6 darmowych sposobów na wyższą pozycję Twojego profilu w wyszukiwarce

MEDakademia: kurs online dla lekarzy i specjalistów

Lekarz w social mediach: 9 pomysłów na posty

Wypoczynek lekarza - jak zrobić sobie przerwę w pracy lub wakacje? (+ pomocne narzędzia)

Jak social media wpływają na decyzje pacjentów?

Widget, czyli jak ułatwić pacjentom wybór Twojego gabinetu

3 sprawdzone sposoby na nieobecności pacjentów

3 nieinwazyjne sposoby pozyskania opinii od pacjentów

(Odzyskaj) godziny, za które nikt Ci nie płaci

7 najczęstszych błędów w komunikacji z pacjentem + rozwiązania

Trudny pacjent: jak z nim rozmawiać?

Jakie funkcje zawiera aplikacja medyczna ZnanyLekarz - odkrywamy karty

Polski Ład a lekarze - eksperci InFakt o zmianach dla branży medycznej

System rezerwacji wizyt online dla gabinetu lekarskiego

Bądź widoczny w Internecie: pokaż pacjentom, jakie choroby leczysz!

7 kroków na ścieżce pacjenta do gabinetu lekarza

Ujawniamy szczegóły oferty ZnanyLekarz

Co musisz wiedzieć o raportowaniu zdarzeń medycznych do Platformy P1

7 wskazówek jak wybrać kasę fiskalną online

5 zasad strategii w mediach społecznościowych

Obowiązek kas fiskalnych online dla lekarzy

Jak ZnanyLekarz zapewnia bezpieczeństwo danych?

EDM a bezpieczeństwo danych Twoich pacjentów

Jarosław Kuźniar: Czy warto odpowiadać na opinie?

Odpowiedzialność lekarza za błąd medyczny a konsultacje online

Czy warto wstrzymać się z prowadzeniem wizyt podczas epidemii?

Czy konsultacje online są w Polsce legalne?

Koronawirus: jak uchronić placówkę przed stratami?

Koronawirus: jak prowadzić gabinet w sytuacji zagrożenia?

6 informacji, które chcą poznać Twoi pacjenci

Prosty sposób na wzmocnienie wizerunku eksperta

Jak zorganizować pracę placówki w okresie chorobowym?

3 kroki do lepszej widoczności na ZnanyLekarz.pl

4 sposoby na bezproblemowy powrót do pracy

Zwiększ widoczność Twojej placówki bez ponoszenia kosztów!

Przekuj negatywną opinię w… poprawę wizerunku!

Tych rzeczy nie musisz już robić w swoim gabinecie

Najryzykowniejsza metoda przechowywania danych

Wyglądaj świetnie w Internecie - zastosuj te 3 sposoby

Technologie, które docenią Twoi pacjenci

Jak wykorzystać każdą opinię do budowania wizerunku?

Jak przekonać lekarzy do promocji placówki

Sprawdź, ilu pacjentów przesypiasz

Te 3 rodzaje kolejek blokują Twoją placówkę

W jaki sposób lekarz może podtrzymać „język zmiany”, aby zmotywować pacjenta do leczenia?

Poznaj mit, który pogrąża Twój gabinet

4 proste kroki do efektywności placówki medycznej

Jak dialog motywujący buduje przymierze terapeutyczne - cz. 2

Twoja placówka traci pacjentów przez… ich smartfony!

E-zwolnienia, czyli o internetowej fali, której nic już nie zatrzyma

Jak dialog motywujący buduje przymierze terapeutyczne - cz. 1

3 błędy, przez które strona www Twojej placówki jest bezużyteczna

Dlaczego sukces Twojego gabinetu zależy od widoczności w Internecie?

4 typy problematycznych pacjentów. Jak sobie z nimi radzić?

Co “smartfonizacja” Polaków oznacza dla Twojej placówki medycznej?

Zbuduj profesjonalny wizerunek szybko i niedrogo

Nie stać Cię na nielojalnych pacjentów

3 zasady wysyłania skutecznych przypomnień o wizytach

5 kroków do utrzymania pacjenta

Najprostszy sposób dowiedzenia się, dlaczego pacjenci odchodzą z placówki

Klucz do utrzymania pacjenta? Komunikacja między wizytami!

10 mitów dotyczących marketingu medycznego. W ile z nich wierzysz?

Jak wyzbyć się lęku przed sukcesem?

4 błędy, przez które nie wykorzystujesz potencjału strony www gabinetu

5 błędów, przez które pacjenci nie widzą Cię w Internecie

5 sposobów budowania pozytywnych wrażeń pacjentów

3 kroki do zyskania lojalności pacjenta

Pacjenci oczekują wygodnego kontaktu z lekarzem. Ale co na to RODO?

