Średnio 30% połączeń przychodzących do placówek medycznych pozostaje bez odpowiedzi. A przecież każda rozmowa telefoniczna to potencjalna rezerwacja wizyty i potencjalny przychód. Pomożemy Ci skontaktować się z każdym, kto tego potrzebował.
Średnio 30% połączeń przychodzących do placówek medycznych pozostaje bez odpowiedzi. A przecież każda rozmowa telefoniczna to potencjalna rezerwacja wizyty i potencjalny przychód. Pomożemy Ci skontaktować się z każdym, kto tego potrzebował.
Zdrowie i zadowolenie naszych pacjentów jest dla nas bardzo ważne, dlatego od samego początku wybraliśmy narzędzie ZnanyLekarz Phone, aby ułatwić pacjentom kontakt z naszą placówką.
Dr n. med. Paweł Niedźwiecki - manager SWAMEDSkorzystaj z listy kontaktów, aby wiedzieć, kto do Ciebie dzwoni i zapewnić lepszą obsługę pacjenta. Nie pozwól swoim klientom czekać — ustalaj priorytety ruchu i zarządzaj połączeniami przychodzącymi w najbardziej efektywny sposób.
połączeń przychodzących od pacjentów nie jest odbierane przez placówki medyczne. 1 na 3 pacjentów dzwoni, aby umówić wizytę.
Łatwa i wygodna komunikacja: niezależnie od tego, czy będą to rozmowy telefoniczne, wiadomości głosowe, SMSy czy zdjęcia.
Zbieraj dane ze wszystkich kanałów komunikacyjnych i upewnij się, że Twój zespół w krótkim czasie kontaktuje się z pacjentami i nigdy nie pozostawia zapytań bez odpowiedzi. Przenieś komunikację z pacjentami na zupełnie nowy poziom i zwiększ jej jakość.
Zacznij monitorować każdy z kanałów marketingowych, aby zoptymalizować kampanie marketingowe - wybierając najbardziej dochodowe kanały.
Dzięki kanałom mogę spokojnie zmierzyć skuteczność różnych akcji marketingowych, które prowadzę, przydzielając danej akcji marketingowej konkretny numer telefonu. Dzięki temu na przykład widzę, jaka jest popularność danego rozwiązania.
Sławomir Żółkiewski, Manager GlivClinicDzięki ZnanyLekarz Phone twoi pracownicy mogą w pełni skupić się na obsłudze pacjenta.
Nasze narzędzie pozwala na zdalne zarządzanie recepcją. Jedyne, czego potrzebujesz, to komputer.
Polecam system ZnanyLekarz Phone każdemu managerowi i właścicielowi placówki medycznej, któremu zależy na jej rozwoju i przede wszystkim na poprawie jakości obsługi telefonicznej pacjenta.
Uważam, że system jest po prostu intuicyjny i łatwy w obsłudze. Nawet dla osoby, która nie ma doświadczenia w obsłudze systemu. Myślę, że poradzi sobie z nim każdy!
Gdybym musiała wybrać najlepszą funkcję… to byłaby to możliwość nagrywania i odsłuchania rozmów z pacjentem. Często ich słucham po to by przypomnieć sobie niektóre informacje - takie jak nazwisko czy PESEL - i upewnić się, że dobrze je zapisałam.
Na początku działania przychodni w lutym z połączeń przychodzących recepcja umówiła 98 wizyt, a w sierpniu już 396 wizyt. Podobny wzrost zauważyliśmy w przypadku szybkości reakcji na nieodebrane telefony od pacjentów. Na początku działalności placówki wskaźnik oddzwonień wynosił 20%. Natomiast w sierpniu wzrósł do 55%.
W ciągu zaledwie pierwszych 6 miesięcy korzystania przez GlivClinic z systemu ZnanyLekarz Phone, wskaźnik odbieranych połączeń od pacjentów przy pierwszej próbie wzrósł z 73% aż do 90%!. Obecnie, po 2 latach użytkowania systemu, średni czas oczekiwania na połączenie wynosi jedynie 17 sekund.
Wypełnij formularz, aby otrzymać ofertę ZnanyLekarz Phone