ZnanyLekarz dla stomatologów - podsumowanie po Warsaw Dental Medica Show

Już po raz drugi mieliśmy przyjemność uczestniczyć w targach Warsaw Dental Medica Show. Bardzo doceniamy, że mogliśmy spotkać się z Państwem, przeprowadzić wiele wartościowych rozmów i zaprezentować nasze oprogramowanie dla lekarzy i placówek medycznych. O czym rozmawiano w kuluarach i co trapi stomatologów? Sprawdź. 👇🏻
 
3 intensywne dni, kilkadziesiąt rozmów każdego dnia z lekarzami i placówkami, dziesiątki prezentacji naszego systemu ZnanyLekarz, setki rozmów o współpracy, cyt. "Przyszłam powiedzieć, że jestem Waszą klientką i jestem super zadowolona", "Dobrze Was widzieć tutaj, fajnie, że można z Wami porozmawiać" albo "Wszyscy koledzy u Was są, jak to zrobić, od czego zacząć?". Tak w skrócie można podsumować targi Warsaw Dental Medica Show.
 
Dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzili nasze stoisko.
Dziękujemy za inspirujące rozmowy i ciepłe słowa. I za wszystkie pytania, bo to one niezmiennie napędzają zespół ZnanyLekarz do tworzenia coraz lepszych rozwiązań dla placówek medycznych i lekarzy. 
Poniżej znajdziecie odpowiedzi na najczęściej padające podczas targów pytania.
 

Czy nowoczesny system medyczny musi dużo kosztować i być skomplikowany?

 
Podczas targów rozmawialiśmy głównie o rozwiązaniach, jakie dostarcza ZnanyLekarz Pro dla gabinetów stomatologicznych - zarówno tych jednoosobowych jak i dla większych placówek.
 
Nasza prelekcja przygotowana przez Tomasza Kwiatka, eksperta rozwoju biznesu w ZnanyLekarz,  dotyczyła nowych technologii w gabinetach stomatologicznych i medycyny estetycznej.
 
Najważniejsze pytania, które padły zarówno podczas prezentacji, jak ich w kuluarach, to:
  • jak zbudować nowoczesny gabinet i
  • czy technologia musi oznaczać ogromne wydatki i zmiany, czy może jednak oznacza po prostu ułatwienia życia sobie i pacjentom?

Odpowiedź jest szalenie prosta: nie. Technologia ma wspierać, ułatwiać życie i być dopasowana do potrzeb - i dokładnie taka jest nasza filozofia i system dla placówek ZnanyLekarz Pro
 
Naszym celem jest tworzenie (bo to stały proces, cały czas ulepszamy nasz system i portal) takich rozwiązań, które sprawiają, że życie naszych klientów i ich pacjentów jest prostsze i łatwiejsze. To z kolei przekłada się na zwiększone przychody, zmniejszone koszty, oszczędność czasu i większą satysfakcję pacjenta czy klienta.
 
ZnanyLekarz Pro to odpowiedź na potrzeby placówek, specjalistów i pacjentów. Jak to możliwe? 
ZnanyLekarz to unikalne połączenie systemu medycznego, oferowanego w modelu SaaS (software as a service) z tzw. marketplace (portalem opinii i wymiany informacji o lekarzach i placówkach ZnanyLekarz.pl) - dzięki temu dostarczamy rozwiązania oparte o doświadczenia placówek, specjalistów i...pacjentów :) Pomagamy w ten sposób organizować i zarządzać procesami w placówce i gabinecie oraz dbać o pozytywne doświadczenia pacjentów.
 

Jaki powinien być optymalny system medyczny dla placówki stomatologicznej i gabinetu medycyny estetycznej? 

 
 Żeby odpowiedzieć na to pytanie, przyjrzyjmy się bliżej potrzebom. W praktycznie wszystkich rozmowach z placówkami czy to stomatologicznymi, czy medycyny estetycznej pojawiła się kombinacja od 2 do 4 z poniższych kwestii:
  1. potrzeba zwiększenia przychodów przez więcej wizyt i pacjentów,
  2. pacjenci frustrująco często nie zjawiają się na umówione wizyty lub odwołują je zbyt późno, by coś z tym można było zrobić, co oznacza starty dla placówki,
  3. personel palcówki wykonuje czasochłonnych, powtarzalnych czynności, które są pilne, a które jednocześnie wymuszają pierwszeństwo przed czynnościami ważnymi. Przykład - telefon na recepcję, w którym pacjent chce się umówić na wizytę i ma 3 dodatkowe, proste pytania, który powoduje, ze przed recepcją czeka kolejka niezbyt szczęśliwych klientów,
  4. trudno jest sprawić by pacjent związał się z naszą placówką na stałe i stał się stabilnym źródłem przychodów.
 

ZnanyLekarz dla stomatologów - wnioski po Warsaw Dental Medica Show


Praktycznie w każdej rozmowie słyszymy:
  • mam wolne miejsca w grafikach połowy lekarzy,
  • podpatruję konkurencję i widzę, że oni jakoś te kalendarze mają bardziej wypełnione,
  • jak usprawnić procesy i obsługę pacjenta, jedocześnie nie utrudniając życia personelowi skomplikowanym systemem?
  • nie rozumiem, gdzie są ci wszyscy pacjenci?
O tym właśnie rozmawialiśmy z lekarzami, pracownikami i managerami palcówek na stoisku ZnanyLekarz podczas targów, w akompaniamencie świeżej kawy!
 
Co więcej - to są wyzwania praktycznie każdego managera placówki medycznej :) Szczegółowo omawiamy te problemy oraz propozycje ich rozwiązania w artykule
Zarządzanie placówką medyczną: 5 największych wyzwań managera

Zobacz też, jak ZnanyLekarz pomaga:

- zaoszczędzić nawet 40% czasu poświęcanego na powtarzalne prace ręczne

- zwiększyć liczbę pacjentów i zadbać o to, aby zostali na dłużej, a jednocześnie

- zmniejszyć liczbę nieobecności podczas wizyt aż do 65%!

- usprawnić pracę recepcji i zwiększyć odbieralność telefonów aż do 99,5%.

 

A na koniec zapraszamy na wideo - podsumowanie z targów Warsaw Dental Medica Show 👇

 

Dziękujemy, że byli Państwo z nami. Do zobaczenia na kolejnych wydarzeniach!