Employee advocacy w placówce medycznej – klucz do autentycznej komunikacji i silnej marki

Jak pozyskać więcej pacjentów w placówce medycznej bez inwestowania w reklamę?

Jak założyć gabinet medycyny estetycznej? Praktyczny przewodnik krok po kroku

Jak założyć gabinet fizjoterapii? Praktyczny przewodnik krok po kroku

Dlaczego lekarz medycyny estetycznej powinien mieć profil na ZnanyLekarz?

Dlaczego urolog powinien mieć profil na ZnanyLekarz?

Dlaczego fizjoterapeuta powinien mieć profil na ZnanyLekarz?

Dlaczego psychiatra powinien mieć profil na ZnanyLekarz?

Od oporu do efektywności: jak radzić sobie z wyzwaniami wdrożenia technologii w placówkach medycznych

Najczęstsze błędy w elektronicznej dokumentacji medycznej (EDM) – i jak ich uniknąć

Słowa, które odmienią przebieg wizyty – zadbaj o siebie i pacjentów

Nie marnuj pieniędzy - czyli jak zmierzyć efektywność działań marketingowych?

Dokumentacja ważniejsza niż pacjent? Tak właśnie mogą myśleć Twoi pacjenci

Work-life balance: mit czy rzeczywistość?

5 cech lekarza idealnego

Jak nie promować swojej praktyki lekarskiej? Najczęściej popełniane błędy

Dokumentacja medyczna w gabinecie lekarskim - jak się od niej uwolnić?

Za dużo pracy, za mało czasu? Odzyskaj kontrolę dzięki automatyzacji

Efekt przedpłaty: jak drobna zmiana w procesie rezerwacji eliminuje kosztowne no-shows

Wypalenie zawodowe w ochronie zdrowia: nie bagatelizuj problemu

Jak płatności online pomagają placówkom medycznym ograniczać straty i oszczędzać czas?

4 mity na temat ZnanyLekarz

Patient experience – dlaczego to coś więcej niż „miła wizyta u lekarza”?

Nieodebrane telefony, okienka w grafiku i zmęczona rejestracja – codzienność wielu placówek

Te zmiany pomogą Ci pracować sprawniej – sprawdź, co nowego w ZnanyLekarz

Jak zmiany klimatyczne wpływają na system ochrony zdrowia?

Cyberbezpieczeństwo w gabinecie lekarskim: 5 wskazówek ochrony danych

Bezpieczeństwo w dobie AI: jak chronimy dane w Noa Notes?

10 narzędzi, które pomogą Ci uzupełnić profil na ZnanyLekarz.pl

3 zalety wyróżnienia się na szczycie wyników ZnanyLekarz

ChatGPT vs. Noa Notes: porównanie narzędzi AI wykorzystywanych w gabinetach

Wykorzystanie AI do tworzenia notatek, czyli jak oszczędzić czas na wizytach

Jak HireDoc zmienia rynek pracy lekarzy? Posłuchaj podcastu!

Odkryj przełomowy sposób prowadzenia wizyt – twórz automatyczne notatki i zyskaj nawet 30% czasu na każdej wizycie

Zwróć uwagę na te rzeczy, jeśli chcesz korzystać z AI w swoim gabinecie

SEM dla lekarzy: 3 sposoby budowania widoczności w Internecie

Znajomość rozwiązań i nastawienie pacjentów wobec AI w opiece medycznej: co mówią badania?

7 najczęstszych błędów w komunikacji z pacjentem + rozwiązania

Legalna promocja usług medycznych w Internecie

Trudny pacjent: jak z nim rozmawiać?

Co musisz wiedzieć o EDM i raportowaniu zdarzeń medycznych do Platformy P1

5 kroków do utrzymania pacjenta

Pacjenci nic nie wiedzą o Twojej pracy

Nie trać pieniędzy przez nieodwołane wizyty!

Ile kosztuje ZnanyLekarz dla specjalistów? - odkrywamy szczegóły oferty

Dlaczego warto zadbać o opinie pacjentów?

