ZnanyLekarz Phone zamienia nieodebrane połączenia w wizyty, ułatwia pracę recepcji i poprawia doświadczenia pacjenta, oferując kompleksowe narzędzia do komunikacji.
Dla rozwijających się placówek: odzyskaj nieodebrane połączenia i monitoruj wydajność recepcji.
550 zł
za stanowisko
miesięcznie + VAT
Dla placówek z kilkoma stanowiskami recepcji: łatwe zarządzanie złożonymi procesami, zwiększenie wydajności zespołu i zadowolenia pacjentów.
650 zł
za stanowisko
miesięcznie + VAT
Dla dużych placówek: oszczędność czasu dzięki automatyzacji AI, łatwemu zarządzaniu danymi i dostosowanej obsłudze klienta.
799 zł
za stanowisko
miesięcznie + VAT
Przeprowadzimy Cię przez każdy krok wdrożenia i konfiguracji, zapewniając maksymalne wykorzystanie potencjału ZnanyLekarz Phone. Potrzebujesz pomocy? Nasze centrum wsparcia dla klientów jest zawsze do Twojej dyspozycji.
Funkcje |
Starter550 zł |
Pro650 zł |
Enterprise799 zł |
---|---|---|---|
miesięcznie + VAT za stanowisko |
|
|
|
Telefon i menu głosowe IVR |
|||
Telefon i menu głosowe IVR |
|||
Nielimitowane połączenia przychodzące i wychodzące |
|
|
|
Dostęp do nagrań rozmów |
|
|
|
Podstawowy IVR Powitanie pacjentów za pomocą zapowiedzi głosowej. Poinformuj ich, kiedy placówka jest zamknięta i pozwól im zostawić wiadomość. Zaplanuj przyszłe dni wolne. |
|
|
|
Zaawansowany IVR Kieruj połączenia do właściwych osób za pomocą menu głosowego, wykonuj wewnętrzne przekierowania i połączenia. |
|
|
|
Cała komunikacja w jednym miejscu |
|||
Cała komunikacja w jednym miejscu |
|||
Wspólny panel dla połączeń i wiadomości |
|
|
|
Integracja WhatsApp Kontaktuj się z pacjentami w preferowany przez nich sposób, aby zapewnić lepszą jakość obsługi. Przesyłaj i otrzymuj pliki oraz wiadomości audio. Rozwiąż problem nieodebranych połączeń. |
|
|
|
Integracja SMS Korzystaj z SMS, aby zaoferować pacjentom alternatywną formę kontaktu i rozładować ruch w godzinach szczytu. |
|
|
|
Statystyki |
|||
Statystyki |
|||
Podstawowe raporty i informacje Poznaj tygodniowy rozkład połączeń przychodzących i ogólną wydajność recepcji. |
|
|
|
Zaawansowane raporty Analizuj połączenia wychodzące, indywidualną wydajność członków zespołu, monitoruj ruch na numerach marketingowych i najczęstsze tematy rozmów. |
|
|
|
Produktywność, automatyzacja i sztuczna inteligencja |
|||
Produktywność, automatyzacja i sztuczna inteligencja |
|||
Integracja z kalendarzem ZnanyLekarz |
|
|
|
Integracja z MyDr EDM |
|
|
|
SMS z linkiem do rezerwacji Zamień nieodebrane połączenia w rezerwacje online dzięki automatycznej wiadomości SMS z linkiem do kalendarza ZnanyLekarz. |
|
|
|
Narzędzia do pracy zespołowej Organizuj pracę swojego zespołu we wspólnej skrzynce odbiorczej z komentarzami, notatkami pacjentów i przypomnieniami. |
|
|
|
Automatyczna wiadomość po nieodebranym połączeniu Zachęć dzwoniących pacjentów do kontaktu przez SMS lub WhatsApp po nieodebranym połączeniu dzięki automatycznej wiadomości. |
|
|
|
Szablony wiadomości Oszczędzaj czas i bez wysiłku poprawiaj jakość obsługi pacjentów dzięki szablonom wiadomości. |
|
|
|
Transkrypcja i podsumowanie połączeń oparte na sztucznej inteligencji NOWOŚĆ! Oszczędzaj czas i popraw wydajność dzięki mocy sztucznej inteligencji. |
|
|
|
Marketing |
|||
Marketing |
|||
Dedykowane marketingowe numery telefonów Przypisz dedykowane numery do swoich kampanii marketingowych, aby łatwiej monitorować ich skuteczność. |
|
|
|
Statystyki numerów marketingowych Mierz ruch i konwersję swoich numerów i kampanii marketingowych. |
|
|
|
