3 kroki do lepszej widoczności na ZnanyLekarz.pl

 

Każdego miesiąca portal ZnanyLekarz.pl odwiedzany jest przez 14 milionów osób. Większość z nich to pacjenci poszukujący informacji o lekarzu lub chcący umówić wizytę. Aby do nich dotrzeć, trzeba zadbać o swoją obecność i aktywność na portalu. Poznaj 3 podstawowe sposoby na zbudowanie widoczności na ZnanyLekarz.pl:

Czytaj dalej

3 kroki do lepszej widoczności na ZnanyLekarz.pl

 

Każdego miesiąca portal ZnanyLekarz.pl odwiedzany jest przez 14 milionów osób. Większość z nich to pacjenci poszukujący informacji o lekarzu lub chcący umówić wizytę. Aby do nich dotrzeć, trzeba zadbać o swoją obecność i aktywność na portalu. Poznaj 3 podstawowe sposoby na zbudowanie widoczności na ZnanyLekarz.pl:


6 informacji niezbędnych na Twoim profilu w ZnanyLekarz.pl

 

 

Aby profil w serwisie ZnanyLekarz.pl spełniał swoją rolę i przyciągał pacjentów do gabinetu, musi zostać uzupełniony odpowiednimi informacjami. Odpowiednimi, czyli takimi, które są kluczowe dla pacjentów i ułatwią im odnalezienie Twojego profilu oraz podjęcie decyzji o wyborze Twoich usług.

Jakie zatem informacje warto dodać na profilu i dlaczego? 


6 kroków do skutecznego profilu w ZnanyLekarz.pl

 

Ze ZnanyLekarz.pl korzysta ponad 1 300 000 pacjentów miesięcznie. ZnanyLekarz.pl to także najczęściej pojawiający się wynik dla różnych zapytań w wyszukiwarce Google. Dlatego...jeśli chcesz zadbać o swoją widoczność w sieci i skutecznie docierać do pacjentów - stwórz skuteczny zadbaj o swój profil w ZnanyLekarz.pl. Pokażemy Ci, jak to zrobić.


6 darmowych sposobów na wyższą pozycję Twojego profilu w wyszukiwarce

 

Pacjenci mogą dotrzeć do profilu lekarza wieloma drogami – za pomocą wyszukiwarki na stronie głównej portalu , forum dyskusyjnego, strony internetowej kliniki lub lekarza, serwisu społecznościowego albo wyszukiwarki internetowej np. Google. Dlatego wielu lekarzy, którzy samodzielnie zarządzają profilem w serwisie ZnanyLekarz.pl, decyduje się na wypromowanie go w internecie, aby ułatwić pacjentom korzystającym z wyszukiwarek internetowych znalezienie informacji o swojej praktyce.


Widget, czyli jak ułatwić pacjentom wybór Twojego gabinetu

 

 

Przeczytaj też: Widget, czyli sprytny sposób na rejestrację online pacjentów

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez ZnanyLekarz.pl, aż 63% pacjentów wybiera swojego lekarza w oparciu o opinie o nim. Niezwykle rzadko zdarza się, że lekarze umieszczają opinie pacjentów na swoich stronach, a oczywiste jest, że pewna część pacjentów trafia najpierw właśnie na stronę www lekarza.

Być może właśnie teraz przegląda ją pacjent, który chce dowiedzieć się więcej o Tobie i umówić się na wizytę, ale Twój telefon w recepcji nie odpowiada. Zniechęcony opuszcza Twoją stronę, szukając dalej... Brzmi prawdopodobnie?


Bądź widoczny w Internecie: pokaż pacjentom, jakie choroby leczysz!

Czy jesteś widoczny w Internecie? 90% internautów w Polsce przyznaje, że przynajmniej raz szukało lekarza w sieci. Pomyśl, na ile mogą znaleźć Ciebie i Twoje usługi?

Często przypominamy, że warto uzupełnić profil w serwisie ZnanyLekarz.pl o listę leczonych chorób i dolegliwości. Wielu lekarzy wciąż jednak o tym nie pamięta lub bagatelizuje. Jak się okazuje, jest to znacznie ważniejsze, niż mogłoby się wydawać, zwłaszcza w kontekście pozyskania nowych pacjentów.


Dodaj cennik usług Twojego gabinetu!

Kilka miesięcy temu przeprowadziliśmy ankietę wśród pacjentów korzystających ze ZnanyLekarz.pl, w której zapytaliśmy m.in. o to, jakich informacji brakuje im w naszym serwisie. Aż 77% ankietowanych odpowiedziało, że chcieliby, aby lekarze na swoich profilach udostępnili cennik podstawowych usług. W odpowiedzi na tą potrzebę w ubiegłym tygodniu umożliwiliśmy lekarzom dodanie na profilach cen usług, a jednocześnie zmieniliśmy panel edycji profilu lekarza i placówki. Jak wygląda nowy panel edycji dla lekarza? Jak dodać cennik? O tym poniżej.


Popularne artykuły