Opinie o lekarzach w Internecie: W jaki sposób dotrzeć do opinii na swój temat?

Jak powinna wyglądać strona gabinetu lekarskiego?

Sztuczna inteligencja w medycynie: technologia AI w ZnanyLekarz i MyDr EDM

Męski rak, badania i profilaktyka raka u mężczyzn- poradnik komunikacji

Nieobecności pacjentów: jakie rozwiązania działają?

Jak prowadzić kalendarz wizyt, aby zabezpieczyć przychody gabinetu lub placówki

Bądź bardziej widoczny dla pacjentów dzięki bezpłatnemu profilowi na ZnanyLekarz

6 kroków do skutecznego profilu w ZnanyLekarz.pl

Co potrafi system medyczny MyDr EDM?

Digitalizacja branży medycznej: cyfrowy pacjent i podróż pacjenta

Elektroniczna dokumentacja medyczna w systemie MyDr EDM

5 porad, jak wykorzystać wiadomości tekstowe w komunikacji z pacjentami

5 powodów, dla których lekarze wolą umawiać pacjentów przez Internet

3 sprawdzone sposoby na nieobecności pacjentów

Czego oczekuje od Ciebie współczesny pacjent?

Jak budować lojalność pacjentów?

Psychiatra potrzebny od zaraz? - Jak wygląda rynek pracy lekarzy i specjalistów opieki medycznej?

8 kroków na ścieżce pacjenta do gabinetu lekarza: doświadczenia pacjenta

Zwiększ efektywność codziennej pracy z Kalendarzem online MyDr EDM

Widget, czyli jak ułatwić pacjentom wybór Twojego gabinetu

Jak umożliwić pacjentom rezerwację bezpośrednio z wyszukiwarki Google?

Wypoczynek lekarza - jak zrobić sobie przerwę w pracy lub wakacje? (+ pomocne narzędzia)

Komunikacja z pacjentem w social mediach: najczęstsze błędy + praktyczne porady

Płatności online MyDr EDM - sposób na uniknięcie strat z powodu nieobecności pacjentów

Doktor Google: czego w sieci szukają pacjenci?

Buduj widoczność jak profesjonalista: Czy wiesz, co potrafi bezpłatny profil ZnanyLekarz?

Tych rzeczy nie musisz już robić w swoim gabinecie

3 nieinwazyjne sposoby pozyskania opinii od pacjentów

5 wizerunkowych grzechów lekarzy

Bądź widoczny w Internecie: pokaż pacjentom, jakie choroby leczysz!

11 powodów, dla których warto oferować pacjentom rejestrację wizyt online

Dlaczego warto włączyć kalendarz wizyt online?

Cyberbezpieczeństwo w branży opieki medycznej: zadbaj o swoje dane

Marketing dla lekarzy: buduj wizerunek odpowiadając na pytania pacjentów

Lekarz w social mediach: 9 pomysłów na posty

5 wskazówek, jak wyróżnić się w wynikach wyszukiwania + dodatek

Jak poprawić dostępność opieki zdrowotnej dla pacjentów?

Jak reagować na negatywne opinie w Internecie?

5 kroków do skutecznej marki osobistej online

8 zasad moderacji opinii o lekarzach w ZnanyLekarz.pl

Doświadczenia pacjentów i komfort pracy lekarza - czy można to pogodzić?

Sztuczna inteligencja i zdrowie: ChatGPT w branży opieki medycznej

Jak specjaliści opieki medycznej wykorzystują chat bota dzięki MyDr EDM?

Polski Ład w branży medycznej - eksperci inFakt o podatkach dla branży medycznej

4 pytania o Profil Wyróżniony, czyli jak wypromować profil w najpopularniejszym serwisie do rezerwacji wizyt

Co zawierają plany ZnanyLekarz dla specjalistów?

Ujawniamy szczegóły oferty ZnanyLekarz

Jak ZnanyLekarz pomaga prowadzić i rozliczać konsultacje online?