Inwestując w pozyskanie nowych pacjentów... tracisz pieniądze

4 argumenty za tym, żeby odpowiadać na pytania pacjentów online

3 kroki do pożegnania kolejek w gabinecie

Jak niedawna zmiana algorytmu Google wpływa na Twoją placówkę?

Wszystkie drogi poprowadzą do Twojego gabinetu

Poprawa internetowej reputacji Twoich lekarzy w 7 krokach

Twój gabinet zarabia mniej, niż powinien. To wina… telefonu

Czego oczekuje od Ciebie współczesny pacjent?

5 problemów, przez które Twoja placówka zarabia mniej, niż powinna

3 błędy, przez które nie wykorzystujesz potencjału strony www gabinetu

Co musisz wiedzieć o motywacji pracowników placówki medycznej?

4 fakty o RODO, które lekarze muszą znać

Prosta zmiana, którą pokochają pacjenci i doceni recepcja

5 zadań, których automatyzacja usprawni pracę Twojej placówki

Jesteś słabo widoczny w Internecie? Tracisz pacjentów!

5 postanowień noworocznych dla managerów placówek medycznych

3 powody, dla których stracisz pacjentów

E-zwolnienia z punktu widzenia lekarzy

8 powodów, dla których Twoja placówka potrzebuje marketingu w Internecie

7 mitów o pracy lekarza, w które wciąż wierzysz

7 działań, przez które Twoja placówka traci pieniądze

3 kroki do sukcesu na rynku prywatnej opieki medycznej

Promocja placówki medycznej w Internecie – 4 praktyczne porady

Pacjenci nic nie wiedzą o Twojej pracy

Jak zwiększyć rozpoznawalność w Internecie?

5 sposobów na podniesienie liczby odwiedzin profilu

3 powody, dla których powinieneś zwracać uwagę na opinie pacjentów

5 kroków do skutecznej strony internetowej lekarza

Przychodzi facet do lekarza... 3 sposoby na przekonanie do wizyty pacjentów-mężczyzn

Porady księgowe dla branży medycznej – PIT, VAT, kasa fiskalna

3 powody, dla których powinieneś odpowiadać na pytania pacjentów w Internecie

O tych pacjentów musisz się postarać

Nie możesz reklamować placówki? Pacjenci zrobią to za Ciebie

3 aspekty wizyty, które zdecydują, czy pacjent do Ciebie wróci

Rekrutuj najlepszych lekarzy ze ZnanyLekarz.pl!

5 tajników sukcesu gabinetu lekarskiego

4 sprawdzone narzędzia, które usprawnią pracę Twojego gabinetu

Czy jesteś managerem odpowiedzialnej placówki?

4 powody, dlaczego opinie o lekarzach są tak ważne dla pacjentów

4 kroki do zbadania satysfakcji pacjentów

Co mówić pacjentom w Internecie, a czego nie?

Nie spełniam oczekiwań - i dobrze mi z tym!

5 wizerunkowych grzechów lekarzy

Najszczęśliwsi lekarze i specjaliści w Polsce

Lekarz... zbyt popularny?

Co jeszcze musisz wiedzieć o VAT?

3 technologiczne wyzwania, którym musisz stawić czoła

Doświadczenie pacjenta - przekuj je w zysk placówki

Recepcja w gabinecie lekarskim. Dlaczego tak trudno o dobrego pracownika?

Porady księgowe dla branży medycznej  - co warto wiedzieć o podatku VAT. Odpowiedzi na pytania uczestników szkolenia

Twoja strona internetowa - szybko, tanio i skutecznie

Chirurgia plastyczna a zwolnienie z VAT – porada księgowa

4 obszary skutecznego PR placówki medycznej

II Kongres Wyzwań Zdrowotnych w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach

3 zalety rozwiązań SaaS dla lekarzy, które musisz znać

Coaching - pułapka poszukiwania „leku na całe zło”

Czy lekarz powinien mieć kasę fiskalną?

5 kroków do zniszczenia wizerunku

Dlaczego utrudniasz pacjentom umówienie wizyty w placówce?

Jak w pracy wyjść z roli wybawiciela i nie skończyć jako ofiara?

6 pytań, które warto zadać przed zleceniem wykonania strony www gabinetu

Ochrona danych medycznych. Co wolno, czego nie wolno?

Rok 2016 w ZnanyLekarz.pl

Darmowe wizyty i konsultacje lekarskie w Przychodni ZnanyLekarz

Nowy rok, nowe wizje, czyli na co czekamy w 2017 roku

Buduj profesjonalny wizerunek i nie przepłacaj

Praktyczne porady księgowe dla lekarzy - pytania i odpowiedzi

Wkładki do butów z czujnikami, czyli pomoc dla osób zagrożonych rozwinięciem się zespołu stopy cukrzycowej

3 modele zarządzania grafikiem wizyt. Co robisz źle?

