Więcej wizyt i zadowolonych pacjentów

Zbieraj wszystkie połączenia telefoniczne w jednym miejscu. Skup się na pomocy swoim pacjentom.

Wprowadzając dane akceptujesz politykę prywatności i regulamin serwisu ZnanyLekarz.pl Dowiedz się więcej
Stars rating score Ocena 4.6 na
Captera logo GetApp logo

Twój telefon recepcyjny w zupełnie nowym wydaniu

Znanylekarz Phone jest narzędziem prostym w obsłudze. Pozwala Twojemu zespołowi pracować zdalnie i idealnie wpasowuje się w tętniącą życiem rzeczywistość małych i średnich placówek medycznych, pomagając usprawnić pracę recepcji od pierwszego sygnału.

Interaktywny przewodnik po systemie

ico-comm-globe-blue
korzystających z narzędzia ZnanyLekarz Phone
ico-people-blue
użytkowników: pracowników recepcji oraz managerów
icon-phone-call
obsługiwanych połączeń miesięcznie

Zwiększ swoje zyski

Średnio 30% połączeń przychodzących do placówek medycznych pozostaje bez odpowiedzi. A przecież każda rozmowa telefoniczna to potencjalna rezerwacja wizyty i potencjalny przychód. Pomożemy Ci skontaktować się z każdym, kto tego potrzebował.


swamed

Zdrowie i zadowolenie naszych pacjentów jest dla nas bardzo ważne, dlatego od samego początku wybraliśmy narzędzie ZnanyLekarz Phone, aby ułatwić pacjentom kontakt z naszą placówką.

Dr n. med. Paweł Niedźwiecki - manager SWAMED
Zacznij oszczędzać
image 1 - PL

Zwiększ zadowolenie pacjentów

Skorzystaj z listy kontaktów, aby wiedzieć, kto do Ciebie dzwoni i zapewnić lepszą obsługę pacjenta. Nie pozwól swoim klientom czekać — ustalaj priorytety ruchu i zarządzaj połączeniami przychodzącymi w najbardziej efektywny sposób.


Ponad 30%

połączeń przychodzących od pacjentów nie jest odbierane przez placówki medyczne. 1 na 3 pacjentów dzwoni, aby umówić wizytę.

Bezpłatna konsultacja
image 2 - PL
NOWOŚĆ

ZnanyLekarz Phone umożliwi Ci komunikację z pacjentami przez WhatsApp

Łatwa i wygodna komunikacja: niezależnie od tego, czy będą to rozmowy telefoniczne, wiadomości głosowe, SMSy czy zdjęcia. 

Zbieraj dane ze wszystkich kanałów komunikacyjnych i upewnij się, że Twój zespół w krótkim czasie kontaktuje się z pacjentami i nigdy nie pozostawia zapytań bez odpowiedzi. Przenieś komunikację z pacjentami na zupełnie nowy poziom i zwiększ jej jakość.

web=pl

Zoptymalizuj swój budżet marketingowy

Zacznij monitorować każdy z kanałów marketingowych, aby zoptymalizować kampanie marketingowe - wybierając najbardziej dochodowe kanały.


GlivClinic

Dzięki kanałom mogę spokojnie zmierzyć skuteczność różnych akcji marketingowych, które prowadzę, przydzielając danej akcji marketingowej konkretny numer telefonu. Dzięki temu na przykład widzę, jaka jest popularność danego rozwiązania.

Sławomir Żółkiewski, Manager GlivClinic
Zacznij teraz
Kanały marketingowe

Korzystaj z danych, aby dowiedzieć się, jak działa Twoja recepcja

Dzięki ZnanyLekarz Phone pozyskasz dane, które pozwolą Ci zwiększyć przychody, zoptymalizować kampanie marketingowe i obniżyć koszty.

Bezpłatna konsultacja
image 4 - PL
DP_phone_reception

Spraw, aby praca Twojej recepcji była jeszcze wygodniejsza

Dzięki ZnanyLekarz Phone twoi pracownicy mogą w pełni skupić się na obsłudze pacjenta.

iStock-1251514334-1-1

Zarządzaj zdalnie swoją placówką medyczną

Nasze narzędzie pozwala na zdalne zarządzanie recepcją. Jedyne, czego potrzebujesz, to komputer.

Co o ZnanyLekarz Phone mówią zadowoleni klienci?

swamed

Polecam system ZnanyLekarz Phone każdemu managerowi i właścicielowi placówki medycznej, któremu zależy na jej rozwoju i przede wszystkim na poprawie jakości obsługi telefonicznej pacjenta.

Włodzimierz Szumski · Manager SWAMED
Marzena Blaszczyk

Uważam, że system jest po prostu intuicyjny i łatwy w obsłudze. Nawet dla osoby, która nie ma doświadczenia w obsłudze systemu. Myślę, że poradzi sobie z nim każdy!

Marzena Błaszczyk · Recepcjonistka

Gdybym musiała wybrać najlepszą funkcję… to byłaby to możliwość nagrywania i odsłuchania rozmów z pacjentem. Często ich słucham po to by przypomnieć sobie niektóre informacje - takie jak nazwisko czy PESEL - i upewnić się, że dobrze je zapisałam.

Na początku działania przychodni w lutym z połączeń przychodzących recepcja umówiła 98 wizyt, a w sierpniu już 396 wizyt. Podobny wzrost zauważyliśmy w przypadku szybkości reakcji na nieodebrane telefony od pacjentów. Na początku działalności placówki wskaźnik oddzwonień wynosił 20%. Natomiast w sierpniu wzrósł do 55%.

W ciągu zaledwie pierwszych 6 miesięcy korzystania przez GlivClinic z systemu ZnanyLekarz Phone, wskaźnik odbieranych połączeń od pacjentów przy pierwszej próbie wzrósł z 73% aż do 90%!. Obecnie, po 2 latach użytkowania systemu, średni czas oczekiwania na połączenie wynosi jedynie 17 sekund.

Gotowy na zwiększenie zysków?

Wypełnij formularz, aby otrzymać ofertę ZnanyLekarz Phone