ZnanyLekarz dla WOŚP: razem dla zdrowia!

ZnanyLekarz.pl w liczbach 2023: czego szukają pacjenci?

Trendy w komunikacji z pacjentami 2025

Aspekty prawne reklamy i promocji w branży medycznej

3 zasady wysyłania skutecznych przypomnień o wizytach

5 porad jak wykorzystać Google Ads w promocji gabinetu lekarskiego

Podaruj zdrowie w prezencie: wspieraj z nami Lekarzy bez Granic

Czat medyczny - nowoczesna komunikacja z pacjentami online

Wizyty online: telemedycyna w psychologii i psychoterapii

Zero tolerancji dla fałszywych opinii?

Rozmowa z lek. Leszkiem Huziorem: o empatii i roli Internetu w pracy lekarza

Jarosław Kuźniar: Czy warto odpowiadać na opinie?

ZnanyLekarz.pl w liczbach: wizyty online i opinie pacjentów w 2022 r.

Opinie o lekarzach - 3 różne perspektywy

Co wpływa na wizerunek lekarza? + przydatne narzędzia

Ile zaoszczędzisz dzięki rejestracji pacjentów online?

Różowy październik - poradnik komunikacji dla branży medycznej

Opinie na ZnanyLekarz w pigułce - podsumowanie Raportu zaufania

System rezerwacji wizyt online dla gabinetu lekarskiego

Co o lekarzu mówi jego zdjęcie?

5 wskazówek jak poprawić relacje lekarz - pacjent

3 kroki do lepszej widoczności na ZnanyLekarz.pl

Tego nie rób w mediach społecznościowych – 6 częstych błędów lekarzy

Pokaż pacjentom, jakie choroby leczysz!

6 darmowych sposobów na wyższą pozycję Twojego profilu w wyszukiwarce

5 zasad strategii w mediach społecznościowych dla lekarzy

(Odzyskaj) godziny, za które nikt Ci nie płaci

Coaching - pułapka poszukiwania „leku na całe zło”

Równowaga między życiem zawodowym a prywatnym: najlepsze wskazówki i metody dla lekarzy

4 typy problematycznych pacjentów. Jak sobie z nimi radzić?

Jesteś zbyt... miły? To niedobrze!

Efektywna recepcja w gabinecie lekarskim

Docplanner (ZnanyLekarz) i MyDr łączą siły

Jakie funkcje zawiera aplikacja medyczna ZnanyLekarz - odkrywamy karty

Poznaj mit, który pogrąża Twój gabinet

5 sposobów budowania pozytywnych wrażeń pacjentów

Jak rozwijać gabinet lekarski i pozyskiwać pacjentów?

Kobiety w branży opieki medycznej - statystyki

Nie ma się czego bać, czyli 4 mity dotyczące TeleRejestracji

Wyszukiwarka lekarzy z geolokalizacją ma już 9 lat!

8 aplikacji i narzędzi, które każdy lekarz musi znać w 2016 r.

5 powodów, dla których warto zainwestować w oprogramowanie medyczne

Jak ZnanyLekarz zapewnia bezpieczeństwo danych?

3 proste metody usprawnienia pracy asystentki w gabinecie lekarskim

Przychodzi facet do lekarza... 3 sposoby na przekonanie do wizyty pacjentów-mężczyzn

4 kroki do zbadania satysfakcji pacjentów

7 wskazówek jak wybrać kasę fiskalną online

Obowiązek kas fiskalnych online dla lekarzy

Efektywne zarządzanie gabinetem lekarskim - porady i narzędzia

Raportowanie do systemu P1, e-skierowanie, e-recepta,e-zwolnienie, EDM w systemie gabinetowym ZnanyLekarz

6 informacji niezbędnych na Twoim profilu w ZnanyLekarz.pl

Sprawdź, ilu pacjentów przesypiasz

Niech o Tobie mówią, czyli jak wykorzystać marketing szeptany do promocji gabinetu

Zarządzanie gabinetem lekarskim - 3 zastosowania Kalendarza wizyt, których możesz nie znać

3 kroki do zyskania lojalności pacjenta

Pomysły na komunikację z pacjentami na 2023 rok

Jak rozmawiać z pacjentem o cenie

Czy konsultacje online są w Polsce legalne?

