Jak umożliwić pacjentom rezerwację bezpośrednio z wyszukiwarki Google?


Uzyskaj dostęp do milionów potencjalnych pacjentów szukających lekarza w Internecie. Zobacz, jak to zrobić krok po kroku.

Jak umożliwić pacjentom rezerwację bezpośrednio w wyszukiwarce i Mapach Google?

Żyjemy w erze cyfrowej, dlatego promowanie Twojej praktyki lokalnie odgrywa kluczową rolę. Ponieważ zdecydowana większość pacjentów szuka w Internecie dostawców usług opieki medycznej, zadbanie o odpowiednią obecność online jest wręcz koniecznością. Szukając usług medycznych w swojej okolicy pacjenci najczęściej kierują swoje wirtualne kroki do wyszukiwarki Google.

Tutaj właśnie "wchodzi do gry" Google Profil Firmy (GBP). 

👉Google Profil Firmy (Wcześniej Google My Business) - dlaczego warto? 

Dzięki temu bezpłatnemu narzędziu gabinety lekarskie i placówki medyczne mogą zwiększyć swoją widoczność w wyszukiwarce, ułatwiając potencjalnym pacjentom ich znalezienie i nawiązywanie z nimi kontaktu.

Jednak to dopiero początek podróży. Połączenie Profilu Firmy w Google ze ZnanyLekarz - jedną z największych platform medycznych na świecie - otwiera świat nowych możliwości, usprawniając proces rezerwacji i dając szansę na zwiększenie liczby wizyt w Twojej praktyce.

Wszystko dzięki funkcji Zarezerwuj z Google, która jest wreszcie dostępna dla dostawców usług medycznych. Zobaczmy, jak obie te platformy działają i jak mogą zwiększyć Twoją widoczność online.

Google Profil Firmy (GBP) to wizytówka Google dla firm i osób prowadzących działalność na własny rachunek, umożliwiająca prezentację swoich usług w wyszukiwarce Google. Dzięki tej bezpłatnej usłudze wiele klinik i podmiotów świadczących opiekę zdrowotną mogłoby uzyskać większą widoczność w wynikach wyszukiwania

👉 Jak korzystać z Google Profil Firmy w branży opieki medycznej?

Pracownicy opieki medycznej mogą używać GBP przede wszystkim do pokazania istotnych informacji na temat swoich usług, takich jak numery telefonów, godziny otwarcia i adresy stron internetowych. Dodatkowo mają miejsce na umieszczenie zdjęć swojej praktyki i utworzenie specjalnych postów promujących wydarzenia i promocje.

Dla pacjentów oznacza to znalezienie odpowiednich informacji zaraz po zakończeniu wyszukiwania, co zwiększa konwersję online dla specjalisty.

Użytkownicy mają również dostęp do informacji, które nie zostały dodane przez specjalistę, takich jak zdjęcia i opinie od pacjentów. Połączenie danych dostarczonych przez właściciela i inne źródła umożliwia potencjalnym klientom podejmowanie bardziej świadomych decyzji przy wyborze lekarza.

Co więcej, adres wpisany na karcie Google Profil Firmy jest powiązany z Mapami Google, co ułatwia pacjentowi nawigację do lokalizacji lekarza. Dodatkowo profil lekarza będzie widoczny w wyszukiwaniu opartym na lokalizacji, pomagając pacjentom w znalezieniu najbliższych specjalistów.

👉 Jak utworzyć Google Profil Firmy?

 

  • Weryfikacja: Pierwszym krokiem jest sprawdzenie, czy Twoja praktyka jest już wymieniona w GBP i upewnienie się, że kwalifikuje się do pojawienia się w Google. Sprawdź szczegóły w instrukcji Jak dodać profil firmy w Google? 

 

  • Zaloguj się i rozpocznij: jeśli nie ma Cię jeszcze na liście, zaloguj się lub utwórz konto Google specjalnie do użytku profesjonalnego, a następnie odwiedź stronę główną Profilu Firmy w Google.

