ZnanyLekarz Phone zamienia nieodebrane połączenia w wizyty, ułatwia pracę recepcji i poprawia doświadczenia pacjenta, oferując kompleksowe narzędzia do komunikacji.
Dla rozwijających się placówek: odzyskaj nieodebrane połączenia i monitoruj wydajność recepcji.
550 zł
za stanowisko
miesięcznie + VAT
Dla placówek z kilkoma stanowiskami recepcji: łatwe zarządzanie złożonymi procesami, zwiększenie wydajności zespołu i zadowolenia pacjentów.
650 zł
za stanowisko
miesięcznie + VAT
Dla dużych placówek: oszczędność czasu dzięki automatyzacji AI, łatwemu zarządzaniu danymi i dostosowanej obsłudze klienta.
799 zł
za stanowisko
miesięcznie + VAT
Przeprowadzimy Cię przez każdy krok wdrożenia i konfiguracji, zapewniając maksymalne wykorzystanie potencjału ZnanyLekarz Phone. Potrzebujesz pomocy? Nasze centrum wsparcia dla klientów jest zawsze do Twojej dyspozycji.
Funkcje |
Starter550 złza stanowisko |
Pro650 złza stanowisko |
Enterprise799 złza stanowisko |
---|---|---|---|
miesięcznie + VAT
|
550 zł |
650 zł |
799 zł |
Telefon i menu głosowe IVR |
|||
Telefon i menu głosowe IVR |
|||
Nielimitowane połączenia przychodzące i wychodzące |
|
|
|
Dostęp do nagrań rozmów |
|
|
|
Podstawowy IVR
|
|
|
|
Zaawansowany IVR
|
|
|
|
Cała komunikacja w jednym miejscu |
|||
Cała komunikacja w jednym miejscu |
|||
Wspólny panel dla połączeń i wiadomości |
|
|
|
Integracja WhatsApp
|
|
|
|
Integracja SMS
|
|
|
|
Statystyki |
|||
Statystyki |
|||
Podstawowe raporty i informacje
|
|
|
|
Zaawansowane raporty
|
|
|
|
Produktywność, automatyzacja i sztuczna inteligencja |
|||
Produktywność, automatyzacja i sztuczna inteligencja |
|||
Integracja z kalendarzem ZnanyLekarz |
|
|
|
Integracja z MyDr EDM |
|
|
|
SMS z linkiem do rezerwacji
|
|
|
|
Narzędzia do pracy zespołowej
|
|
|
|
Automatyczna wiadomość po nieodebranym połączeniu
|
|
|
|
Szablony wiadomości
|
|
|
|
Transkrypcja i podsumowanie połączeń oparte na sztucznej inteligencji NOWOŚĆ!
|
|
|
|
Marketing |
|||
Marketing |
|||
Dedykowane marketingowe numery telefonów
|
|
|
|
Statystyki numerów marketingowych
|
|
|
|
WhatsApp Marketing
|
|
|
|
Wysyłki masowe |
|
|
|
Obsługa klienta |
|||
Obsługa klienta |
|||
Spersonalizowane wdrożenie
|
|
|
|
Wsparcie przez czat i telefoniczne
|
|
|
|
Szkolenie w zakresie jakości obsługi recepcji
|
|
|
|
Dedykowany ekspert ds. sukcesu klienta
|
|
|
|
Przegląd biznesowy
|
|
|
|
Wsparcie premium
|
|
|
|
Analiza niestandardowa
|
|
|
|
Dowiedz się, jak sprawić, by Twoja placówka odniosła jeszcze większy sukces.
Najlepsze w swojej klasie narzędzie do rezerwacji online, przypomnień, zbierania opinii i promocji w Internecie.
Dowiedz się więcejRozwijasz się i potrzebujesz więcej stanowisk telefonicznych? Możesz łatwo rozszerzyć umowę. Sprawdź warunki.
Dowiedz się więcejNie. Miesięczna opłata jest stała przez cały okres trwania umowy i nie ma żadnych dodatkowych kosztów związanych z generowanym ruchem.
Tak. Umowa jest podpisywana na 12 miesięcy. Po tym czasie umowa przechodzi na czas nieokreślony.
Niekoniecznie. Jeśli posiadasz już telefon komórkowy, telefon SIP lub zestaw słuchawkowy do komputera, istnieje duża szansa, że nie będziesz musiał nic kupować na początek. Jednak wysokiej jakości sprzęt może znacznie poprawić jakość połączeń dla pacjentów i komfort pracy zespołu. Doradzimy Ci w kwestii zalecanego sprzętu.
Tak. Obecny numer można przekierować na jeden z naszych numerów wirtualnych lub przenieść go od obecnego operatora do nas. Przekierowanie może wiązać się z dodatkowymi kosztami w zależności od aktualnej umowy.
To zależy od centrali PBX. Dokładamy wszelkich starań, aby zintegrować się z istniejącą infrastrukturą, ale nie zawsze jest to możliwe. Nasz zespół techniczny zweryfikuje to podczas wdrożenia.
Na początku działania przychodni w lutym z połączeń przychodzących recepcja umówiła 98 wizyt, a w sierpniu już 396 wizyt. Podobny wzrost zauważyliśmy w przypadku szybkości reakcji na nieodebrane telefony od pacjentów. Na początku działalności placówki wskaźnik oddzwonień wynosił 20%. Natomiast w sierpniu wzrósł do 55%.
Gdybym musiała wybrać najlepszą funkcję… to byłaby to możliwość nagrywania i odsłuchania rozmów z pacjentem. Często ich słucham po to by przypomnieć sobie niektóre informacje - takie jak nazwisko czy PESEL - i upewnić się, że dobrze je zapisałam.
W ciągu zaledwie pierwszych 6 miesięcy korzystania przez GlivClinic z systemu ZnanyLekarz Phone, wskaźnik odbieranych połączeń od pacjentów przy pierwszej próbie wzrósł z 73% aż do 90%!. Obecnie, po 2 latach użytkowania systemu, średni czas oczekiwania na połączenie wynosi jedynie 17 sekund.
Uzupełnij dane, a my skontaktujemy się z Tobą w ciągu 48 godzin, aby przedstawić Ci narzędzia i plany.