6 kroków do skutecznego profilu placówki w ZnanyLekarz.pl

 

Ze ZnanyLekarz.pl korzysta blisko 13 mln użytkowników miesięcznie. ZnanyLekarz.pl to także najczęściej pojawiający się wynik dla różnych zapytań w wyszukiwarce Google. Dlatego...jeśli chcesz zadbać o swoją widoczność w sieci i skutecznie docierać do pacjentów - zadbaj o profil swojej placówki medycznej w ZnanyLekarz.pl. Pokażemy Ci, jak to zrobić.

 

Obecność na specjalistycznych portalach, takich jak ZnanyLekarz.pl, mocno wspiera promocję i widoczność placówki medycznej. Po pierwsze: wynika to ze znakomitego pozycjonowania serwisu w wyszukiwarce - ponad 70 tysięcy fraz, po wyszukaniu w Google, pokazuje wynik ze ZnanyLekarz.pl na pierwszym miejscu! Po drugie: użytkownicy odwiedzający serwis chętnie korzystają z wyszukiwarki po miejscowości, gdy poszukują usług medycznych w pobliżu ich miejsca zamieszkania. Lokalizacja placówki zaznaczona jest na mapie w serwisie. 

Jednak samo posiadanie profilu w serwisie ZnanyLekarz.pl nie jest jeszcze gwarantem sukcesu. Profil placówki medycznej w serwisie ZnanyLekarz.pl to tylko narzędzie i w dużym stopniu od Ciebie zależy, jak je wykorzystasz.

Możesz oczywiście uzupełnić dane kontaktowe i na tym poprzestać, jednak nie oczekuj w takim przypadku spektakularnych efektów. Jeżeli natomiast umiejętnie wykorzystasz wszystkie możliwości profilu, a jest ich sporo, z pewnością wpłynie to na rozwój Twojej placówki i jej wizerunek w Internecie. Poznaj:  

6 kroków do skutecznego profilu placówki medycznej w ZnanyLekarz.pl:

1. Uzupełnij dokładnie profil placówki

Pacjenci chętniej wybierają te placówki i gabinety, gdzie znajdują komplet niezbędnych informacji. Dokładnie uzupełniony profil placówki medycznej na ZnanyLekarz pokazuje Twój profesjonalizm i wzbudza zaufanie pacjentów. Dlatego warto poświęcić trochę czasu, aby stworzyć wizytówkę, która ich przyciągnie i sprawi, że umówią wizytę. Zobacz, jakie informacje są niezbędne w profilu placówki medycznej. 👇

Jakich informacji szukają pacjenci?

Badani przez ZnanyLekarz wskazali odpowiednio:

78% - opinie
67% - adres gabinetu / placówki
65% - cena usługi
61% - oferta (lista usług)
59% - numer telefonu

    Twoja placówka  nie ma jeszcze profilu na ZnanyLekarz.pl?  Zmień to i rozwijaj swoją klinikę! Załóż profil

2. Angażuj swoich pacjentów i zbieraj ich opinie

Aż 63% pacjentów dokonuje wyboru lekarza lub placówki, kierując się opiniami innych pacjentów. Dlatego, jeżeli chcesz, aby profil placówki był skuteczny, zachęcaj swoich pacjentów do pozostawienia komentarza po wizycie. 

Opinie pacjentów to jeden z 6 kroków do skutecznego profilu placówki w ZnanyLekarz.pl

Możesz to zrobić łatwo i wygodnie, korzystając z funkcji kampanii SMS (dostępnej w ramach planu ZnanyLekarz dla placówek). 👇
Jeżeli czujesz się niezręcznie prosząc pacjentów o napisanie opinii, skorzystaj z pomocy ZnanyLekarz. Po każdej wizycie umówionej z wykorzystaniem narzędzi od ZnanyLekarz, nasz system automatycznie wyśle do pacjenta prośbę o wystawienie opinii. Dzięki temu szybko i bez wysiłku zbudujesz swój profesjonalny wizerunek online.

funkcje_ZnanyLekarz_dla_palcowki_opnie_maestria

3. Dbaj o komunikację z pacjentami

Pokaż potencjalnym pacjentom, że Twojej placówce faktycznie na nich zależy.

