Bądź widoczny w Internecie: pokaż pacjentom, jakie choroby leczysz!

Opisz jakie choroby leczysz

Czy jesteś widoczny w Internecie? 90% internautów w Polsce przyznaje, że przynajmniej raz szukało lekarza w sieci. Pomyśl, na ile mogą znaleźć Ciebie i Twoje usługi?

Często przypominamy, że warto uzupełnić profil w serwisie ZnanyLekarz.pl o listę leczonych chorób i dolegliwości. Wielu lekarzy wciąż jednak o tym nie pamięta lub bagatelizuje. Jak się okazuje, jest to znacznie ważniejsze, niż mogłoby się wydawać, zwłaszcza w kontekście pozyskania nowych pacjentów.

Mogłoby się wydawać, że podanie swojej specjalizacji lekarskiej wyczerpuje temat i jednoznacznie informuje zainteresowanych, w jakich przypadkach możemy im pomóc. Tymczasem jednak większość pacjentów dysponuje bardzo powierzchowną wiedzą na tematy związane z medycyną i np. termin angiochirurg może brzmieć dla przypadkowej osoby co najmniej zagadkowo.

Pamiętajmy, że pacjenci szukają lekarza po to, aby uporać się z konkretną chorobą lub przypadłością. Wyszukiwarka Google reaguje na wpisane hasła. Co wpisze w jej oknie męczony łzawieniem i wysypką skórną mieszkaniec Zielonej Góry? Zapewne alergolog Zielona Góra - bo wiedza o tym, kto leczy uczulenia, jest raczej powszechna. Ale już młoda mieszkanka stolicy, której babcia narzeka na przewlekłą niewydolność żył, zapyta raczej o żylaki Warszawa, niż wyszuka naszego przykładowego angiochirurga.  

Sprawdź, czy jesteś widoczny w Internecie

Możemy przeprowadzić szybki eksperyment. Wpiszmy w wyszukiwarce Google hasło paradontoza Szczecin. Tak wygląda lista wyników:

Sprawdź, czy jesteś widoczny w Internecie wpisując frazę szczegółłową

A teraz wpiszmy stomatolog Szczecin - wyniki wyszukiwania ciągną się przez wiele stron.

Wyniki wyszukiwania dla frazy ogólnejCzy znaczy to, że tylko kilku szczecińskich dentystów potrafi leczyć zapalenie przyzębia? Nie - to znaczy tylko tyle, że niewielu uznało za celowe powiązać swój profil w serwisie - lub własną stronę internetową - z nazwami leczonych chorób. I choć reszta z pewnością również potrafi leczyć paradontozę, istnieje spore prawdopodobieństwo, że pacjenci szukający pomocy przez Google nie będą mieli okazji się o tym przekonać.

Wróćmy do wyników wyszukiwania: wpisaliśmy stomatolog Szczecin. Pierwsze wyniki to oczywiście reklamy. Oczywiście możesz w nie zainwestować, jednak dzisiaj chce pokazać Ci, co możesz zrobić, aby zwiększyć swoją widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania. Organicznych, czyli tych naturalnych, niepochodzących z reklam. Ponownie...wpisujemy w wyszukiwarkę hasło stomatolog Szczecin. Reklamy...A co dalej?

Widoczność w intercie: co jest po reklamach?

 

Dobrze widzisz - ZnanyLekarz i zestawienie 20 polecanych stomatologów w Szczecinie.

Jak zwiększyć widoczność profilu lekarza w Internecie?

Zacznij od uzupełnienia swojego profilu na ZnanyLekarz.pl. Jeśli jeszcze go nie masz, możesz założyć konto lekarza na ZnanyLekarz.pl bezpłatnie- tu.

Najważniejsze informacje to oczywiście imię i nazwisko, zdjęcie, adres, dane kontaktowe. Jednak to nie wszystko. Nie zapomnij o uzupełnieniu profilu o listę leczonych chorób i dolegliwości. Zajmie tylko chwilę, a możesz dzięki temu zyskać nowych pacjentów i wyróżnić się na tle konkurencji.

Co jeszcze powinno znaleźć się na Twoim profilu? Sprawdź i spraw, aby pacjencie wybrali Ciebie!

Lepsza widoczność online dzięki funkcjonalnościom ZnanyLekarz.pl

Serwis ZnanyLekarz.pl jest bardzo dobrze pozycjonowany w Google, co już wiesz. Dzięki temu pacjenci, którzy wyszukują Twoje nazwisko, szybko trafią na Twój profil.

Dla lekarzy, którym zależy na najlepszej widoczności w serwisie ZnanyLekarz.pl, przygotowaliśmy dedykowaną usługę - Premium Plus. Wyróżnia ona profil graficzną ramką oraz zapewnia jedno z pierwszych miejsc w wynikach wyszukiwania dla danej kategorii i miasta.

Ze ZnanyLekarz Premium Plus korzystają przede wszystkim lekarze, w których specjalizacji i mieście panuje największa konkurencja.