 

  • Wymagane informacje: podaj ważne szczegóły, które powinny zostać uwzględnione w wizytówce Twojej firmy, takie jak nazwa Twojej praktyki, kategoria działalności, adres i inne informacje, które uznasz za istotne.


  • Weryfikacja: Na koniec wykonaj podane instrukcje, aby zweryfikować swoje konto. Po zweryfikowaniu Twój wpis stanie się widoczny w Google, co znacznie zwiększy widoczność Twojej praktyki w Internecie.

    👉 Otrzymuj rezerwacje wizyt przez Google, korzystając ze swojego profilu ZnanyLekarz

Dzięki integracji ZnanyLekarz z Google nasz zespół może aktywować funkcję Zarezerwuj z Google na profilach świadczeniodawców w GBP. Ta przydatna funkcja jest całkowicie bezpłatna dla naszych klientów.

Łącząc stronę rejestracji wizyt online z GBP, specjaliści mogą umożliwić pacjentom rezerwację bezpośrednio z wyników wyszukiwania Google za pomocą zaledwie 2 kliknięć.

Dzięki integracji Google i ZnanyLekarz, pacjenci mogą umówić się na wizytę do Twojego gabinetu bezpośrednio! Jak to działa? Gdy pacjenci będą szukać specjalisty w Google, na pierwszej stronie wyników zobaczą widoczny przycisk „Zarezerwuj online”. Klikając, zostaną przeniesieni bezpośrednio na stronę rezerwacji w ZnanyLekarz i dokonują rezerwacji za pomocą zaledwie dwóch kliknięć.

pl-motion-gmb-696px

Przycisk rezerwacji może być widoczny w wyszukiwarce na urządzeniach mobilnych, komputerach i aplikacjach. Co więcej, specjaliści ZnanyLekarz mogą także umieścić listę oferowanych zabiegów na Twojej karcie Google Profil Firmy, dzięki czemu Twoje usługi będą jeszcze bardziej widoczne.

Chcesz, aby nasz zespół aktywował usługę Zarezerwuj z Google dla Twojej  praktyki?  Skontaktuj się po więcej szczegółów!

System rejestracji online ZnanyLekarz jest dostępny dla lekarzy i specjalistów, którzy korzystają z naszych planów.

Wraz z integracją z Zarezerwuj z Google system ten zwiększa możliwości lekarzy w zakresie umawiania większej liczby wizyt, gdyż 35% rejestracji odbywa się poza godzinami pracy, w czasie, gdy przychodnia lub gabinet są zamknięte. Mówiąc wprost: dzięki rejestracji online nie tracisz pacjentów, a nawet wychodzisz naprzeciw ich oczekiwaniom, dając wygodną możliwość znalezienia dogodnego terminu u rezerwacji 24/7.

Specjalista określa usługi i terminy, jakie chce udostępnić. Następnie wystarczy, aby pacjent wybrał preferowany przez siebie termin, podał swoje dane i wizyta zostanie potwierdzona.

Remigiusz Szczepanowski, kardiolog o planie VIP ZnanyLekarz
REJESTRACJA ONLINE

Remigiusz Szczepanowski, kardiolog

"Moi pacjenci doceniają moją obecność na ZnanyLekarz.pl, ponieważ szybciej i prościej mogą umówić się ze mną na wizytę.
Poleciłbym ZnanyLekarz znajomym specjalistom ponieważ zmniejsza nakład własnego zaangażowania w planowanie wizyt pacjentów w gabinecie." Czytaj więcej >>

W przypadku rejestracji online specjalista zostaje natychmiast o tym powiadomiony, podobnie jak pacjent, który otrzymuje wiadomością wszystkie szczegóły wizyty.

Stronę rejestracji online można również promować za pośrednictwem innych kanałów, takich jak system przesyłania wiadomości ZnanyLekarz, platformy mediów społecznościowych i WhatsApp.

 

Chcesz aktywować tę potężną integrację Google Profil Firmy i ZnanyLekarz? Poproś o więcej informacji. 👇

 

 


Ebook Wizerunek i widoczność w Internecie Pobierz bezpłatnie