Przykładowo: pacjent wystawił opinię? Nie pozostawiaj jej bez odpowiedzi. Wystarczy prosty i zwięzły komunikat, by dać do zrozumienia, że dbasz o swoich pacjentów, czytasz ich opinie i liczysz się z ich zdaniem. 

Dowiedz się więcej o opiniach i sposobach profesjonalnego reagowania na nie!  👉"Kompendium wiedzy o opiniach w Internecie" - pobierz bezpłatnego ebooka >

4. Włącz kalendarz wizyt online

Bardzo ważna jest możliwość umówienia wizyty online - tak, aby po znalezieniu placówki i wybraniu lekarza, pacjent mógł od razu zapisać się na wizytę. Z naszych statystyk wynika, że

⚠️ 85% pacjentów oczekuje, że będzie w stanie dokonać rezerwacji online.

Uruchom na swoim profilu internetowy Kalendarz Wizyt. Dzięki temu potencjalni pacjenci szybko i wygodnie umówią się na wizytę niezależnie od tego, czy recepcja placówki jest dostępna i czy sama placówka jest aktualnie otwarta, czy nie.

Kalendarz Wizyt należy rzetelnie uzupełniać - tylko wtedy ma on sens. Warto wstawić odpowiednio wiele wolnych terminów, aby pacjenci mieli realny wybór. Koniecznie należy dbać o aktualność wprowadzonych terminów oraz wprowadzać do Kalendarza planowane urlopy. O wszelkich wprowadzonych zmianach umówieni pacjenci zostaną automatycznie poinformowani.

Automatyczny system przypomnień SMS-owych pozwoli też zredukować liczbę pacjentów zapominających o wizycie (nawet do 65%!), a dodatkową korzyścią będzie brak konieczności odbierania telefonów - pacjenci umówią się samodzielnie. 

5. Umieść link do profilu i kalendarza wizyt na swojej stronie www, czy na profilach społecznościowych

Jeżeli twoja placówka posiada własną stronę internetową, umieść na niej widget - graficzny link do Twojego profilu. Dzięki temu pacjenci, którzy odwiedzą stronę, będą mogli jednym kliknięciem wejść na profil placówki i zapoznać się z opiniami innych pacjentów o placówce i specjalistach.

Widget pozwala także w łatwy i wygodny sposób udostępnić kalendarz wizyt i rejestrację online, znacznie pływając na pozytywne doświadczenia pacjentów. To jedna z ulubionych (zaraz po opiniach) funkcji użytkowników ZnanyLekarz.pl.

 

Aby ułatwić swoim pacjentom kontakt, dodaj w profilu społecznościowym placówki link do kalendarza online - tutaj znajdziesz informacje, jak to zrobić:

👉 dodaj swój kalendarz online w profilu na Facebooku

👉 dodaj swój kalendarz online w profilu na Instagramie

6. Bądź aktywny, niech profil Twojej placówki na ZnanyLekarz.pl "żyje"

Regularnie odwiedzaj swój profil i aktualizuj go. Chwal się nowymi certyfikatami, rozszerzeniem oferty usług, nowym sprzętem.

"Podkręć" profil placówki! Dodaj zdjęcia wnętrza, sprzętu na którym pracujecie, a nawet personelu do profilu swojej placówki. W ramach Profilu Premium masz do dyspozycji sekcję "galeria", w której możesz pokazać zdjęcia i filmy w atrakcyjny i przystępny sposób.

Dzięki temu pacjenci mogą łatwo zapoznać się z Twoją kliniką i marką, odkrywając jej przestrzeń i organizację jeszcze przed pierwszą wizytą.

 Wzbogacone zdjęcia w galerii.

Buduj w ten sposób zaufanie i zachęć pacjentów do wizyty, pokazując, że Twoja placówka jest miejscem profesjonalnym i przyjaznym.

Bądź też na bieżąco ze zmianami i nowymi narzędziami dla placówek w serwisie, które ułatwią Ci zarządzanie profilem.

Sprawdź możliwosci Profilu Wyróżnionego


Chcesz wiedzieć więcej?  7 porad, jak promować placówkę medyczną lokalnie… w globalnej sieci!

 

Przeczytaj też: 4 filary wizerunku placówki medycznej