5 kroków do skutecznej marki osobistej online

Jak reagować na negatywne opinie w Internecie?

Dlaczego warto zadbać o opinie pacjentów?

3 nieinwazyjne sposoby pozyskania opinii od pacjentów

Doświadczenia pacjentów i komfort pracy lekarza - czy można to pogodzić?

Jak specjaliści opieki medycznej wykorzystują sztuczną inteligencję dzięki MyDr EDM?

Bądź widoczny w Internecie: pokaż pacjentom, jakie choroby leczysz!

Jak ZnanyLekarz pomaga prowadzić i rozliczać konsultacje online?

ZnanyLekarz dla WOŚP: razem dla zdrowia!

ZnanyLekarz.pl w liczbach 2023: czego szukają pacjenci?

Trendy w komunikacji z pacjentami 2024

Aspekty prawne reklamy i promocji w branży medycznej

3 zasady wysyłania skutecznych przypomnień o wizytach

Jak budować wizerunek eksperta poprzez odpowiedzi na pytania pacjentów?

Podaruj zdrowie w prezencie: wspieraj z nami Lekarzy bez Granic

Czat medyczny - nowoczesna komunikacja z pacjentami online

7 najczęstszych błędów w komunikacji z pacjentem + rozwiązania

Buduj widoczność jak profesjonalista: Czy wiesz, co potrafi bezpłatny profil ZnanyLekarz?

Bądź bardziej widoczny dla pacjentów dzięki bezpłatnemu profilowi na ZnanyLekarz

Nie trać pieniędzy przez nieodwołane wizyty!

6 kroków do skutecznego profilu w ZnanyLekarz.pl

Męski rak, badania i profilaktyka raka u mężczyzn- poradnik komunikacji

Wizyty online: telemedycyna w psychologii i psychoterapii

Co wpływa na wizerunek lekarza? + przydatne narzędzia

Różowy październik - poradnik komunikacji dla branży medycznej

Opinie na ZnanyLekarz w pigułce - podsumowanie Raportu zaufania

Jak budować lojalność pacjentów?

Co o lekarzu mówi jego zdjęcie?

5 wskazówek jak poprawić relacje lekarz - pacjent

SEM dla lekarzy: 3 sposoby budowania widoczności w Internecie

Ile zaoszczędzisz dzięki rejestracji pacjentów online?

3 kroki do lepszej widoczności na ZnanyLekarz.pl

5 kroków do utrzymania pacjenta

4 pytania o Profil Wyróżniony, czyli jak wypromować profil w najpopularniejszym serwisie do rezerwacji wizyt

Tego nie rób w mediach społecznościowych – 6 częstych błędów lekarzy

Opinie o lekarzach w Internecie: W jaki sposób dotrzeć do opinii na swój temat?

Sztuczna inteligencja i zdrowie: ChatGPT w branży opieki medycznej

11 powodów, dla których warto oferować pacjentom rejestrację wizyt online

5 wizerunkowych grzechów lekarzy

Równowaga między życiem zawodowym a prywatnym: najlepsze wskazówki i metody dla lekarzy

Wypoczynek lekarza - jak zrobić sobie przerwę w pracy lub wakacje? (+ pomocne narzędzia)

Co zawierają plany ZnanyLekarz dla specjalistów?

5 powodów, dla których lekarze wolą umawiać pacjentów przez Internet

System rezerwacji wizyt online dla gabinetu lekarskiego

5 porad jak wykorzystać Google Ads w promocji gabinetu lekarskiego

Poznaj mit, który pogrąża Twój gabinet

Digitalizacja branży medycznej: cyfrowy pacjent i podróż pacjenta

Jak rozwijać gabinet lekarski i pozyskiwać pacjentów?

Kobiety w branży opieki medycznej - statystyki

Ile kosztuje ZnanyLekarz? - odkrywamy szczegóły oferty

Nie ma się czego bać, czyli 4 mity dotyczące TeleRejestracji

5 powodów, dla których warto zainwestować w oprogramowanie medyczne

5 sposobów budowania pozytywnych wrażeń pacjentów

Polski Ład w branży medycznej - eksperci inFakt o podatkach dla branży medycznej

Efektywne zarządzanie gabinetem lekarskim - porady i narzędzia

8 kroków na ścieżce pacjenta do gabinetu lekarza: doświadczenia pacjenta

Docplanner (ZnanyLekarz) i MyDr łączą siły

ZnanyLekarz.pl w liczbach: wizyty online i opinie pacjentów w 2022 r.

Zarządzanie gabinetem lekarskim - 3 zastosowania Kalendarza wizyt, których możesz nie znać

Pomysły na komunikację z pacjentami na 2023 rok

Jak powinna wyglądać strona gabinetu lekarskiego?