Promujesz Twoją placówkę w niewłaściwy sposób

3 proste metody usprawnienia pracy asystentki w gabinecie lekarskim

Nowe urządzenia pomagające w rozwiązaniu problemu nieprzyjmowania leków

Zyskaj na obecności Twoich lekarzy w ZnanyLekarz.pl

Jesteś zbyt... miły? To niedobrze!

Senior powinien być leczony w domu

Nadzieja dla osób sparaliżowanych po urazie rdzenia kręgowego

Ile stracisz, zamykając się na opinie pacjentów

4 błędy placówek, które doprowadzają pacjentów do wściekłości

Pacjenci się zmienili. Umiesz za nimi nadążyć?

Znakowanie leków - rozwiązanie przyszłości

Czy nie odstraszasz pacjentów... zdjęciami?

Zrób to sam, czyli jak stworzyć własną aplikację do badania klinicznego

Prosta zmiana, dzięki której przyciągniesz pacjentów

5 sposobów, jak przykuć uwagę pacjentów

Jak w oszczędny sposób pozyskać pacjentów z Pakietem Premium?

Dlaczego musisz usprawnić komunikację telefoniczną z pacjentami?

3 nawyki pacjentów, które musisz znać

Jak nauczyć mózg drugiego pierwszego wrażenia?

11 sposobów na koszty firmowe lekarza

Telemedycyna w okulistyce - monitorowanie osób zagrożonych retinopatią cukrzycową

QUIZ: Czy wiesz, jak wykorzystać internet do pozyskiwania pacjentów?

Jak prowadzić profil gabinetu lub placówki na Facebooku w 2016r.?

QUIZ: Czy wiesz, jak zbudować potencjał internetowy swojej placówki?

Kapsułka, która zdiagnozuje raka jelita

Czy w mocnych stronach może tkwić też słabość?

4 podstawowe potrzeby gabinetu lekarskiego. Jak je spełnić niskim kosztem?

Pacjenci omijają Twoją placówkę. Dlaczego?

Nowa nadzieja dla cierpiących na migreny

W jaki sposób analiza słabych stron pomoże Ci zaplanować karierę zawodową?

Jak dotrzeć do pacjentów przez… ich smartfony? 3 podstawowe zasady

5 najczęstszych błędów wizerunkowych polskich placówek medycznych

Coraz mniej lekarzy w Polsce

7 zasad skutecznego promowania gabinetów i placówek medycznych przy pomocy e-maili

5 sprawdzonych marketingowych wskazówek dla placówek medycznych

Telemedyczna rewolucja: raport z linii frontu

10 aplikacji i narzędzi, które każdy lekarz musi znać

Nowy test może pomóc w ograniczeniu nadużywania antybiotyków

12 darmowych narzędzi, które ułatwią pracę managera placówki medycznej

Bezprzewodowy implant w terapii niewydolności serca

Lekarzu, efekty zależą od Ciebie! 4 kroki skutecznej promocji w ZnanyLekarz.pl

Jak wypadasz na tle konkurentów? Analiza profilu lekarza w 5 krokach

7 porad, jak promować placówkę medyczną lokalnie… w globalnej sieci!

Nie lekceważ SMSów! 5 porad, jak wykorzystać wiadomości tekstowe w komunikacji z pacjentami

Jak przyciągnąć pacjenta? 8 niezbędnych informacji o Tobie

ZnanyLekarz.pl łączy się z Doctoralia!

Problem bezpieczeństwa danych w czasach mZdrowia i elektronicznej dokumentacji medycznej

Kalendarz Wizyt jako skuteczne narzędzie do zarządzania - 3 zastosowania, których możesz nie znać

5 sposobów, aby docierać do pacjentów z kampanii AdWords - wskazówki eksperta

Opinie o lekarzach - 3 różne perspektywy

Trudna dola managera… Kiedy skorzystać z usług zewnętrznych wykonawców?

Nautilus - urządzenie przydatne w diagnostyce udaru mózgu

Nie ma się czego bać, czyli 4 mity dotyczące TeleRejestracji

Inbound marketing - pacjenci przyjdą do Ciebie sami!

Co się opłaca, czyli o różnych działaniach promocyjnych

Zdrowie jak na dłoni, czyli o urządzeniach ubieralnych w medycynie

Psychologiczne potrzeby pacjentów w gabinecie medycznym

Nie chowaj się przed pacjentami! Pozycjonowanie i AdWords dla lekarzy

4 powody, dla których Twoja placówka potrzebuje Kalendarza Wizyt

Lekarzu, niech o Tobie szepczą!

Polskie gabinety tracą przez pacjentów widma!

Ciemna strona mocy, czyli co trzeba wiedzieć o aplikacjach i technologiach medycznych

Jak rozmawiać z pacjentem o cenie

Popularne artykuły