanie z naszego Kalendarza Wizyt jako z narzędzia, dzięki któremu pacjenci łatwo i wygodnie umówią wizytę. Tymczasem zastosowania Kalendarza są szersze - to także narzędzie pomagające wydajnie zarządzać bieżącą pracą.
Każdy prywatny gabinet lekarski jest w gruncie rzeczy przedsiębiorstwem. Przedsiębiorstwa zaś działają w określonych rynkowych realiach. Zrozumienie tych realiów i zaadoptowanie się do nich to klucz do biznesowego sukcesu. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby Twój gabinet zarabiał lepiej. Bardzo możliwe jednak, że będziesz musiał w tym celu nieco zmienić myślenie o swojej pracy.
Lekarz jako pracownik. Jaki jest rynek pracy i czego oczekują polscy lekarze i specjaliści? Przedstawiamy wnioski z badania OZZL.
Niewielu jest lekarzy, którzy nie zmagają się z problemem zapominalskich pacjentów. Jak często w ciągu miesiąca, tygodnia, a może nawet dnia zdarza Ci się, że pacjent zapomina o terminie i nie przychodzi na wizytę? Takie sytuacje są niezwykle frustrujące - specjalista traci nie tylko pieniądze, ale też czas, w którym mógłby pomóc innemu pacjentowi. Jak sobie z nimi radzić? Poznaj 3 sprawdzone sposoby.
Czasu masz ograniczoną ilość, a zadań całe mnóstwo. Nie możesz go “oszczędzić”, jednak…możesz zagospodarować i wykorzystać go efektywniej. Być może po prostu chcesz zarabiać więcej. A może pracować krócej (i wydajniej), jednocześnie nie zmniejszając liczby pacjentów?
Wydaje Ci się, że ZnanyLekarz nie jest dla Ciebie lub kojarzy Ci się jedynie z portalem do wystawiania opinii i umawiania wizyt? Wiele tracisz, bo to jedynie ułamek oferty dla lekarzy i placówek medycznych...
Od 8 stycznia, gdy skierowania dołączyły do “e-rodziny” recept i zwolnień, pełna elektroniczna dokumentacja medyczna stała się rzeczywistością. Wraz z nią nastąpiła inna ważna zmiana: w większości gabinetów na stałe zagościło oprogramowanie do zarządzania wizytami i danymi pacjentów.
Kryzys epidemiologiczny zmusza wszystkie branże do poszukiwania innowacyjnych rozwiązań prowadzenia biznesu. Strategia przeczekania pandemii może okazać się niewystarczająca. Jakie kroki powinni podjąć lekarze i menedżerowie placówek?
W czasach koronawirusa pomoc lekarska jest bardzo utrudniona, ale nadal niezbędna dla wielu pacjentów. Część osób, szczególnie starszych, unika wychodzenia z domu. Stwarza to dla pacjentów oczywiste trudności w dotarciu do gabinetu, zaś dla lekarzy - w codziennej pracy. Jak zatem prowadzić praktykę podczas epidemii?
1 grudnia pożegnaliśmy tradycyjne, wypisywane zwolnienia lekarskie. Odtąd udzielamy ich wyłącznie w formie elektronicznej. To wydarzenie o tyle istotne, że jasno wskazuje kierunek, w jakim podąży świadczenie usług w branży zdrowia. Lekarze są skazani na Internet.
Niemal co drugiemu polskiemu pacjentowi zdarzyło się czekać na wizytę w prywatnym gabinecie lekarskim co najmniej godzinę dłużej, niż powinien. Kolejki fatalnie wpływają na wrażenie wynoszone z wizyty i zniechęcają do powrotu do gabinetu. Tymczasem zapobieganie im jest prostsze, niż mogłoby się wydawać.
Od 1 stycznia 2016 została udostępniona opcja wystawiania zwolnień lekarskich w formie elektronicznej. Głównym jej celem jest umożliwienie szybszego przeprowadzania kontroli przez ZUS. Modyfikacja ta ma szczególne znaczenie dla lekarzy. Zatem o czym powinni wiedzieć lub pamiętać? Przedstawiamy temat e-zwolnienia z punktu widzenia lekarzy.
Gabinet dobrze zarządzany to gabinet przynoszący zysk. Nowoczesne narzędzia pozwolą znacznie usprawnić pracę w czterech kluczowych obszarach - planowania dnia roboczego, umawiania wizyt, zarządzania umówionymi wizytami i komunikacji z pacjentami. Dość już tracenia czasu!
Czas jest coraz cenniejszym zasobem. Stąd konieczność wydajnego zarządzania pracą - lekarzy prowadzących prywatne gabinety dotyczy to jak mało kogo. Na szczęście z pomocą przychodzi im technologia: mogą korzystać z aplikacji do zarządzania pracą. Coraz częściej - dystrybuowanych w modelu SaaS.
Dziś praca lekarza nie ogranicza się do kontaktu z pacjentem, stawiania diagnozy i prowadzenia terapii. Lekarz potrzebuje też oprogramowania do zarządzania bieżącą pracą gabinetu i promowania się, aby pozyskiwać nowych pacjentów. Musi też dbać o swój wizerunek. Dostęp do odpowiednich narzędzi jest na szczęście łatwy, nie musi też wiązać się z dużymi kosztami!
Otrzymuj najciekawsze artykuły i treści od ZnanyLekarz.pl.
Popularne artykuły
Otrzymuj najciekawsze artykuły i treści od ZnanyLekarz.pl.