5 cech lekarza idealnego

3 proste metody usprawnienia pracy asystentki w gabinecie lekarskim

Czego oczekuje od Ciebie współczesny pacjent?

Wyszukiwarka lekarzy z geolokalizacją ma już 9 lat!

Efektywna recepcja w gabinecie lekarskim

8 zasad moderacji opinii o lekarzach w ZnanyLekarz.pl

Opinie o lekarzach - 3 różne perspektywy

Prywatny gabinet lekarski - co warto wiedzieć zanim otworzysz własny gabinet?

Jak zmienia się rynek pracy lekarzy?

Prosty sposób na wzmocnienie wizerunku eksperta

5 zasad strategii w mediach społecznościowych dla lekarzy

4 kroki do zbadania satysfakcji pacjentów

5 porad, jak wykorzystać wiadomości tekstowe w komunikacji z pacjentami

6 informacji niezbędnych na Twoim profilu w ZnanyLekarz.pl

Pacjenci oczekują wygodnego kontaktu z lekarzem. Ale co na to RODO?

Pier(w)si do badań - różowy październik w ZnanyLekarz

Zero tolerancji dla fałszywych opinii?

Doktor Google: czego w sieci szukają pacjenci?

Jak ZnanyLekarz zapewnia bezpieczeństwo danych?

Pacjenci nic nie wiedzą o Twojej pracy

Raportowanie do systemu P1, e-skierowanie, e-recepta,e-zwolnienie, EDM

6 darmowych sposobów na wyższą pozycję Twojego profilu w wyszukiwarce

MEDakademia: kurs online dla lekarzy i specjalistów

Lekarz w social mediach: 9 pomysłów na posty

Widget, czyli jak ułatwić pacjentom wybór Twojego gabinetu

3 sprawdzone sposoby na nieobecności pacjentów

(Odzyskaj) godziny, za które nikt Ci nie płaci

Trudny pacjent: jak z nim rozmawiać?

Jakie funkcje zawiera aplikacja medyczna ZnanyLekarz - odkrywamy karty

Polski Ład a lekarze - eksperci InFakt o zmianach dla branży medycznej

Ujawniamy szczegóły oferty ZnanyLekarz

Co musisz wiedzieć o raportowaniu zdarzeń medycznych do Platformy P1

7 wskazówek jak wybrać kasę fiskalną online

Obowiązek kas fiskalnych online dla lekarzy

EDM a bezpieczeństwo danych Twoich pacjentów

Jarosław Kuźniar: Czy warto odpowiadać na opinie?

Odpowiedzialność lekarza za błąd medyczny a konsultacje online

Czy warto wstrzymać się z prowadzeniem wizyt podczas epidemii?

Czy konsultacje online są w Polsce legalne?

Koronawirus: jak prowadzić gabinet w sytuacji zagrożenia?

6 informacji, które chcą poznać Twoi pacjenci

Przekuj negatywną opinię w… poprawę wizerunku!

Tych rzeczy nie musisz już robić w swoim gabinecie

Sprawdź, ilu pacjentów przesypiasz

W jaki sposób lekarz może podtrzymać „język zmiany”, aby zmotywować pacjenta do leczenia?

Jak dialog motywujący buduje przymierze terapeutyczne - cz. 2

Twoja placówka traci pacjentów przez… ich smartfony!

E-zwolnienia, czyli o internetowej fali, której nic już nie zatrzyma

Jak dialog motywujący buduje przymierze terapeutyczne - cz. 1

3 błędy, przez które strona www Twojej placówki jest bezużyteczna

4 typy problematycznych pacjentów. Jak sobie z nimi radzić?

Jak wyzbyć się lęku przed sukcesem?

3 kroki do zyskania lojalności pacjenta

4 argumenty za tym, żeby odpowiadać na pytania pacjentów online

3 kroki do pożegnania kolejek w gabinecie

3 błędy, przez które nie wykorzystujesz potencjału strony www gabinetu

4 fakty o RODO, które lekarze muszą znać

3 powody, dla których stracisz pacjentów

E-zwolnienia z punktu widzenia lekarzy

5 sposobów na podniesienie liczby odwiedzin profilu

Przychodzi facet do lekarza... 3 sposoby na przekonanie do wizyty pacjentów-mężczyzn

Porady księgowe dla branży medycznej – PIT, VAT, kasa fiskalna

4 sprawdzone narzędzia, które usprawnią pracę Twojego gabinetu

Nie spełniam oczekiwań - i dobrze mi z tym!