Prywatny gabinet lekarski - co warto wiedzieć zanim otworzysz własny gabinet?

Jak zmienia się rynek pracy lekarzy?

Pacjenci oczekują wygodnego kontaktu z lekarzem. Ale co na to RODO?

Na przestrzeni lat zmienili się i lekarze i pacjenci… (cz.II)

Nowa nadzieja dla cierpiących na migreny

Pytania i odpowiedzi: Czy lekarze mogą reklamować swoje usługi? cz. III

Prosty sposób na wzmocnienie wizerunku eksperta

Psychologiczne potrzeby pacjentów w gabinecie medycznym

14 elementów, które wpływają na pozycję strony w Google w 2015 r.

Pytania i odpowiedzi: Czy lekarze mogą reklamować swoje usługi? cz. I

Pytania i odpowiedzi: Czy lekarze mogą reklamować swoje usługi? cz. IV (ostatnia)

Pier(w)si do badań - różowy październik w ZnanyLekarz

Praktyczne porady księgowe dla lekarzy - pytania i odpowiedzi

Co jeszcze musisz wiedzieć o VAT?

Porady księgowe dla branży medycznej na 2017 rok - co warto wiedzieć o podatku VAT. Odpowiedzi na pytania uczestników szkolenia

O zakazie reklamy, czyli jak promować gabinet, nie łamiąc prawa

Przekuj negatywną opinię w… poprawę wizerunku!

Rok 2015 w wyszukiwarce - czego najczęściej szukali pacjenci

Wskazówki i porady: Pierwsza rozmowa z pacjentem. Część II - Jak radzić sobie z trudnymi pacjentami

ZnanyLekarz.pl przejmuje największego konkurenta w Turcji!

Lekarz... zbyt popularny?

3 sposoby tworzenia stron internetowych dla lekarzy

Jak pacjenci opiniowali pracę lekarzy w 2014 roku?

5 kroków do zdrowej relacji lekarz-pacjent

23 dobre praktyki w komunikacji telefonicznej z pacjentem

MEDakademia: kurs online dla lekarzy i specjalistów

ZnanyLekarz.pl rezygnuje z anonimowych opinii o lekarzach

Kiedy warto skierować pacjenta do psychologa?

EDM a bezpieczeństwo danych Twoich pacjentów

Polski Ład a lekarze - eksperci InFakt o zmianach dla branży medycznej

Umówiliśmy już 1 milion wizyt!

Czy w Polsce pacjent może być partnerem lekarza? Wyniki badania

Po co lekarzowi coaching kariery?

Telemedycyna w okulistyce - monitorowanie osób zagrożonych retinopatią cukrzycową

5 sposobów na podniesienie liczby odwiedzin profilu

W jaki sposób lekarz może podtrzymać „język zmiany”, aby zmotywować pacjenta do leczenia?

Rynek mHealth, czyli zdrowie w kieszeni

Na przestrzeni lat zmienili się i lekarze i pacjenci... (cz.I)

ZnanyLekarz.pl łączy się z Doctoralia!

Zdrowie jak na dłoni, czyli o urządzeniach ubieralnych w medycynie

Czy warto wstrzymać się z prowadzeniem wizyt podczas epidemii?

Jak dialog motywujący buduje przymierze terapeutyczne - cz. 2

Jak dialog motywujący buduje przymierze terapeutyczne - cz. 1

4 argumenty za tym, żeby odpowiadać na pytania pacjentów online

Odpowiedzi prawników na pytania z zakresu prawnych aspektów promocji placówki medycznej

Pytania i odpowiedzi: Czy lekarze mogą reklamować swoje usługi? cz. II

6 informacji, które chcą poznać Twoi pacjenci

Bezprzewodowy implant w terapii niewydolności serca

Popularne artykuły