WhatsApp Marketing Wysyłaj komunikację marketingową za pomocą szablonów wiadomości WhatsApp. |
|
|
|
Wysyłki masowe |
|
|
|
Obsługa klienta |
|||
Obsługa klienta |
|||
Spersonalizowane wdrożenie Otrzymaj profesjonalną opiekę ze strony dedykowanych ekspertów ds. telekomunikacji i obługi klienta, aby zapewnić płynne wzdrożenie i konfigurację dostosowaną do Twoich potrzeb. |
|
|
|
Wsparcie przez czat i telefoniczne Otrzymuj wsparcie na czacie bezpośrednio z platformy ZnanyLekarz Phone oraz telefonicznie. |
|
|
|
Szkolenie w zakresie jakości obsługi recepcji Podnieś jakość obsługi pacjenta dzięki naszemu szkoleniu w zakresie jakości pracy recepcji - dedykowanemu programowi zaprojektowanemu w celu zwiększenia profesjonalizmu, komunikacji i wydajności zespołu recepcji. |
|
|
|
Dedykowany ekspert ds. sukcesu klienta Otrzymaj spersonalizowane wskazówki, proaktywne sugestie rozwiązań i zaangażowanie w Twój sukces. |
|
|
|
Przegląd biznesowy Zoptymalizuj swoją strategię biznesową dzięki spotkaniom Business Review. Razem z dedykowanym opiekunem klienta wyznaczaj przyszłe cele i obszary rozwoju Twojej placówki. |
|
|
|
Wsparcie premium Wsparcie techniczne poza standardowymi godzinami pracy zespołu obsługi klienta. |
|
|
|
Analiza niestandardowa Niestandardowe raporty na żądanie. |
|
|
|
Dowiedz się, jak sprawić, by Twoja placówka odniosła jeszcze większy sukces.
Najlepsze w swojej klasie narzędzie do rezerwacji online, przypomnień, zbierania opinii i promocji w Internecie.
Dowiedz się więcejRozwijasz się i potrzebujesz więcej stanowisk telefonicznych? Możesz łatwo rozszerzyć umowę. Sprawdź warunki.
Dowiedz się więcejNie. Miesięczna opłata jest stała przez cały okres trwania umowy i nie ma żadnych dodatkowych kosztów związanych z generowanym ruchem.
Tak. Umowa jest podpisywana na 12 miesięcy. Po tym czasie umowa przechodzi na czas nieokreślony.
Niekoniecznie. Jeśli posiadasz już telefon komórkowy, telefon SIP lub zestaw słuchawkowy do komputera, istnieje duża szansa, że nie będziesz musiał nic kupować na początek. Jednak wysokiej jakości sprzęt może znacznie poprawić jakość połączeń dla pacjentów i komfort pracy zespołu. Doradzimy Ci w kwestii zalecanego sprzętu.
Tak. Obecny numer można przekierować na jeden z naszych numerów wirtualnych lub przenieść go od obecnego operatora do nas. Przekierowanie może wiązać się z dodatkowymi kosztami w zależności od aktualnej umowy.
To zależy od centrali PBX. Dokładamy wszelkich starań, aby zintegrować się z istniejącą infrastrukturą, ale nie zawsze jest to możliwe. Nasz zespół techniczny zweryfikuje to podczas wdrożenia.
Na początku działania przychodni w lutym z połączeń przychodzących recepcja umówiła 98 wizyt, a w sierpniu już 396 wizyt. Podobny wzrost zauważyliśmy w przypadku szybkości reakcji na nieodebrane telefony od pacjentów. Na początku działalności placówki wskaźnik oddzwonień wynosił 20%. Natomiast w sierpniu wzrósł do 55%.
Gdybym musiała wybrać najlepszą funkcję… to byłaby to możliwość nagrywania i odsłuchania rozmów z pacjentem. Często ich słucham po to by przypomnieć sobie niektóre informacje - takie jak nazwisko czy PESEL - i upewnić się, że dobrze je zapisałam.
W ciągu zaledwie pierwszych 6 miesięcy korzystania przez GlivClinic z systemu ZnanyLekarz Phone, wskaźnik odbieranych połączeń od pacjentów przy pierwszej próbie wzrósł z 73% aż do 90%!. Obecnie, po 2 latach użytkowania systemu, średni czas oczekiwania na połączenie wynosi jedynie 17 sekund.
Uzupełnij dane, a my skontaktujemy się z Tobą w ciągu 48 godzin, aby przedstawić Ci narzędzia i plany.