Najszczęśliwsi lekarze i specjaliści w Polsce

Co jeszcze musisz wiedzieć o VAT?

Porady księgowe dla branży medycznej na 2017 rok - co warto wiedzieć o podatku VAT. Odpowiedzi na pytania uczestników szkolenia

Chirurgia plastyczna a zwolnienie z VAT – porada księgowa

3 zalety rozwiązań SaaS dla lekarzy, które musisz znać

Coaching - pułapka poszukiwania „leku na całe zło”

Czy lekarz powinien mieć kasę fiskalną?

Jak w pracy wyjść z roli wybawiciela i nie skończyć jako ofiara?

Rok 2016 w ZnanyLekarz.pl

Darmowe wizyty i konsultacje lekarskie w Przychodni ZnanyLekarz

Praktyczne porady księgowe dla lekarzy - pytania i odpowiedzi

Wkładki do butów z czujnikami, czyli pomoc dla osób zagrożonych rozwinięciem się zespołu stopy cukrzycowej

Jesteś zbyt... miły? To niedobrze!

Nadzieja dla osób sparaliżowanych po urazie rdzenia kręgowego

4 błędy placówek, które doprowadzają pacjentów do wściekłości

Znakowanie leków - rozwiązanie przyszłości

Telemedycyna w okulistyce - monitorowanie osób zagrożonych retinopatią cukrzycową

Jak prowadzić profil gabinetu lub placówki na Facebooku w 2016r.?

Nowa nadzieja dla cierpiących na migreny

Raport 2016: coraz mniej lekarzy w Polsce

8 aplikacji i narzędzi, które każdy lekarz musi znać w 2016 r.

Bezprzewodowy implant w terapii niewydolności serca

ZnanyLekarz.pl łączy się z Doctoralia!

Nautilus - urządzenie przydatne w diagnostyce udaru mózgu

Zdrowie jak na dłoni, czyli o urządzeniach ubieralnych w medycynie

Psychologiczne potrzeby pacjentów w gabinecie medycznym

Jak rozmawiać z pacjentem o cenie

Pytania i odpowiedzi: Czy lekarze mogą reklamować swoje usługi? cz. IV (ostatnia)

Przezskórna elektrostymulacja nerwu piszczelowego - nadzieja dla chorych na zespół pęcherza nadreaktywnego

Wskazówki i porady: Pierwsza rozmowa z pacjentem. Część II - Jak radzić sobie z trudnymi pacjentami

Pytania i odpowiedzi: Czy lekarze mogą reklamować swoje usługi? cz. III

Wskazówki i porady: Pierwsza rozmowa z pacjentem. Część I - Przywitanie

Czy w Polsce pacjent może być partnerem lekarza? Wyniki badania

Stentroda - pierwsze urządzenie do rejestracji działania neuronów umieszczane w naczyniach mózgu

Pytania i odpowiedzi: Czy lekarze mogą reklamować swoje usługi? cz. II

Pytania i odpowiedzi: Czy lekarze mogą reklamować swoje usługi? cz. I

Odpowiedzi prawników na pytania z zakresu prawnych aspektów promocji placówki medycznej

Reklama praktyki lekarskiej w 2016 r.

Po co lekarzowi coaching kariery?

Podsumowanie roku 2015 w ZnanyLekarz.pl

Rok 2015 w wyszukiwarce - czego najczęściej szukali pacjenci

Rynek mHealth, czyli zdrowie w kieszeni

14 elementów, które wpływają na pozycję strony w Google w 2015 r.

Relacja lekarz – pacjent podstawą efektywnego leczenia

5 kroków do zdrowej relacji lekarz-pacjent

Niech o Tobie mówią, czyli jak wykorzystać marketing szeptany do promocji gabinetu

O zakazie reklamy, czyli jak promować gabinet, nie łamiąc prawa

Umówiliśmy już 1 milion wizyt!

Jak pacjenci opiniowali pracę lekarzy w 2014 roku?

Kiedy warto skierować pacjenta do psychologa?

ZnanyLekarz.pl rezygnuje z anonimowych opinii o lekarzach

ZnanyLekarz.pl przejmuje największego konkurenta w Turcji!

Jak radzić sobie z reklamacjami pacjentów?

Na przestrzeni lat zmienili się i lekarze i pacjenci… (cz.II)

Na przestrzeni lat zmienili się i lekarze i pacjenci... (cz.I)

Panie Doktorze, zapraszam na ryby!

Rozmowa z lek. Leszkiem Huziorem: o empatii i roli Internetu w pracy lekarza

23 dobre praktyki w komunikacji telefonicznej z pacjentem

ABC mailowego kontaktu z pacjentem w 2013 roku

Popularne artykuły