Już po raz drugi mieliśmy przyjemność uczestniczyć w targach Warsaw Dental Medica Show.
Bardzo doceniamy, że mogliśmy spotkać się z Państwem, przeprowadzić wiele wartościowych rozmów i zaprezentować nasze oprogramowanie dla lekarzy i placówek medycznych. O czym rozmawiano w kuluarach i co trapi stomatologów? Sprawdź. 👇🏻
3 intensywne dni, kilkadziesiąt rozmów każdego dnia z lekarzami i placówkami, dziesiątki prezentacji naszego systemu ZnanyLekarz, setki rozmów o współpracy, cyt. "Przyszłam powiedzieć, że jestem Waszą klientką i jestem super zadowolona", "Dobrze Was widzieć tutaj, fajnie, że można z Wami porozmawiać" albo "Wszyscy koledzy u Was są, jak to zrobić, od czego zacząć?". Tak w skrócie można podsumować targi Warsaw Dental Medica Show.
Dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzili nasze stoisko.
Dziękujemy za inspirujące rozmowy i ciepłe słowa. I za wszystkie pytania, bo to one niezmiennie napędzają zespół ZnanyLekarz do tworzenia coraz lepszych rozwiązań dla placówek medycznych i lekarzy.
Poniżej znajdziecie
odpowiedzi na najczęściej padające podczas targów pytania.
Czy nowoczesny system medyczny musi dużo kosztować i być skomplikowany?
Podczas targów rozmawialiśmy głównie o rozwiązaniach, jakie dostarcza
ZnanyLekarz Pro dla gabinetów stomatologicznych - zarówno tych jednoosobowych jak i dla większych placówek.
Nasza prelekcja przygotowana przez Tomasza Kwiatka, eksperta rozwoju biznesu w ZnanyLekarz, dotyczyła nowych technologii w gabinetach stomatologicznych i medycyny estetycznej.
Najważniejsze pytania, które padły zarówno podczas prezentacji, jak ich w kuluarach, to:
- jak zbudować nowoczesny gabinet i
- czy technologia musi oznaczać ogromne wydatki i zmiany, czy może jednak oznacza po prostu ułatwienia życia sobie i pacjentom?
Odpowiedź jest szalenie prosta: nie. Technologia ma wspierać, ułatwiać życie i być dopasowana do potrzeb - i
dokładnie taka jest nasza filozofia i system dla placówek ZnanyLekarz Pro.
Naszym celem jest tworzenie (bo to stały proces, cały czas ulepszamy nasz system i portal) takich rozwiązań, które sprawiają, że życie naszych klientów i ich pacjentów jest prostsze i łatwiejsze. To z kolei przekłada się na zwiększone przychody, zmniejszone koszty, oszczędność czasu i większą satysfakcję pacjenta czy klienta.
ZnanyLekarz Pro to odpowiedź na potrzeby placówek, specjalistów i pacjentów. Jak to możliwe?
Jaki powinien być optymalny system medyczny dla placówki stomatologicznej i gabinetu medycyny estetycznej?
Żeby odpowiedzieć na to pytanie, przyjrzyjmy się bliżej potrzebom. W praktycznie wszystkich rozmowach z placówkami czy to stomatologicznymi, czy medycyny estetycznej pojawiła się kombinacja od 2 do 4 z poniższych kwestii:
- potrzeba zwiększenia przychodów przez więcej wizyt i pacjentów,
- pacjenci frustrująco często nie zjawiają się na umówione wizyty lub odwołują je zbyt późno, by coś z tym można było zrobić, co oznacza starty dla placówki,
- personel palcówki wykonuje czasochłonnych, powtarzalnych czynności, które są pilne, a które jednocześnie wymuszają pierwszeństwo przed czynnościami ważnymi. Przykład - telefon na recepcję, w którym pacjent chce się umówić na wizytę i ma 3 dodatkowe, proste pytania, który powoduje, ze przed recepcją czeka kolejka niezbyt szczęśliwych klientów,
- trudno jest sprawić by pacjent związał się z naszą placówką na stałe i stał się stabilnym źródłem przychodów.
ZnanyLekarz dla stomatologów - wnioski po Warsaw Dental Medica Show
Praktycznie w każdej rozmowie słyszymy:
- mam wolne miejsca w grafikach połowy lekarzy,
- podpatruję konkurencję i widzę, że oni jakoś te kalendarze mają bardziej wypełnione,
- jak usprawnić procesy i obsługę pacjenta, jedocześnie nie utrudniając życia personelowi skomplikowanym systemem?
- nie rozumiem, gdzie są ci wszyscy pacjenci?
O tym
właśnie rozmawialiśmy z lekarzami, pracownikami i managerami palcówek na stoisku ZnanyLekarz podczas targów, w akompaniamencie świeżej kawy!
Dziękujemy, że byli Państwo z nami. Do zobaczenia na kolejnych wydarzeniach!